Pages

Wednesday, September 7, 2011

Lelaki pijak perut isteri serah diri

GOMBAK: Suami yang membelasah isterinya yang mengandung lima bulan datang sendiri ke Balai Polis Selayang, semalam untuk menyerah diri selepas mengetahui pihak berkuasa sedang mengesannya.
Timbalan Ketua Polis Daerah Gombak, Superintendan Rosly Hassan berkata, lelaki terbabit datang ke Balai Polis Selayang kira-kira jam 12 tengah hari bagi menyerah diri.

Sehubungan itu, pihaknya kini menahannya bagi membantu siasatan kes berkenaan yang dibuat mengikut Seksyen 506 dan 323 Kanun Keseksaan (KK).

Harian Metro semalam melaporkan seorang isteri mengandung lima bulan dipijak perut sebelum dibelasah gara-gara menegur sikap suaminya yang tidak pulang ke rumah selama dua hari di Kampung Nakhoda, di sini.

Dalam kejadian jam 11.30 malam itu, mangsa yang berusia 27 tahun dan belum tidur kerana menunggu suaminya itu menegur lelaki berkenaan agar berubah demi masa depan mereka sebaik pulang ke rumah, tambahan pula tidak lama lagi akan bergelar bapa.

Difahamkan, suami mangsa sering pulang lewat kerana menghabiskan masa melepak bersama rakan sebelum yang terbaru tidak pulang ke rumah selama dua hari.

No comments: