Pages

Tuesday, November 22, 2011

Penyanyi Lubnan saman majalah terbit wawancara dengan bekas suami

BEIRUT: Penyanyi Lubnan Nawal al-Zoughbi memfailkan saman terhadap majalah Zahrat al-Khaleej kerana menerbitkan wawancara bersama bekas suaminya yang mengandungi unsur penghinaan ke atasnya.

Ketika memfailkan saman itu, Nawal secara khusus menyebut nama wartawan Rabee Hunaidi yang bertanggungjawab menulis sesi wawancara itu. Nawal yang hanya berdiam diri selama ini memutuskan untuk menamatkan semua khabar angin yang dilemparkan ke atasnya sejak dia bercerai. Langkah awal yang diambil Nawal adalah memfailkan saman terhadap majalah terbabit, selain dua lagi kes saman terhadap dua lagi organisasi yang tidak mahu didedahkan penyanyi itu. Sementara itu, Nawal baru selesai menjalani penggambaran klip video untuk lagu Ma’rafshi Leeh (Saya tidak tahu mengapa) dari album terbarunya. Nawal menjalani penggambaran klip video itu di bawah arahan pengarah Perancis, Fabian Dufais di Beirut.


Klip video itu dijadualkan siap dalam tempoh terdekat dan akan ditayangkan melalui pelbagai saluran muzik televisyen satelit.

myMetro | Penyanyi Lubnan saman majalah terbit wawancara dengan bekas suami:

'via Blog this'

No comments: