Pages

Sunday, October 23, 2011

Leher kena kelar

KEJAM... mayat pengawal keselamatan dibawa ke hospital untuk bedah siasat.
KEJAM... mayat pengawal keselamatan dibawa ke hospital untuk bedah siasat.

PETALING JAYA: Seorang pengawal keselamatan warga tempatan ditemui mati dalam keadaan mengerikan di sebuah rumah di Flat Sri Cempaka, Bandar Sri Damansara, di sini, kelmarin, dipercayai dibunuh dengan kejam.

Kejadian dimaklumkan rakan mangsa yang membuat laporan polis kira-kira jam 6 petang, selepas terhidu bau busuk dari rumah yang disewa mangsa bersama empat lagi rakannya.


Timbalan Ketua Polis Daerah Petaling Jaya, Superintendan Meor Hamdan Meor Muhammad, berkata sebaik menerima laporan, pihaknya membuat pemeriksaan di rumah berkenaan dan menemui mangsa terbaring dalam bilik dengan beberapa kesan tikaman.

“Mangsa warga tempatan berusia 57 tahun dipercayai menyewa bersama empat rakannya yang juga bekerja di beberapa syarikat kawalan keselamatan.


“Mangsa ditemui mati di dalam bilik di rumah berkenaan dengan kesan kelar di leher serta empat tikaman di badan, dada dan perut.


“Berdasarkan keadaan bilik dan rumah yang berselerak, kami percaya berlaku pergelutan antara mangsa dengan lebih daripada seorang suspek, dan kami tidak menolak kemungkinan mangsa dibunuh akibat perselisihan faham,” katanya ketika dihubungi di sini, semalam.

Menurutnya, tiada sebarang senjata ditemui di lokasi kejadian dan motif sebenar kejadian masih lagi disiasat, namun polis menahan dua lelaki dipercayai rakan serumah mangsa dan akan memanggil beberapa lagi rakannya yang berusia 25 hingga 55 tahun bagi membantu siasatan.


Mayat mangsa dihantar ke Hospital Sungai Buloh untuk dibedah siasat dan kes disiasat mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan.

myMetroLeher kena kelar:

'via Blog this'

No comments: