Pages

Wednesday, April 21, 2010

KEADILAN



Setakat ini saya sudah hentam UMNO 99% . 1% sahaja untuk PAS dan PKR berkongsi bersama. Jadi untuk keadilan semua , saya buka cerita Anwar pula . Jadi ini untuk menghilangkan salah faham UMNO tentang pendirian saya. Saya hanya seorang pengkaji bebas Alam Misteri dan Akhir Zaman. Saya hanya berpegang kepada pesanan Nabi s.a.w. untuk kita berkenaan Fitnah Akhir Zaman.

Jadi untuk menyejukkan hati UMNO (yang sememangnya sudah tawar hati dengan Kumanddie sebab telah dibelasah teruk oleh Kumanddie di kiri dan di kanan serta di atas dan di bawah), saya paparkan kisah PKR pula :


Sila lihat youtube ini



http://www.youtube.com/watch?v=NApxH4fl1T8




http://www.youtube.com/watch?v=G5h42xucFIg&feature=related




Ada satu lagi. Kalau benar kepimpinan Najib semuanya bermasalah , maka beliau tidak akan memberhentikan Tan Sri Hassan Merican. Saudara-saudari tahukah apa yang terjadi di antara Najib dengan Hassan Merican. Najib telah mendapat info bahawa Hasan Merican Pengerusi Petronas mempunyai aset peribadi sebanyak RM3billion. Tambahan pula , Najib juga mendapat info yang Hasan Merican merupakan alcoholic . Jadi di atas sebab-sebab ini , maka Tan Sri Hasan Merican dipecat daripada menjadi Pengerusi Petronas.


Syabas Najib !!!




Jadi kepada puak UMNO. Saya tidak perlukan simpati blogger UMNO, Selempang Merah, Pekida, dsb untuk meraih rating blog. Daripada dulu sehingga kini, yang mengelilingi saya hanyalah pejuang anti konspirasi dan anti freemason. Tujuan saya mahu tutup blog ini sebelum WW3 bukan kerana saya takut kepada saman UMNO. Tetapi kerana saya ingin membuat persiapan iman dan amalan di Jalan ALLAH sebelum munculnya Imam Mahdi, Khalifah Dunia kelak.

Kepada anggota Freemason dan anggota CIA sekalian, tidak payahlah awak buat provokasi melulu di dalam blog. Cerita-cerita konspirasi tetap akan terbongkar walau macamana sekalipun awak cuba menghalangnya. Mungkin ada insan yang ikhlas di kalangan Umat Islam Melayu yang pernah berdoa kepada ALLAH SWT supaya dibongkarkan kisah belakang tabir negara ini. Saya ini cuma diberi pilihan oleh ALLAH untuk mendapat khabar rahsia daripada ejen CIA. Termasuklah ejen Kor Risik ATM. Dan juga bekas pemimpin UMNO. Bukan saya yang mencari, tetapi Takdir daripada ALLAH SWT.

Saya juga mendapat pelbagai ilham konspirasi ketika di dalam waktu bersujud. Ketika Umat Islam Melayu berdoa ke Hadrat ALLAH SWT, maka rahsia ALLAH berkenaan konspirasi yahudi disalurkan kepada saya.

Namun tidak bermakna saya orang bagus. Saya masih lagi seorang Umat Islam yang hina. Sama macam Umat Islam hina yang lain.


Jadi akan ada blogger yang ingin bertanya kepada saya , kenapa mengumpat dan memfitnah .


Jawapan saya, saya hanya membongkar kisah talibarut yahudi sahaja. Sekiranya anda baca blog saya dari awal, saya hanya bercerita tentang teori pakatan yahudi sahaja. Saya tidak peduli apa status individu tersebut. Walaupun beliau seorang Ulama' sekalipun. Sekiranya beliau pernah berpakat dengan Yahudi, saya akan membongkarkannya juga. Ketika itu anda boleh hentam saya kerana Kumanddie memfitnah Ulama' . Namun saya tetap dengan pendirian saya , iaitu sekiranya saya nampak cerita itu ada asas.

Tahukah saudara-saudari , dalam 3 bulan lepas, saya pernah bermimpi Tentera Israel berkeliaran di seluruh Tanah Melayu. Mungkin itu hanyalah mainan tidur sahaja. Namun kita sebagai Umat Islam haruslah berwaspada terhadap semua konspirasi Yahudi yang diatur secara halus.


Jadi kepada semua blogger saya ingin menegaskan sekali lagi tanpa prejudis :


Anwar adalah ejen CIA.
Mahathir adalah ejen CIA.
Khairi Jamaluddin adalah ejen CIA.
Chin Peng adalah ejen CIA.
Dr Burhanuddin Al-Helmi adalah ejen CIA.

Lim Kit Siang adalah anggota Freemason.
Karpal Singh adalah anggota Freemason.
Nazri Abd Aziz adalah anggota Freemason.

Lee Kuan Yew adalah anggota NWO.
Ali Attas adalah anggota NWO.
Dr Nordin Sopie adalah anggota NWO.
Anwar Ibrahim adalah anggota NWO.


Pada waktu ini , saya sedang siasat Pekima, Pekida dan 3-Line. Saya tahu pemimpin rahsia mereka tinggal di Sungai Petani dan Tikambatu. Saya tahu Pak Bong pengasas induk mereka berketurunan dari Tanah Arab .


Saya juga sedang siasat tentang Kumpulan Kongsi Gelap Cina. Saya tahu Tan Sri Lim Goh Tong pernah menjadi ketua kepada semua kongsi gelap Malaysia. Saya juga tahu sekarang ini, ketua kepada semua kongsi gelap Cina tinggal di Ampang. Saya juga tahu pemimpin dadah Malaysia tinggal di Penang dan di JB. Saya juga tahu pemimpin dadah Malaysia pernah merasuah Ketua Polis Pulau Pinang.

Kenapa saya beriya-iya untuk mengetahui lebih lanjut tentang kumpulan bawah tanah Melayu dan juga kumpulan bawah tanah Cina. Ini kerana saya dapat bau penglibatan yahudi di dalamnya. Ingatkah anda tentang Peristiwa 13 Mei dan juga peristiwa pergaduhan kaum di Singapura tahun 1964. Semuanya adalah perancangan Yahudi keparat.



Waspadalah anda dengan Fitnah Akhir Zaman.....

1 comment:

Anonymous said...

jika nak mengaji, mestilah ada guru...