Pages

Sunday, April 3, 2011

Tiga nyaris rentung


RENTUNG...  Proton Wira yang terbakar selepas terbabit kemalangan pagi semalam.
RENTUNG... Proton Wira yang terbakar selepas terbabit kemalangan pagi semalam.


ALOR GAJAH: Tiga sekawan nyaris rentung apabila kereta Proton Wira dinaiki mereka terbakar selepas terbabit dalam kemalangan di Kilometer 205.4 Lebuh Raya Utara Selatan (Plus), di sini, pagi semalam.
Kejadian berlaku kira-kira jam 6 pagi selepas tiga lelaki berusia 20-an itu diselamatkan orang ramai yang menyedari kejadian sebelum kenderaan mereka terbakar.

Proton Wira itu mulanya terbabit kemalangan dengan Toyota Camry dan pada masa sama, Proton Saga tidak sempat mengelak lalu merempuh kenderaan berkenaan.

Difahamkan, Toyota Camry dinaiki empat individu masing-masing dua lelaki dan dua perempuan manakala Proton Saga dinaiki sepasang suami isteri.

Ketua Operasi Balai Bomba dan Penyelamat Alor Gajah, Pegawai Bomba Kanan II, Ho Yew Men berkata, pihaknya menerima panggilan kecemasan mengenai kejadian itu jam 6.15 pagi.


“Sepasukan anggota bersama jentera tiba di lokasi 17 minit kemudian untuk memadam kebakaran. Kita mengambil masa 10 minit untuk mengawal api dan tiada kemalangan jiwa dilaporkan,” katanya.
myMetroTiga nyaris rentung

No comments: