Pages

Wednesday, April 21, 2010

Blueprint Illuminati Untuk Malaysia



Bagi mereka yang sudah mengikuti blog saya dari awal sehingga kini, sekarang saya ingin menghuraikan serba sedikit tentang blueprint yahudi illuminati bagi Umat Islam di negara kita. Bagi mereka yang tidak mengikuti dari awal, bolehlah bertanya soalan-soalan sensitif kepada saya secara terbuka. Mungkin anda akan terkejut dengan beberapa fakta saya yang di luar pemahaman orang biasa.

Jadi seperti yang saya sudah jangka, Anwar sudah memalukan dirinya sendiri di dalam mahkamah di atas arahan yahudi sesat di US. Sebenarnya kes ini tidak dilakukan oleh Anwar. Sebaliknya Anwar telah mengupah Setiausaha Sulit beliau sendiri untuk berlakon secara konspirasi seolah-olah Anwar ini benar-benar berperilaku seperti Kaum Nabi Lut a.s. . Anwar sebenarnya tertekan di atas desakan yahudi keparat di US.

Yahudi keparat ini sebenarnya ingin menjalankan serampang dua mata. Atau Omputeh cakap : Killing two birds with one stone. Atau bunuh 2 ekor burung dengan menggunakan satu batu sahaja. Setelah yahudi mengetahui tentang kaitan Melayu dengan Lost Tribe, maka kelam kabut si yahudi keparat ini bermesyuarat dengan Oracle di Israel (atau khalifah iblis illluminati) tentang bagaimana untuk menjatuhkan Tentera Imam Mahdi (atau Tentera Armageddon) di negara kita.

Si yahudi-yahudi keparat seperti Rockefeller tidak sanggup untuk memulakan peperangan kerana bagi mereka sudah terbukti sejak sekian lama nasrani dan yahudi tidak mampu untuk menembusi Tanah Melayu secara ketenteraan. Begitu juga dengan pengeboman di kawasan orang ramai. Di negara ini, penjenayah sangat mudah untuk dikesan. Mungkin kerana PDRM dan Regimen Risik sangat cekap untuk menjejaki penjenayah militancy.

Jadi satu-satunya cara yang berkesan untuk menghancurkan Umat Islam di sini ialah dengan mengulangi kisah hitam 13 Mei. Dan ini diikuti pula dengan perpecahan Melayu dan penyatuan Cina (India pula masuk parti Cina). Cina sudahpun mengawal ekonomi Malaysia. Mereka hanya perlu politik sahaja untuk menjalankan pemerintahan ala Illuminati. Dan seterusnya menghancurkan Tentera Imam Mahdi dan Umat Islam di negara kita.



Apakah Cara Tersebut ???

Hahahahaha.......

Pernahkah anda ingat tentang kisah Chin Peng yang mahu untuk memasuki negara kita. Apakah kisah sebenar tentang Chin Peng ini ???



Chin Peng merupakan ejen CIA sejak zaman komunis lagi. Beliau merupakan pengikut freemason yang dibiayai sepenuhnya oleh CIA (melalui dana Rockefeller). Dan Chin Peng mempunyai bos beliau di sini. Bos beliau bukan pemimpin komunis di China. Semua pemimpin di China tidak pernah mengenali si Chin Peng ini. Dan bekas-bekas pemimpin komunis China juga tidak pernah membiayai segala kegiatan subversif dan militancy PKM ini. Jadi siapakah yang menjadi bos kepada Chin Peng di sini ???


Hehehehehe.....


Siapa boleh jawab ? Saya rasa saya mahu jawab minggu hadapan. Namun kerana saya sudah kesuntukan masa untuk memadamkan blog dan forum saya. Jadi saya percepatkan kisah ini.

Bos si Chin Peng ini adalah Tun Dr Mahathir Mohamed . Ya....... Siapa melopong boleh tutup mulut sekarang. Takut nanti lalat masuk pula.

Jadi TDM ini pernah membuat satu konspirasi yang telah digagalkan oleh mahkamah negara ini. Iaitu cubaan untuk memasuki Chin Peng ke negara kita supaya terdapat rusuhan kaum ala 13 Mei sekali lagi. TDM adalah ejen CIA yg bertanggungjawab untuk melakukan konspirasi 13 Mei. Baru-baru ini TDM juga yang bertanggungjawab untuk melakukan konspirasi rusuhan dengan membawa masuk Chin Peng. Cerita asalnya begini. TDM perlu mengarahkan anggota freemason (sebab TDM adalah bos besar freemason Malaysia) untuk menyuarakan pendapat tentang Chin Peng. Maka Ketua Gerakan PP telah dgn beraninya meminta kerajaan Malaysia supaya membenarkan kemasukan Chin Peng. Seterusnya perkara ini di bawa ke mahkamah Malaysia oleh keluarga Chin Peng. Kemudian wakil ejen CIA akan memberi wang kpd hakim bagi memenangkan Chin Peng. Setelah itu wakil ejen CIA perlu meminta (atau merasuah) pegawai KDN untuk mencari fail lama Chin Peng.

Sepatutnya bila Chin Peng berjaya memasuki Malaysia, beliau perlu dibunuh oleh ejen CIA sendiri. Dan media massa seperti TV3 dan NTV7 perlu secara besar-besaran menyalahkan orang Melayu di atas kesalahan membunuh Chin Peng. Walhal yang membunuh Chin Peng sepatutnya ialah CIA. Maka di sini KJ dan freemason Cina perlu main peranan. Iaitu dengan mencetuskan pergaduhan kaum ala 13 Mei. Dan perkara ini perlu dibuat pd hari 13hb juga.

Namun ALLAH Maha Perancang. Fail lama Chin Peng pula tidak dijumpai.

Maka mahkamah dgn malunya tidak dapat langsung menyebelahi arahan TDM.

Maka plot rancangan digubal. Yahudi keparat terpaksa mengubah plot cerita konspirasi kerana konspirasi terdahulu telah gagal.



Maka suatu konspirasi berlainan pula dijalankan. Kali ini pula ialah tentang Kalimah ALLAH. Maka seperti biasa, TDM telah mengarahkan freemason untuk memasuki mahkamah bagi meminta kebenaran untuk menggunakan Kalimah ALLAH. Seperti biasa, hakim yg ada perlu memberi hak kepada golongan nasrani . Mungkin anda tidak bersetuju tentang status hakim. Bagi TDM , untuk mengawal hakim hanya perlu 2 cara shj. Pertama sekiranya hakim tersebut adalah anggota freemason, maka TDM hanya perlu mengarahkna shj. Sebaliknya jika bukan anggota freemason, maka hakim perlu dirasuah (secara sopan atau ganas).

Sebaik sahaja nasrani berjaya pendapat hak Kalimah ALLAH, maka KJ pula mengambil peranan. Beliau telah mengupah pemuda-pemuda UMNO bebal untuk membaling molotov cocktail ke arah gereja-gereja. Media massa pula seperti TV3, NTV7 dan akhbar perlu mengapi-apikan kejahatan Melayu secara provokasi. Namun itu pun tidak berjaya kerana RTM telah berjaya menenangkan keadaan . Ini kerana Rais Yatim tidak lagi menjadi sekutu TDM ketika ini. Rais Yatim sudah bermufarakah daripada menjadi tali barut TDM. RTM secara solo telah memainkan peranan utk menidakkan kemarahan warga Malaysia.




Maka gagal lagi illuminati.

Maka plot konspirasi dimesyuarat sekali lagi . Kali ini, si yahudi keparat membuat feasiblity study secara mendalam bagaimana hendak mengubah PM menjadi kaum Cina. Maka blueprint baru ditulis.

Kali ini CIA perlu membuat 3 plot cerita .

Pertama rusuhan kaum di antara India dgn Melayu . Kedua perpecahan Melayu dgn memenjarakan Anwar Ibrahim. Ketiga penyatuan bangsa Cina dalam DAP dgn mengapi-apikan kisah Ketuanan Melayu.

Plot pertama sangat mudah untuk dilakukan. Freemason sekarang ini sedang cuba utk membina cerita gaduh di antara Melayu dgn India. KJ memainkan peranan utama dlm kisah ini. Walaupun PDRM bakal menjadi hero dlm kes ini nanti, namun di kaca-kaca TV dunia, PDRM digambarkan sebagai seekor monster kelaparan. Akhirnya pergaduhan terpaksa dibiarkan berleluasa akibat tekanan melalui penipuan dlm media massa antarabangsa dan tempatan (TV3 dan NTV7).

Kedua tentang perpecahan Melayu. Mat Sabu diberi tugas oleh TDM untuk menghasut PAS supaya tidak bersatu dgn UMNO. Dalam masa yg sama juga, DSAI tidak lagi dihormati oleh anggota PAS kerana penglibatan DSAI dlm kes liwat. Sedangkan kes ini dikonspirasikan oleh DSAI sendiri di atas paksaan yahudi keparat. Saiful diupah oleh DSAI sendiri utk menjalankan kes ini. Ini supaya PKR memarahi UMNO. Dan PAS pula tidak percaya di atas kewibawaan DSAI. Yahudi, TDM dan KJ sangat suka kpd perpecahan Melayu dan Islam.



Ketiga pula tentang penyatuan bangsa Cina dlm DAP. Ini juga sangat mudah utk dilakukan. Freemason hanya perlu meniupkan semanagt anti Ketuanan Melayu dlm darah daging kaum Cina. Kepimpinan MCA pula sudah berpecah hasil dari konspirasi freemason. Maka dgn mudahnya semua persatuan politik Cina perlu bergabung dlm DAP. Ketika PRU13 nanti, hanya ada satu pilihan shj utk Cina dan India, iaitu DAP.

Sekiranya ini berlaku, maka PM yg baru mestilah di kalangan bangsa Cina. Maka Perlembagaan Malaysia tentang keistimewaan Melayu dan Islam perlu digubal. Jawatan Raja-raja Melayu perlu dihapuskan sama sekali. Keistimewaan Agama Islam mesti dipadamkan .

Singapura dijadikan contoh utama. Melayu-Melayu bebal dari Sngapura yg menyokong dan menyukai PAP mesti jadikan contoh. Sedangkan di Singpura, Melayu hanya diberi 10% shj dana (sebenarnya tiada dana langsung utk Melayu dan Islam, hanya kerana Cina sudah menikmati sepenuhnya dana kerajaan Singapura, dan saki baki atau sisa tulang ikan shj diberi kpd Melayu dan Islam di Singapura). Tetapi itu pun Melayu Singapura sgt bersyukur kpd PAP dan kerajaan Singapura. Mereka seolah-olah pendatang asing Rohingya di negara kita.

Polis dan askar Melayu bakal dilucutkan pekerjaan dan diganti pula dgn warga China. Setelah itu, satu-satu perkara tentang Islam akan dihapuskan. Umat Islam bakal dihimpit dan dianiayai sehingga ke hujung tebing gaung. Akhirnya semua Umat Islam bakal dibunuh . Ini supaya Tentera Armageddon dlm negara ini dpt dihapuskan sama sekali.


Bagi mereka yang masih sangsi tentang status THH dalam darah daging TDM dan kaitan beliau dengan yahudi keparat, sila baca surat di bawah :




Terjemahan dalam Bahasa Melayu Surat Si Pengkhianat Mahathir Mohamad Kepada PM Israel :
Perdana Menteri,
Jabatan Perdana Menteri,
Blok Barat, Aras 3,
Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan,
62502 Putrajaya,
Malaysia


No Ruj: PM/Pers/AHO/01/121 Jld 1
Tarikh : 16 Ogos 1999

Yang Dihormati Encik Ehud Barak,
Pertama-tamanya bagi pihak UMNO, Barisan Nasional dan Kerajaan Malaysia dan juga bagi seluruh Rakyat Malaysia, Saya ingin menyatakan setinggi-tinggi tahniah dengan pemilihan tuan sebagai Perdana Menteri. Walaupun terlambat sedikit, kami mendoakan kejayaan tuan dalam kerjaya pada masa kini dan pada masa akan datang.
Sepertimana yang tuan sudah maklum, Menteri Luar saya, Encik Syed Abdul Hamid Albar akan menemani saya pada sessi yang seterusnya di Mesyuarat Agung Pertubuhan Bangsa-bangsa Bersatu yang akan berlangsung di New York pada bulan September. Saya
dengan tulus ikhlas berharap satu perjumpaan dapat diatur dengan Menteri sejawat dengannya iaitu Encik David Levy untuk membincangkan pengumpulan dana untuk parti saya bagi menghadapi pilihanraya umum di Malaysia. 
Saya percaya, melalui kecekapan dan kewibawaan pihak tuan, kita boleh berhubung dengan 'Tabung Clinton' untuk tujuan menghancurkan Perjuangan Para Pejuang Islam di Malaysia.

Adalah terlalu awal untuk menyatakan ini tetapi ingin saya menyatakan sekali lagi kesetiaan saya pada perjanjian yang telah ditandatangani dan dipersetujui pada tahun 1985 yakni pihak tentera US boleh menggunakan pengkalan tentera kami pada bila-bila masa sebagai balasan kepada bantuan kewangan ini. Adalah diharap agar pihak tuan dapat menyampaikan mesej ini kepada Yang Dihormati Puan Madeleine Albright.
Adalah menjadi satu harapan saya jika dapat membentuk pendekatan baru dalam menubuhkan perhubungan diplomatik dengan Tel-Aviv walaupun saya terpaksa meyakinkan anggota-anggota kabinet dalam kerajaan dan juga rakyat untuk mengelakkan wujudnya penentangan yang tidak diingini.Dengan ini, saya menghargai kerjasama dan harapan yang diberikan oleh Jabatan Negara Amerika Syarikat.
Sekali lagi saya bagi pihak parti, mengucapkan setinggi-tinggi penghargaan dan mendoakan kejayaan tuan.
Yang Ikhlas:
Mahathir Mohamad





TDM bermaksud Tun Dr Mahathir.
KJ bermaksud Khairi Jamaluddin.




sumber : 
http://kumanddieaf.blogspot.com/2010/02/perancangan-jahat-yahudi-illuminati.html

1 comment:

nalia said...

hahaha...
pemimpin sendiri da kejam...
cmne arah tuju rakyatnya..
so, skrg ape yg perlu umat islam malaysia perlu buat???