Pages

Monday, May 31, 2010

Pernyataan jelas kewujudan Dajjal dalam Protokol-Protokol Rahsia Zionis



Bukti ketiga adalah bukti paling kukuh untuk menyokong hadith-hadith nabi, bukti pertama dan kedua yang telah dinyatakan sebelum ini. Para pemimpin Zionis telah mengeluaran kenyatan yang mengaku bahawa mereka sedang melakukan persiapan untuk menanti ketibaan Raja Yahudi mereka.

Para pemimpin Zionis tahu bahawa Raja mereka wujud dan akan muncul. Cara mereka (zionist) bekerja juga telah dengan sendirinya membuktikan bahawa mereka menantikan seseorang yang hebat yang bakal memerintah dunia kelak.

Pernyataan ini jelas apabila kita merujuk pada

Protokol No. 15 iaitu :

“Bila Raja Israel meletakkan di kepalanya yang suci, mahkota yang diberikan kepadanya oleh Eropah, beliau akan menjadi penjaga dunia. Mangsa-mangsa yang diperlukan olehnya mengikut kesesuaian mereka…”

Protokol No. 17 iaitu :

“….Melalui penyamaran ini, kita akan menyusup masuk ke dalam institusi Pope ini, dan memastikan bahawa kita tidak akan meninggalkannya sehinggalah kita telah menghancurkan seluruh kekuatan yang tinggal di dalam institusi ini. Raja orang Yahudilah akan menjadi Pope Sejagat yang sebenarnya, ketua bagi sebuah Gereja Antarabangsa.”

Kesimpulan

Maka benarlah apa yang dikatakan Rasulullah SAW dalam hadithnya iaitu:

“…sesungguhnya al-Masikh ad-Dajjal adalah seorang lelaki yang pendek, hujung tapak kakinya berdekatan sedangkan tumitnya berjauhan, berambut kerinting, bermata sebelah dengan mata yang terhapus.”

(Riwayat Abu Daud, kitab Taqrijul Misykat)..

No comments: