Pages

Thursday, April 12, 2012

Gara-gara si kecil Baloy terlupa sorok Playboy

pix_gal0
Felipe Baloy,

BANDARAYA MEXICO: Pemain pertahanan Santos Laguna, Felipe Baloy, 31, (kanan) gemar bergambar dengan peminat daripada semua peringkat umur walaupun ketika berhenti seketika di sebuah kedai untuk membeli majalah Playboy edisi terbaru. 

Apabila seorang peminat kecil dengan memakai kasut Velcros dan pakaian seragam pasukan Santos mahu bergambar dengan Baloy, pemain antarabangsa Panama itu terus berlutut, tersenyum lalu memeluk si kecil dan terlupa bahawa dia sedang memegang beg plastik berisi majalah Playboy.
Sikap baik Baloy menyebabkan peminat kecilnya gembira dan tersenyum sebaik gambar dirakam, namun apabila gambar itu disiarkan media, pembaca pastinya mengangkat kening apabila terpandang majalah di dalam beg yang dipegangnya.
Baloy, anak keenam daripada tujuh beradik dan membesar di sebuah kawasan sesak Cerro Batea di daerah San Miguelito selepas berpindah dari daerah St Martin.

Pipe mula tertarik dengan sukan bola sepak selepas bermain di jalanan bersama rakannya.

Baloy tamat belajar di sekolah rendah dan menengah tetapi tidak pernah ke universiti selepas memutuskan untuk menjadi pemain bola sepak sepenuh masa.
Beliau juga mempunyai hubungan baik dengan rakannya Blas Perez dan Gabriel Gomez yang menganggotai skuad kebangsaan Panama.
Baloy sudah berkahwin dan mempunyai dua orang anak dan tinggal di Mexico bersama keluarganya.

Kelab Santos kini berada di tempat teratas liga Mexican Clausura dan bermain di Kelab Amerika di Estadio Azteca Sabtu depan. – Agensi

No comments: