Pages

Wednesday, May 26, 2010

Kawalan minda



Mindcontrol dalam bahasa Melayu bermaksud kawalan ke atas minda. Orang-orang Barat telah lama tertarik untuk mengkaji fungsi dan keupayaan minda sejak dunia sebelah Timur telah lama mengetahui rahsia-rahsia minda. Salah satu keupayaan superpower minda yang terkenal ialah menyembuhkan penyakit. Namun ada lagi keupayaan minda yang lama kelamaan melampaui hukum-hukum fizik semasa. Salah satu contoh yang menarik; minda mampu mengherotkan ruangmasa. Percayakah anda??

Di sana terdapat dua aliran dalam mengungkap rahsia minda. Kita boleh katakan terdapat dua cara untuk mencapai keajaiban minda. Satu cara ialah melalui latihan rohani yang konsisten. Seperti amalan bertapa, bertafakur, mengucapkan satu kata-kata berulang-ulang (self suggestion), berdoa dan harapan. Satu cara lain ialah melalui pendekatan saintifik di mana mereka telah mencapai tahap apa-apa yang terlintas di minda dapat direkodkan di dalam komputer dan ditafsirkan. Memori di dalam minda juga tak ubah seperti memori di dalam komputer. Ada yang berterabur dan ada yang tersusun di dalam folder-folder tertentu dan dapat dipanggil balik ingatan tersebut. Minda juga dapat dikosongkan, diformat kembali dan diisi dengan memori lain. Paling menarik, minda boleh diprogram seperti kita memprogram layout web dan blog kita, mencorakkan begitu dan begini. Bagaimana pula jika kita berupaya mencorakkan minda orang lain??

Otak manusia

Percayakah anda bahawa minda manusia boleh diprogramkan atau dikawal atau dari segi istilahnya ‘mindcontrol’? Di tengah-tengah pembohongan dan penyelewengan ke atas masyarakat awam, menerusi medium-medium yang telah dimanipulasikan, wujud satu daripada kejahatan dan kekejian yang dilakukan sebahagian manusia; satu bentuk kawalan minda yang sistematik yang mana telah menyerap di setiap lapisan masyarakat selama lebih dari 50 tahun.Untuk secara objektifnya menegaskan yang berikutnya, seseorang mungkin memerlukan menyemak semula pemahaman yang selama ini diterima dan dianut merujuk kepada keadaan dualistik kemanusiaan.

Menyelesaikan soalan bersifat falsafah sama ada kita di pihak yang benar atau di pihak yang salah adalah sama dalam membentuk realiti kepada persepsi kita, secara spesifiknya ketidaktetapan spiritual di dalam kehidupan.

Penjelasan ini adalah bagi memperkuat bukti kepada kebenaran dokumen-dokumen rahsia milik kerajaan Amerika, individu-individu yang mempunyai hubungan dengan komuniti intellijen Amerika, penulisan sejarah, kajian subjek kawalan minda, penerbitan dari pengamal perubatan kesihatan mental dan temuramah yang diambil dari orang-orang yang terselamat dari pengaruh yang tidak disedari kepada bentuk yang kompleks dari kawalan minda berasaskan-trauma yang dikenali sebagai Pengaturcaraan Monarch.

Sejarah Mindcontrol

Kultus-kultus misteri dari Mesir Kuno, Greek, India dan Babilon membantu menempatkan asas kepada okultisme, membawa maksud 'pengetahuan yang tersembunyi'. Satu daripada tulisan awal memberikan rujukan kepada okultisme adalah Egyptian Book of The Dead ,sebuah kompilasi pengamalan ritual secara terperinci menerangkan kaedah penderaan dan gertakan (untuk mencipta trauma), dan penggunaan ubat-ubatan (dadah) dan kata-kata mantera (hipnotisme), sesungguhnya mengakibatkan wujudnya perhambaan total kepada mangsa. Ini semua ada ramuan utama kepada sebahagian dari okultisme yang dikenali sebagai Satanisme, merentasi zaman-berzaman.

Ketika abad ketiga belas, Gereja Roman Katolik telah meningkat pengaruhnya dan meneguhkan kekuasaannya merentasi Eropah melalui apa yang dinamakan Mahkamah Inquisition. Satanisme telah berjuang untuk selamat dari jangkamasa pemburuan Inquisition ini dengan menyerap ke dalam bayang-bayang pelbagai kumpulan mistik keagamaan.

Dalam tahun 1776, seorang Bavarian Jesuit yang dikenali sebagai Adam Weishaupt telah diarahkan oleh Rothschild untuk memusatkan pangkalan kuasa kultus-kultus misteri kepada apa yang digelar Illuminati, yang bermaksud 'Yang Mendapat Pencerahan'. Ini adalah penggabungan keturunan ajaran sesat (occultism bloodlines) yang berkuasa, kelompok rahsia (secret societies) tahap elit dan persaudaraan Masonic (Freemason) yang berpengaruh, dengan keinginan untuk membina perancangan kepada 'New World Order'. Matlamat kepada perancangan ini adalah untuk memberikan kebahagiaan sejagat untuk umat manusia.Walau bagaimanapun, yang sebenarnya mereka sedikit demi sedikit cuba untuk meningkatkan kawalan mereka ke atas dunia, dan menjadi raja atau 'tuan' kepada planet ini. Dan jika anda ikuti semua artikel yang dipaparkan di blog ini, anda akan dapati bahawa mereka telah 70% berjaya.
The Rose Cross Lamen

Dalam abad ke 19, British dan Jerman telah dikesan sebagai pusat utama kepada pengaruh Illuminati. Ia kemudiannya menjadi kejutan untuk mengetahui bahawa kerja-kerja pertama di dalam kajian Behavioral Science telah dilaksanakan di England pada tahun 1882, ketika teknik-teknik awal dalam psiakiatri dan perubatan yang terlibat dalam mindcotrol telah dirintis di Institut Kaiser Wilhemn di Jerman.
Order of The Golden Dawn

Tavistock Institute of Human Relations telah ditubuhkan di London dalam tahun 1921 untuk mengkaji 'breaking point' manusia. Kurt Lewin,seorang ahli psikologi Jerman, telah menjadi pengarah kepada institut tersebut pada tahun 1932, di mana pada masa yang sama Nazi Jerman telah meningkatkan kajian mereka di dalam bidang neuropsikologi, parapsikologi dan okultisme turun-temurun. Menariknya, satu penukaran idea saintifik telah berlaku di antara England dan Jerman,t erutamanya dalam bidang genetik; gerakan yang taksub untuk meningkatkan spesis manusia menerusi kawalan faktor keturunan dalam penjodohan. Kumpulan kejahatan di antara dua negara telah dibentuk, sebahagiannya menerusi Order of The Golden Dawn, kelompok rahsia yang mana terdiri daripada ramai pegawai berpangkat tinggi di dalam Parti Nazi dan aristokrasi British.
Swastika Nazi

Pegawai SS Nazi yang terkenal, Heinrich Himmler, telah ditugaskan di dalam projek saintifik yang dikenali sebagai Lebersborn, yang mana dimasukkan program pemilihan keturunan dan pengambilan anak, secara khusus sejumlah besar anak kembar dari mereka. Matlamat mereka di dalam program ini adalah untuk mencipta bangsa unggul (Aryan) yang akan mencurahkan taat setia kepada Third Reich (New World Order-Tata Dunia Baru).

Banyak di antara persiapan ujikaji memberi perhatian kepada kejuruteraan genetik dan pengubahsuaian tingkahlaku yang mana telah dipimpin oleh Dr. Josef Mengele di Auschwich, di mana dia secara kejam menganalisa kesan-kesan 'pengikatan-trauma', warna biji mata dan 'twinning' ke atas mangsa-mangsanya. Disamping ujikaji perubatan yang tidak berperikemanusiaan yang mana dilaksanakan di kem konsentrasi, sesetengah daripada kanak-kanak tersebut telah dijadikan subjek kepada ujian kejutan elektrik secara besar-besaran. Sedihnya, ramai di antara mereka mati semasa kekejaman ini berlangsung.

Pada masa yang sama, proses 'bersih-otak' telah dilaksanakan ke atas penghuni kem konsentrasi Dachau, di mana mereka ditempatkan di bawah pengaruh hipnosis dan diberi dadah halusinogen 'mescaline'. Ketika perang, ujikaji tingkalaku yang sama dipimpin oleh Dr. George Estabrooks di Universiti Colgate. Penglibatannya dengan pihak tentera, CID, FBI dan agensi-agensi lain meninggalkan rahsia yang terselubung. Namun begitu, Estabrooks dalam kesempatan tertentu 'menyimpang' dan membincangkan kerja-kerjanya yang mana terlibat dalam penciptaan pembawa hipnosis-terprogram dan personaliti berpecah terhipnosis.
Central Intelligence Agency

Selepas Perang Dunia Kedua, Jabatan Pertahanan Amerika secara rahsianya mengimport ramai saintis dan perisik elit Nazi Jerman dan Fasis Itali ke dalam Amerika Syarikat melalui Amerika Selatan dan Vatikan. Nama kod bagi operasi ini adalah PROJEK PAPERCLIP (atau dikenali juga sebagai Operasi Paperclip). Salah seorang yang terkemuka ialah Jeneral Reinhard Gehlan, seorang Jerman. Dia ialah ketua intellijen Hitler ke atas Rusia. Menjelang ketibaannya di Washington pada tahun 1945,Gehlen telah bertemu dengan presiden Truman, Jeneral William "Wild Bill" Donovan, Pengarah Jabatan Perkhidmatan Strategik (OSS) dan Allen Dulles, iaitu yang kemudiannya menjadi pendukung CIA. Objektif sesi 'cambah-minda' mereka adalah untuk mengorganisasi operasi intellijen Amerika, memindahkannya kepada sebuah organisasi sulit efisien-tahap tinggi. Kemuncak penglibatan mereka menghasilkan Central Intelligence Group pada tahun 1946 .Organisasi ini dinamakan semula dengan nama baru, Central Intelligence Agency (CIA) pada tahun 1947.

Reinhard Gehlan juga mempunyai pengaruh amat besar dalam membantu mencipta National security Council, dari apa yang diambil dari National Security Act pada tahun 1947. Serpihan perundangan tertentu diperalatkan untuk melindungi aktiviti haram pihak kerajaan yang amat banyak sekali, termasuk program sulit kawalan minda.

Projek-projek rahsia kerajaan Amerika yang melibatkan kawalan minda adalah Project Monarch, MK-Ultra, Operation Paperclip, Philadelphia Experiment, Phoenix Project, HAARP, Montauk Boys dan Project Superman. Projek² ini juga dikendalikan oleh organisasi atau individu seperti Illuminati, Central Intelligent Agency (CIA), Joseph Mengele, Cisco Wheeler dan Dr. Green.

Kaedah mengawal minda

Minda manusia normal boleh dikawal. Bagaimana? Dengan memecahkan pemikiran seseorang itu atau menjadikan seseorang itu menjadi putus asa yang dahsyat. Pernah kecewa? Rasa putus harapan? Ketika itu manusia akan beratip di atas tikar sembahyang meminta pertolongan daripada Allah tuhan yang esa. Yang sentiasa bersama manusia walau dimana berada. Apa akan jadi jika kafir? Tidak mempunyai tuhan? Tidak pandai berzikir seperti umat Islam lakukan untuk pengisian rohani? Bagaimana degan rasa putus asa tadi jika anda tidak tahu pengisian rohani ini? Bunuh diri? Dadah? Alkohol? Disinilah tahap paling mudah untuk seseorang itu dikawal dan dihasut. Punca utamanya, pemikiran putus asa.

Mindcontrol adalah salah satu senjata Dajal akhir zaman untuk memusnahkan umat manusia khususnya umat Islam yang amat dimusuhinya. Mereka sanggup melakukan pelbagai eksperimen ke atas anak-anak kecil untuk mengkaji keupayaan mengawal minda seseorang. Mereka menyeksa, membunuh, merogol dan pelbagai lagi perbuatan diluar kemanusiaan malah di luar tahap kebinatangan untuk menghasilkan trauma yang dijadikan modal untuk membangunkan personaliti yang dapat dikawal di dalam minda seseorang itu.
Mindcontrol

Modus operandi para pengaturcara minda adalah sama di setiap operasi mereka, memilih mangsa mereka dari latar belakang keluarga yang berantakan, bermoral rendah dan tiada agama. Satu lagi cara ialah mencipta keluarga yang porak-peranda dengan menawarkan kekayaan kepada keluarga terbabit atau menggugut mereka untuk memasuki program kawalan minda. Keluarga tersebut akan dimuatkan dengan pelbagai silibus kawalan minda dan hasilnya-sebuah keluarga yang rendah moralnya, di mana sang bapa selalunya akan mencabul anaknya sendiri (incest) manakala sang ibu pula membenarkan malah menggalakkan perlakuan sang bapa tadi. Si bapa tadi juga akan melacur anak-anaknya (tidak kira lelaki atau perempuan) kepada orang lain (selalunya orang-orang dalam secret societies yang menyelia program kawalan minda).

Terdapat juga satu silibus yang lebih sadis: si ibu dirogol beramai-ramai oleh orang-orang yang tidak dikenali dihadapan si anak (subjek mindcontrol) manakala si bapa akan diugut; si anak hanya melihat ibunya kesakitan manakala bapanya terduduk tidak berdaya. Ini semuanya semata-mata untuk mencipta rasa putus asa yang amat hebat dalam diri anak tadi sebagai subjek mindcontrol, dalam istilah mindcontrolnya; mind split. Mind split inilah yang akan dikembang hingga menjadi MPD-Multiple Personality Disorder. Orang yang menjadi MPD tidak ubah seperti zombie, hanya mengikut perintah tuannya tanpa ada rasa kemahuan yang lain. Personalitinya mangsa mindcontrol juga akan berbagai-bagai, dari seorang perisik, pakar, komando, ejen khas, pelacur kelas atasan atau pembunuh upahan, ini semua dapat dikawal secara 'switching' terhadap alter mereka hasil dari 'personaliti yang huru-hara' akibat dari kecelaruan minda dari trauma dan tekanan psikologi yang dasyat. Keluarga yang rosak ini pula akan melahirkan generasi yang rosak-menjana keluarga incest (sumbang mahram) yang seterusnya dan ini dipanggil multigenerational abused family.

Alter ialah trigger atau sesuatu benda yang menyebabkan berlaku sesuatu dengan mendadak. Contohnya, manusia akan melenting dan marah jika keturunannya dimain²kan. Perbuatan mempermain²kan keturunan adalah alter kepada sifat marah seseorang tadi.

Filem, televisyen, iklan, muzik dan sebagainya digunakan oleh pihak-pihak tertentu untuk memancarkan makna tersembunyi (subliminal message) ke dalam minda orang ramai bagi membina alter ini. Namun terdapat kaedah² yang digunakan secara fizikal terhadap mangsa mindcontrol ketika kajian ke atas senjata minda ini dijalankan.

Proses paling awal bermula dengan mencipta peleraian minda (dissociation) di dalam diri subjek, biasanya dilaksanakan dari masa lahir (bayi) hinggalah ke umur 6 tahun. Ini dicapai menerusi penggunaan kejutan elektrik (ECT) dan ia berulang kali dilakukan semasa bayi itu masih lagi di dalam rahim ibunya. Merujuk kepada trauma yang teruk yang dikenakan menerusi kejutan elektrik, pencabulan seksual dan kaedah lain, minda akan berpecah kepada personaliti tambahan dari yang asal. Dahulunya dikenali sebagai Multiple Personality Diorder (Kecelaruan Personaliti Pelbagai), selepas itu ia dikenali sebagai Dissociative Identity Disorder (Kecelaruan Identiti Terlerai) dan ia adalah asas kepada Pengaturcaraan Monarch.Keadaan yang lebih jauh kepada peningkatan minda mangsa menerusi hipnotis, kekerasan, putaran rasa nikmat-sakit, makanan, air, tidur dan penghapusan deria, bersama-sama penggunaan pelbagai jenis dadah yang mana mengubah fungsi otak tertentu.

Tahap seterusnya adalah untuk menanam dan memampatkan arahan terperinci atau mesej di dalam alter tertentu. Ini dicapai menerusi penggunaan headset berteknologi tinggi, bersamaan penggunaan penjana berkomputer yang mana menghantar gelombang bunyi atau harmonik yang tidak dapat didengar yang mana memberi kesan kepada RNA meliputi laluan neuron ke minda sedar dan bawah sedar. Peralatan optikal 'Realiti Maya' kadangkala digunakan serentak dengan penjana harmonik memancarkan denyut-denyut cahaya berwarna, visual skrin-terpecah dan subliminal. Kejutan elektrik voltan tinggi kemudiannya digunakan untuk memutuskan memori.

Pengaturcaraan dikemaskini secara berkala dan ditempatkan semula menerusi visual, pendengaran dan medium penulisan. Antara tema pengaturcaraan terawal ialah Wizard of Oz dan Alice in Wonderland, kedua-duanya penuh dengan simbol-simbol okultisme.

Banyak daripada filem-filem Disney dan kartun telah digunakan dalam sikap dua-lipatan:

• Menimbulkan kepekaan kepada majoriti populasi, menggunakan subliminal dan pengaturcaraan neuro-linguistik (NLP)
• Dengan sengaja membangunkan 'trigger' yang spesifik dan kata kunci untuk asas pengaturcaraan kesan tahap tinggi kanak-kanak.

Contoh utama bagaimana pengaturcaraan subliminal bekerja ialah dengan melihat sensasi perfileman Disney dalam Pochahontas menarik perasaan ingin tahu sebagaimana filem animasi '33 darjat' (darjat tertinggi Freemasonry Scottish Rite). Di dalam filem itu, Nenek Willow ialah pokok mistik yang berumur 400 tahun yang mana menasihati Pochahontas yang tidak beribu untuk mendengar luahan hatinya dan membantu dia sedar semua jawapan di dalamnya. Nenek Willow secara berterusan bercakap dalam 'percakapan-berlapis' (percakapan multilayer) dan menggunakan 'pemutaran' contohnya "Kadangkala jalan kebaikan bukan yang termudah" yang seolah-olah bermaksud “jalan kejahatan itu adalah yang termudah.”
Istana kerajaan sihir yang menjadi logo Walt Disney

Satu senarai kartun yang digunakan untuk menempatkan pengaturcaraan asas: Pinnochio, Sleeping Beauty, Snow White, Beauty and The Beast, Aladdin, The Little Mermaid, The Lion King, E.T, Star Wars, Ghost Busters, Trancers II, Batman, Bewitched, Fantasy Island, Reboot, Tiny Toons, Duck Tails, The Dead Sea Scrolls dan The Tall Book of Make Believe.

Sesetengah filem yang menggambarkan sesetengah aspek Pengaturcaraan Monarch adalah Hell Riser 3, Raising Cain, Labyrinth, Telefon, Johnny Mneumonic, Point of No Return, The Lawnmower Man, The Bourne Identity, Titanic, Terminator, The Abyss dan Closet Land serta yang paling jelas adalah Manchurian Candidate.

Tahap-tahap Pengaturcaraan Monarch


ALPHA. Disebut sebagai program am atau biasa di dalam personaliti kawalan asas; dicirikan secara ekstrem, dinyatakan sebagai penyimpanan memori, bersama-sama peningkatan kekuatan fizikal yang diperkuatkan dan ketajaman penglihatan. Pengaturcaraan Alpha selesai menerusi membahagikan personaliti mangsa dengan sengaja yang mana, asasnya, menyebabkan satu pembahagian kanan-otak dan kiri-otak, membenarkan penyatuan program Kanan dan Kiri (L and R) menerusi rangsangan neuron.

BETA. Dirujuk sebagai pengaturcaraan 'secara seks'. Pengaturcaraan ini akan menghapuskan apa jua hukum-hakam moral dan ketinggian akhlak dan ia merangsang ke arah perlakuan seksual yang primitif, tiada apa-apa halangan atau sempadan. Alter 'Kucing' datang pada tahap ini (pernah tonton filem barat yang apabila si perempuan mahu menggatal, dia mengiau seperti kucing?).

DELTA. Ini digelar pengaturcaraan 'pembunuh', pada asalnya dibangunkan untuk melatih ejen khas atau tentera elit (contohnya Delta Force, First Earth Battalion, Mossad) dalam operasi-operasi sulit. Pengeluaran adrenalin yang optimal dan kawalan tindakan agresif adalah jelas sekali berlaku pada tahap ini. Subjek akan tidak merasa takut sama sekali; sangat sistematik dalam membawa tugasan mereka. Pemusnahan-diri-sendiri atau arahan bunuh diri adalah berlaku pada tahap ini.

THETA. Dipertimbangkan sebagai pengaturcaraan 'psikik'. Keturunan Satanisme (yang datang dari keluarga Satanisme turun temurun khasnya Illuminati) telah diputuskan mempamerkan kecenderungan yang besar untuk mempunyai kemampuan telepati. Berdasarkan kesaksian yang terhad, walaupun demikian, pelbagai bentuk sistem mindcontrol elektronik telah dibangunkan dan diperkenalkan, pada nama seperti peralatan telemetri manusia bio-perubatan (implan otak), laser tenaga-terarah menggunakan gelombang mikro dan elektromagnetik. Ia dilaporkan digunakan dalam hubungan dengan komputer keupayaan tinggi dan sistem pengesanan satelit yang canggih.

OMEGA. Satu bentuk pengaturcaraan 'pemusnahan-diri-sendiri', juga dikenali sebagai 'Code Green'. Tingkahlaku yang berkaitan termasuklah kecenderungan untuk membunuh diri dan mencacatkan diri sendiri. Program ini pada amnya diaktifkan ketika mangsa mula menjalani terapi atau terlampau banyak ingatan mereka terpulih sendiri.

GAMMA. Bentuk lain dari perlindungan sistem menerusi pengaturcaraan 'pembohongan', yang mana mendatangkan kesalahan maklumat atau penipuan. Tahap ini terjalin dengan maksud kejahatan dan cenderung terjana sendiri pada lain masa jika tidak diaktifkan secara tidak tepat.
Album Korn tentang Mindcontrol

Mindcontrol dunia kini


Dunia mindcontrol adalah 'urban legend' bagi Amerika. Mengapa Amerika diwujudkan adalah sejarah lain, yang memerlukan kita memahami untuk apa 'ladang ternakan besar' ini dibina. Kepada siapakah rakyat Amerika sebagai 'bahan mentah' dikorbankan. Salah satu simbol tidak boleh tidak, yang dikaitkan dengan dunia mindcontrol adalah manipulasi seks. Atau lebih tepatnya pencabulan seks. Pencabulan seks lebih cepat menimbulkan trauma, kerana setiap orang mempunyai emosi bahawa diri mereka harus dihormati dan bermaruah. Itu adalah psikologi lumrah dan asas bagi manusia normal. Setiap manusia sama sahaja, sama ada dunia Timur atau Barat. Jika anda dari pedalaman China, atau desa di Indonesia yang menganggap semua manusia di Amerika adalah biadap dan bermoral rendah, cuba anda tayangkan kemaluan anda pada seorang budak perempuan berumur 8 tahun dari Alabama. Sudah tentu dia berasa tidak selesa dan menangis. Ini adalah asas psikologi manusia termasuk di Amerika khasnya sebelum mereka di'brainwash' untuk menerima pornografi, pencabulan seks dan seks bebas sebagai budaya popular melalui media, muzik, TV, filem dan internet. Sudah tentu jika anda mengambil seorang budak perempuan dari New York dan membesarkannya secara baik mengikut budaya anda di sebuah kampung di Vietnam, dia tidak sesekali akan menjadi seorang 'stripper'! Adakah semua budak perempuan Amerika bercita-cita untuk menjadi seorang 'stripper'? Apakah definisi kelucahan bagi seorang budak perempuan berumur 15 tahun dari Oregon? Untuk mengatakan menjadi seorang 'stripper' mahupun 'hooker' adalah hak individu adalah majoriti jawapan mereka menunjukkan betapa berjayanya komersialisme yang dibungkuskan kepada cara hidup hippies dan pelik Amerika. Hanya inilah yang mampu dilabel kepada orang-orang Amerika pada hari ini.
Abraham Lincoln

Berapa ramaikah orang Amerika yang mengidolakan presiden Abraham Lincoln? Beliau adalah contoh orang Amerika yang bijak, yang berusaha untuk keluar dari 'kurungan' mindcontrol American Dream oleh 'Uncle Sam' (tahu siapa Uncle Sam?). Setiap presiden Amerika pasti ditekan untuk mematuhi Freemason, dan tidak terkecuali beliau. Namun beliau secara bijak cuba untuk tidak mematuhi plan gila Yahudi-Freemason tetapi pada masa yang sama secara baik menolak pelawaan mereka. Kemahiran diplomasi beliau amat hebat merujuk kepada masa yang diambil dan cara yang digunakan oleh Freemason untuk menghapuskan beliau. Mengapa Abraham Lincoln dibunuh? Apabila beliau menentang kehendak Reserve Bank yang dikuasai si syaitan Yahudi Rothschild, maka dihapuskannya dari bumi Amerika. Beliau adalah 'Founding Fathers' yang sebenar, orang Amerika yang sebenar, yang tidak takut kepada Yahudi-Freemason yang mahu memperhambakan rakyat Amerika dan bumi Amerika. Berapa ramai yang mengetahui perjuangannya di tengah-tengah 'inner circle' Illuminati-Freemason, yang mana dia memperjuangkan apa yang dipercayainya adalah kebebasan buat rakyat Amerika, kebebasan yang sebenar. Kebebasan yang hanya menjadi ilusi dan utopia di Penjara Besar Amerika ini. Kebebasan dari diperhambakan dan dipergunakan.

Sejarah mindcontrol di Amerika mengambil waktu yang cukup panjang tetapi lebih terserlah ketika tahun-tahun 1950an hingga 1970an. Ini adalah zaman emas 'industri' mindcontrol di Amerika yang bertuah. Mangsa paling dominan dan popular untuk di'mindcontrol' ialah kanak-kanak kecil yang tidak mengerti apa-apa selain menangis. Mengikut kajian, terdapat dua bentuk mindcontrol di Amerika, pertamanya ialah dalam skala besar iaitu dengan cara propaganda atau 'subliminal message' melalui TV, media, muzik dan internet. Rakyat Amerika yang dungu akan di'brainwash' melalui pelbagai gaya hidup songsang dan negatif. Semuanya akan mencabul perlembagaan (Constitution) Amerika secara perlahan-lahan. Seks songsang seperti gay, lesbian dan sadomasochism telah menjadi 'subculture' yang semakin diterima dikalangan masyarakat Amerika. Malah setiap tahun pasti ada pesta terbuka berkaitan gaya hidup negatif ini. Bukan semua orang Amerika sukakan gaya hidup seperti ini. Masih ada orang Amerika yang mengikuti ajaran-ajaran Bible yang menentang dan membenci segala sampah dan kekotoran ini. Tetapi siapa peduli? Rakyat Amerika telah dipaksa untuk menerima dan menelan najis ini secara sedar atau tidak.

Keduanya ialah dengan cara 'intensif', iaitu satu cara yang kejam dan mencabul hak asasi individu. Ia adalah seperti siksaan yang dilakukan ke atas tahanan perang. Contohnya, tahanan yang duduk di kerusi kayu dan diikat tangan dan kakinya. Satu headphone dipakaikan pada telinganya dengan volume yang kuat. Apa yang didengari melalui headphone tersebut hanyalah suara yang berulang². Contohnya mendengar suara yang mengatakan “Sex is fun..Sex is fun..” berulang² sehingga berhari berminggu lamanya.
Masa depan yang tidak bersalah

'Stripper' pada hari ini adalah sebahagian dari program mindcontrol Amerika. Budak perempuan yang mengalami pencabulan seksual ketika kecil adalah cenderung untuk menjadi seorang 'stripper' atau pelacur apabila dewasa. Sebahagian besar 'stripper' pada zaman-zaman awalnya adalah produk pencabulan seksual ketika mereka masih kecil sama ada melalui ritual seks ataupun incest. Siapakah legenda mindcontrol Amerika sepanjang zaman? Ia adalah Marilyn Monroe. Anda ingin bertanya tentang profesionnya? Ya,sudah pasti dia pernah bekerja sebagai seorang 'stripper' sebelum menjadi aktress Hollywood. Secara psikologi, budak perempuan yang dicabul sama ada oleh ayahnya sendiri atau orang lain, merasakan trauma yang teramat sangat, bermula dari pengalaman yang amat tidak selesa dan menyakitkan (sudah tentu anda dapat membayangkan betapa sakitnya anak-anak kecil ini diperlakukan sebegitu). Apabila meningkat dewasa, psikologi mereka yang dicemari trauma ketika kecil ini cenderung untuk merasakan diri mereka adalah kotor, penuh dosa, jahat atau perempuan kotor, jalang dan tidak suci. Ini akan terus menghantui hidup mereka walaupun semua yang terjadi bukan atas kehendak mereka. Kemudian mereka dijadikan idola dan dipromosi seluruh dunia. Maka seluruh dunia terhangguk² mendewakan symbol sex ini. Maka anak perempuan anda di Kuala Selangor pun berkata “takpe..walau tidak lagi dara, dia punyai kerjaya”. Maka banyaklah anak perempuan yang tidak dara mempunyai kerjaya setelah itu. Apa pula terjadi kepada lelaki? Menjadi hamba seks meng’ejas’ permpuan² ini sehingga mengabaikan tanggungjawab besar sebagai lelaki. Lahirlah pelbagai maksiat yang lain. Hasilnya? Seluruh dunia telah di’mindcontrol’.

Inilah yang dinamakan “trauma-based mindcontrol”. Ia digunakan hampir semua operasi CIA dan 'Shadow Government' Amerika. Kisah anak gadis yang tinggal sebumbung dengan ayahnya setelah kematian ibu adalah satu daripada 'urban legend' yang mencapai tahap klasik dalam sejarah mindcontrol Amerika. CIA dan 'Shadow Government' telah memilih keluarga-keluarga di Amerika untuk menjalankan program mindcontrol ke atas anak-anak mereka. Keluarga ini sama ada dari dalam 'inner circle' sendiri mahupun dari keluarga yang kesempitan atau mempunyai hutang dan mereka dipaksa untuk menerima program ini sebagai ugutan. Anak-anak mindcontrol biasanya datang dari keluarga yang musnah atau anak-anak yatim. Semakin besar trauma dicipta di dalam fikiran anak-anak kecil ini, makin mudahlah mereka dikawal dan makin sukar mereka untuk keluar dari dunia kejam ini.
Jenny Curran dalam filem Forrest Gump

Anda akan dapat memahami kehidupan anak-anak mindcontrol ini jika memahami karakter Jenny Curran dalam filem Forrest Gump. Kehidupannya adalah skrip yang tipikal bagi seorang mangsa 'trauma-based mindcontrol'. Menyertai kelab 'stripper', menjadi bintang Playboy atau pornstar, dadah, muzik, budaya hippies dan seks. Marilyn Monroe pernah menjadi 'stripper', model Playboy isu yang pertama dan dia adalah produk mindcontrol CIA yang paling sempurna. Sungguh mudah untuk merosakkan hidup seseorang. Bagaimana Marilyn Monroe mengakhiri hayatnya? Ketagihan kokain Kate Moss dan kejutan Kurt Cobain??

Bagaimana kehidupan Britney Spears sekarang? Si 'Dumb Blonde' ini adalah antara Marilyn Monroe baru hari ini. Dia bintang terkenal tapi pada masa yang sama pernah menghidap sakit mental dan pernah dihantar ke hospital mental. Marilyn Monroe juga kerap kali pergi ke hospital sakit mental. Apakah maksud 'hospital mental' bagi mangsa-mangsa mindcontrol? Ia bermaksud 'masa untuk di'brainwash'. Kasihan mereka. Kasihan kanak-kanak Amerika yang malang itu. Jadi apabila anda terbaca penderitaan kanak-kanak Iraq atau dimana-mana sahaja terutamanya akibat perang, ia seperti membaca kembali pengalaman kanak-kanak Amerika yang terselamat dari program mindcontrol CIA. Trauma. Segalanya trauma. Pelbagai pengalaman sadis dan kejam kanak-kanak mangsa SRA (Satanic Ritual Abuse), incest dan pencabulan seks kanak-kanak telah dibongkarkan. Ini adalah antaranya.
Kanak² melukis dirinya diikat dalam ritual

Kanak-kanak kecil itu diikat di'basement' dalam keadaan ketakutan dan tidak berpakaian. Kanak-kanak itu diikat kaki dan tangannya dalam keadaan meregang. Seorang lelaki yang tidak dikenali yang sedang memegang batang-batang jarum mula mencucukkan jarum-jarum itu ke seluruh tubuhnya. Lelaki syaitan itu terus menyeksa kanak-kanak yang berlumuran darah itu walaupun kanak-kanak itu menangis meronta-ronta. Kanak-kanak mangsa pencabulan ritual juga kerapkali dikurung dalam sangkar seperti haiwan atau peti yang tidak membenarkan cahaya memasukinya. Ada yang dibiarkan kelaparan dan tidak dibenarkan tidur dalam jangkamasa yang panjang. Yang lainnya menjadi hamba seks, dan mula dipaksa melakukan seks oral pada usia yang tidak masuk akal.
Kanak² melukis dirinya ditoreh

Yang paling memilukan ialah situasi dimana kanak-kanak tadi dirogol dan dipukul oleh orang-orang yang tidak dikenali di hadapan ayah, ibu atau orang yang dikenalinya, namun mereka tidak membantu malah semakin meninggalkan kanak-kanak tadi merintih-rintih keseorangan. Ini semua adalah untuk membangunkan trauma yang hebat di dalam diri kanak-kanak tadi. Dan seterusnya satu kecelaruan psikologi yang teruk. Ini dinamakan MPD (Multiple Personality Disorder). Dan semua ini adalah program mindcontrol tajaan CIA, Illuminati, Freemasonry dan senarai ini berterusan sehingga yang menguasai Amerika sebenarnya adalah para Iblis yang laparkan daging manusia dan hauskan darah. Di sebalik dunia rock n roll dan happy go lucky gaya Amerika, tersembunyi sejarah hitam yang menghantui setiap mangsanya. Yang tidak mengalaminya terus tenggelam dengan kehidupan sehari-hari.

Di sana-sini muncul ritual-ritual pelik yang menghendaki korban kanak-kanak. Dalam ritual seperti Church of Satan, wanita yang berbogel diperlukan untuk melengkapkan ritual dan kuasa ajaib. Iblis telah menguasai aspek spiritual mereka. Inilah dia hati yang hitam.
The Children’s Mindcontrol


Amerika penuh dengan mimpi indah. Ini benar jika anda membesar bersama segala propagandanya, filem-filemnya, hiburannya dan 'pop culture'nya. Tetapi bagi mangsa-mangsanya, Amerika adalah 'the big dungeon' gelap yang penuh penyeksaan.

Mahu tidak mahu, minda kita telah dikawal sedikit demi sedikit. Benda yang salah, jika dibiarkan, akan dilihat betul. Mengapa manusia menghalalkan rokok yang haram? Mengapa mendedahkan aurat sambil mengetahui ianya salah? Arak? Pornografi? Ini hanya sebahagian mindcontrol yang mudah bagi mereka. Dunia bebas New World Order kian menghampiri.

(Sumber Utama : MO)

P/s : Dengari lagu popular Hotel California nyanyian Eagles kerana ia menceritakan tentang Mindcontrol ini..Ada dipostkan di dalam blog ini bertajuk "Pengaturcaraan Minda" dibawah label Muzik.
.

3 comments:

Anonymous said...

takut la sy bace artikel nih....
bahaye tol la CIA FREEMASON & etc
sy ingat lincoln tu jahat jugak mcm bush lahanat tu rupenye tidak ye.. huhu
BUSH TU BAPAK SEGALA SETAN .

Abu Huzaifah said...

sumber? citation?

Abu Hatim said...

dah lupa dah! dapat kat manapun tak tau..