Pages

Tuesday, April 5, 2011

Lelaki dalam video seks bukan Anwar: Dr Wan Azizah

KUALA LUMPUR: Datuk Seri Wan Azizah Wan Ismail berkata beliau dan ahli keluarga lain sudah menonton klip video seks yang disiarkan dalam laman blog semalam dan yakin lelaki terbabit bukan Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Pada sidang media di kediamannya di sini, Dr Wan Azizah yang juga Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), berkata mereka sebagai ahli keluarga terdekat lebih mengenali Anwar.

'Dalam kes video terbaru ini, kami sekeluarga memutuskan untuk menonton sendiri rakaman tersebut. Video tersebut adalah bukti paling kukuh bagi sesiapa yang mengenali Datuk Seri Anwar bahawa tuduhan terbaru ini satu lagi fitnah zalim dan palsu.
'Jelas kelihatan susuk tubuh badan pelaku dalam video tersebut amat berlainan daripada susuk badan Datuk Seri Anwar Ibrahim.

'Hal ini diperkukuhkan lagi memandangkan sejak lebih setahun yang lalu, anak-anak Datuk Seri Anwar sering menemani beliau setiap kali melakukan aktiviti senaman dan fiioterapi selaku sebahagian daripada aktiviti pemuliharaan tulang belakang,' katanya membaca kenyataan media yang disediakan.

No comments: