Pages

Wednesday, May 26, 2010

Perang Dunia




Untuk Israel, untuk Yahudi, untuk kehancuran

Peperangan dunia pertama berlaku apabila Freemasonry yang didokong oleh Illuminati dan Zionisme merancang untuk melaga-lagakan beberapa buah kuasa besar dunia ketika itu dengan membangkitkan permusuhan di antara satu sama lain. Matlamat akhir permusuhan ini ialah untuk membentuk negara haram Israel di Palestin. Perancangan mereka berjaya apabila terbunuhnya Putera Mahkota Austria pada tahun 1914 di Sarajevo. Kesan daripada peristiwa pembunuhan inilah, maka berlakunya peperangan dunia pertama antara Jerman, Austria, Inggeris, Perancis, Turki dan Amerika Syarikat. Seramai 21 juta orang terkorban di dalam peperangan yang menelan belanja sebanyak 37 billion pound sterling.

Rothschild, ketika itu telah memberikan bantuan kewangan kepada negara-negara yang terlibat di dalam peperangan ini. Pertubuhan yang didokong oleh Illuminati ini cuba mendesak mana-mana negara yang tidak mengikut arahan mereka untuk ditarik balik bantuan kewangan yang diberikan. Pun begitu, ada beberapa negara yang tidak mengikut telunjuk mereka seperti Jerman yang diperintah oleh Adolf Hitler. Beliau telah memerintahkan supaya bangsa Yahudi dibunuh kerana cuba mengheret Jerman ke lembah kehancuran. Maka ramailah orang Yahudi berhijrah keluar dari Jerman dan membanjiri negara-negara Eropah yang lain dan Amerika Syarikat.
Logo Exxon-Mobil

Apabila Perang Dunia Pertama berakhir, perang untuk minyak masih lagi berterusan. British menguasai kawasan minyak di Iraq dan Standard Oil (dikuasai John D. Rockefeller yang sekarang ni Exxon-Mobil dan Chevron Oil) sanggup berbuat apa-apa sahaja untuk mendapatkan kawasan minyak tersebut.

Maka apa yang Rockefeller buat adalah ‘melancarkan perang’ terhadap negaranya sendiri iaitu USA dan memberi bantuan kewangan kepada Hitler untuk naik dan berkuasa, maka memudahkan Rockefeller menguasai kawasan minyak tersebut apabila dalam keadaan perang dan huru-hara.
Adolf Hitler

Ayah kepada Hitler, Alois Hitler diragui anak kepada Johann Georg Hiedler. Maka penyiasatan dilakukan oleh polis Austria atas arahan Chancellor Jerman pada masa itu, Dollfuss. Setelah penyiasatan terperinci dijalankan, maka satu dokumen sulit disediakan dan mendapati nenek kepada Hitler, Maria Anna Schicklgruber telah bekerja dengan keluarga Rothschilds di Austria.

Baron Rothschilds telah melakukan hubungan sulit dengan Maria sehingga mengandung. Apabila mengetahui Maria mengandung, keluarga Rothschilds telah menghantar secara rahsia Maria ke Spita, Jerman dan melahirkan anak iaitu Alois Hitler, bapa kepada Hitler. Ini membuatkan susur galur Hitler terdapat darah Yahudi padanya kerana Alios Hitler (bapa kepada Adolf Hitler) anak haram kepada Baron Rothschilds.

Oleh kerana Rockefeller mengetahui bahawa Hitler adalah sedarah dengannya iaitu darah Yahudi dan keturunan kepada rakan baik dan sekutu rapat beliau, Rothchilds maka Rockefeller bersama Jacob Schiff, Prescott Bush (datuk kepada George W. Bush), Paul Warburg (Banker USA), Alfried Krupp von Bohlen (Jerman) telah mengeluarkan dana yang banyak untuk menaikkan Hitler ke puncak kekuasaan dan menjadi Chancellor dan Fuhrer (pemerintah tertinggi) Jerman.
Riba dan minyak

Mereka juga telah mengeluarkan dana yang besar supaya Hitler memulakan Perang Dunia Kedua dan Rockefeller dapat mengusai kawasan minyak tersebut serta para banker dapat mengusai ekonomi yang lemah semasa perang.
Baju kalis peluru keluaran Du-Pont

Dalam masa sama, seorang lagi Yahudi, Pierre S. du Pont, yang juga merupakan sekutu kuat kepada Rockefeller dan Rothcschilds dari syarikat kejuruteraan ketenteraan terbesar pada masa itu (dan pada masa sekarang juga) Syarikat DuPont, telah mendapat keuntungan besar hasil jualan alatan ketenteraan dan senjata kepada kedua-dua pihak yang berperang (Paksi dan Perikatan).

Rockefeller pula telah mendapat keuntungan USD 200 juta (USD 200 juta pada masa tersebut bersamaan USD 20 trillion pada masa sekarang) ke atas Perang Dunia Kedua dan juga dapat mengusai kawasan minyak di Iraq.

Dalam masa sama, rancangan terbesar mereka untuk memindahkan Yahudi ke tanah Israel juga dikatakan berjaya. Mereka membiayai Hitler untuk mewujudkan peristiwa Holocoust untuk membuatkan Yahudi berasa perlu berhijrah ke Israel untuk rasa selamat.

Hitler yang mengetahui dokumen sulit susur-galur dirinya dengan Rothschilds telah cuba merancang pembunuhan ke atas Chancellor Dullfuss. Setelah rancangan puak Yahudi tersebut berjaya (mendapat kawasan minyak, membuatkan Yahudi berasa untuk pindah ke Israel yang baru diwujudkan dan membesarkan Israel, mendapat penguasaan ekonomi dan syarikat besar, mendapat keuntungan berlipat-kali ganda), maka mereka telah menamatkan perang tersebut dengan pengusaaan pihak Allies ke atas Berlin selepas Jerman dibom bertalu-talu, dan selepas kekalahan teruk Jerman di Stalingrad (sekarang ini St. Petersburg) dan penyerahan kalah Jepun selepas dibom bertalu-talu hingga kemuncak dibom dengan bom atom di Hiroshima dan Nagasaki. Peristiwa pembohongan terbesar dalam sejarah iaitu Holocaust juga telah berjaya diwujudkan untuk kepentingan Yahudi.

Hitler telah membunuh diri disebabkan arahan ‘pihak atasan’ Yahudi tersebut untuk menutup segala rahsia perancangan perang tersebut. Ada mengatakan, Hitler telah diseludup secara rahsia ke Argentina atau Chile dan mati akibat sakit di sana.
Keratan akhbar tentang pengeboman Hiroshima dan Nagasaki

Peperangan dunia kedua yang mengorbankan 35,513,877 orang dan menelan belanja sebanyak 1 juta pound sterling sejam tamat apabila bom atom digugurkan di Bandar Hiroshima pada 6 Ogos 1945 pada waktu zohor dan Bandar Nagasaki pada 9 Ogos 1945. Penciptaan bom atom ini telah diilhamkan oleh seorang pakar kimia berbangsa Yahudi bernama Albert Astin yang lari dari Jerman dan menetap di Amerika Syarikat. Beliau berhijrah ke Amerika Syarikat pada bulan November 1933 selepas 10 bulan tentera Hitler menguasai Jerman. Semasa di Jerman, beliau merupakan Ketua Institut Wilham, Jerman dari tahun 1914 hingga 1933. Setelah beliau berhijrah ke Amerika Syarikat, institut ini telah diketuai oleh Otohen dengan dibantu oleh pakar-pakar yang telah dibentuk oleh Astin seperti Frits Shetra Simen untuk meneruskan kerja-kerja pengkajian tenaga atom. Maka pada 22 Disember 1938, institut ini telah berjaya menemukan suatu kuasa (uranium) yang amat dahsyat.

Apabila berita kejayaan tersebut sampai kepada pengetahuan Albert, beliau telah menulis surat bertarikh 2 Ogos 1939 kepada Presiden Amerika Syarikat ketika itu, Franklin Rozflat. Franklin yang merupakan anak jati Yahudi telah menerima surat tersebut pada 11 Oktober 1939. Di dalam surat tersebut dinyatakan betapa pentingnya dimanfaatkan hasil kajian yang baru dicapai oleh Institut Wilham untuk menghasilkan senjata yang amat dahsyat bagi mengekang kemaraan tentera Jerman dan sekutunya. Setelah membaca surat tersebut, Presiden Franklin begitu tertarik dengan cadangan tersebut lalu mengarahkan kabinetnya untuk membentuk sebuah badan yang akan menyelenggarakan projek pembinaan tenaga atom bagi menghentikan peperangan yang semakin berlarutan.

Projek tersebut telah dipersetujui dan diberi nama “Projek Manhattan”. Projek ini telah dimulakan pada November 1942 di dua buah Bandar iaitu Los Amos dan Oak Redij. Projek ini telah diketuai oleh pakar kimia terkenal bernama Robert Openhimer yang juga berbangsa Yahudi. Bapanya seorang Yahudi Jerman yang berhijrah ke Amerika Syarikat pada akhir kurun ke-19. Setelah projek pembinaan bom atom pertama di dunia selesai dan digugurkan di dua buah bandar utama Jepun pada 6 dan 9 Ogos 1945, peperangan dunia kedua pun tamat.
Pertubuhan Bangsa² Bersatu

Setelah tamatnya peperangan tersebut, masyarakat dunia mengambil inisiatif untuk membuat perjanjian damai bagi mengelak berulangnya peristiwa seumpama itu. Maka pada tahun yang sama (1945), dunia mencatatkan sejarah tersendiri apabila masyarakat dunia bersetuju untuk membentuk perikatan antarabangsa yang dinamakan United Nations atau Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (PBB).

Dengan tertubuhnya PBB, orang-orang Yahudi bertambah yakin terhadap impian mereka selama ini (mempunyai negara sendiri) semakin tercapai. Untuk mempercepatkan lagi impian ini, para penguasa Yahudi mengenakan tekanan kepada kerajaan Amerika Syarikat ketika itu supaya mengisytiharkan negara haram Israel di Palestin.

Presiden Truman yang menjadi Presiden Amerika Syarikat ketika itu, pada awalnya menolak desakan tersebut namun hanya mampu bertahan setahun sahaja. Beliau terpaksa juga mengisytiharkan negara haram Israel di bumi Palestin pada tahun 1948 kerana tidak sanggup lagi menghadapi desakan dan ancaman daripada Pertubuhan Yahudi Antarabangsa.
General Albert Pike

Lama sebelum perang dunia iaitu pada 1871, seorang Jeneral Amerika bernama Albert Pike, yang telah menjadi anggota Illuminati atas pengaruh Guiseppe Mazzini, menyelesaikan blueprint untuk rancangan tiga perang dunia mendatang.

Perang dunia I adalah perang untuk menghancurkan Tsar Russia, seperti yang pernah dijanjikan Nathan Rothschild tahun 1815. Tsar akan digantikan oleh komunisme yang akan digunakan untuk menyerang agama, terutama Kristian. Persengketaan antara kekaisaran Inggeris dan Jerman akan digunakan sebagai penyebab perang ini.

Perang dunia II didasari oleh kontroversi antara fasisme dan politik zionisme dengan pembunuhan orang Yahudi sebagai pemancing kebencian orang terhadap Jerman (termasuk holocoust). Perang ini dirancang untuk menghancurkan fasisme dan meningkatkan pengaruh politik para Zionist. Tujuan lain adalah untuk meningkatkan pengaruh komunisme ke tahap menandingi kekuatan Kristian.

Perang dunia III dirancang dengan menciptakan kebencian terhadap dunia Muslim dengan memaksa mereka untuk berperang melawan kekuatan Zionist. Jika itu terjadi, negara² lain di dunia akan terpaksa berperang antara satu sama lain dengan menyebabkan kehancuran mental, fizikal, spiritual dan ekonomi mereka.

Siapa dalang di sebalik semua ini?? Mereka dan kumpulan mereka..

(Sumber Utama : AD)

P/s : Perhatikan pingat yang dikalungkan kepada Albert Pike. Lihat kain kalungnya. Logo² apakah itu?

No comments: