Pages

Wednesday, July 25, 2012

Fakta/Mitos tentang Freemason.




1. Freemason ialah sebuah pertubuhan rahsia yang telah/sedang/akan merancang untuk memerintah dunia dalam bentuk pemerintahan monarki.

2. Berbeza dengan tuduhan golongan agamawan, Freemason sebenarnya adalah sebuah pertubuhan AGAMA, bukannya atheist.

3. Freemason sudah tentu dianggotai oleh golongan pemimpin dunia, usahawan elit dan selebriti kaya-raya.

4. Rakyat biasa, kelas plebeian (baca:kamu) adalah hamba abdi yang sedang diperah tenaga untuk menjana kemunculan Messiah Freemason.

5. Kamu (baca:orang bawahan) tidak mampu menentang Freemason secara seorang diri.

6. Datuk nenek dan moyang kamu, juga tidak berjaya menentang Freemason berseorangan.

7. Freemason menggunakan INDUSTRI kapitalisme untuk melicinkan operasi brainwash ke atas minda kamu (baca:kamu yang sedang membaca entri ini). Industri itu termasuklah automobil, perumahan, pertanian, perubatan, perbankan, hiburan, seni dan kemungkinan jua industri 'keagamaan'.

8. Freemason menginginkan dunia orde baru (NWO) mengikut acuan mereka, bukannya citra rakyat biasa seperti kamu (baca: ya! kamu).

9. Freemason telah berakar sekian lamanya di dalam dunia secara rahsia tanpa pengetahuan kamu. Ejen-ejennya kemungkinan jiran kamu sendiri yang berada di depan, belakang, kiri dan kanan rumah kamu.

10. Pemilikan harta dalam bentuk pembayaran semula hutang-piutang adalah cita-cita Freemason yang sudah pun termakbul. Sedihnya, kamu sedang melalui fasa hidup sebegitu rupa.

11. Terdapat SATU cara menentang Freemason yang dikatakan pertubuhan jahat lagi rakus itu, yakni menambahkan lagi ilmu pengetahuan, dunia dan akhirat.

12. Terdapat DUA langkah dalam menentang dan memastikan Freemason tidak berjaya menakluki minda dan tubuh badan kamu. Pertama, menjadi PEMURAH. Jangan terlalu boros dan menimbun harta kekayaan, kamu semuanya akan mati ke kubur jua. Kedua, menjadi PEJUANG. Menyertai gerakan/pertubuhan yang menentang kezaliman dan ketidakadilan golongan aristokrat penindas, serta menyebarkan segala info yang kamu tahu mengenai Freemason kepada umum. Kedua-duanya perlu dijalankan secara aktif, bukan bermusim seperti pilihanraya atau majlis berbuka puasa.

13. Penggunaan internet, walaupun banyak menguntungkan puak Freemason, ia juga boleh dieksploit untuk melawan mereka secara hujah.

14. Jumlah manusia yang mempercayai kewujudan Freemason, adalah sama dengan golongan yang tidak mempercayainya. Skeptis dan percaya, kedua-dua itu sebenarnya tidaklah begitu yakin mengenai pegangan peribadi mereka. Manusia mempercayai sesuatu melalui pembacaan dan pengalaman sendiri. Oleh itu, ianya adalah fleksibel.

15. Entri ini, adalah fakta/mitos, bergantung kepada pegangan kepercayaan kamu (baca: kamu yang sedang membaca).

No comments: