Pages

Sunday, April 18, 2010

Blueprint Sebenar Illuminati Untuk Tanah Melayu



Erez Zion bermakna Tanah Melayu. Yhodia bermakna penganut agama sesat Yahudi atau Freemason atau Illuminist. Di bawah ini dipetik daripada web bekas penganut agama Vatican di Indonesia yang sekarang ini sudah bertaubat (harap-haraplah)...... Sekiranya anda faham betul-betul, ianya suatu rahsia besar Dajjal yang dibongkarkan. Iaitu berkisar tentang hasrat sebenar anak-anak Dajjal untuk tinggal di Tanah Melayu ketika berlaku Perang Armageddon nanti. Dan mereka mahu tinggal di sini sehingga Hari Kiamat. Pada pandanagn mereka, semua tempat akan hancur nanti melainkan Tanah Melayu sahaja. Dan Tanah Melayu akan aman sehingga Hari Kiamat. Pernahkah anda lihat movie 2012.


KONSPIRASI DAJAL-DAJAL.
Dibelakang satu konspirasi kemungkinan besar ada lapisan konspirasi lain. Tidak kira samada konspirasi itu adalah Klub Bohemia, Pertubuhan Bangsa-bangsa Bersatu, Dunia Order Baru, Illuminati, Tasauf, Freemason, Komunisma, Agama-agama (kepalsuan-kepalsuan), kerajaan-kerajaan, Usama Laden, peperangan, Zionisma, Peristiwa 11 September, Bilderberg, Rangkaian Dunia Ketiga, dll. Lapisan akhir hampir semua konspirasi-konspirasi adalah Kerajaan tersembunyi Islam Sebenar sedunia. Dibelakang lapisan akhir ini adalah asas mungkin semua konspirasi - Kerajaan Iblis/Syaitan yang dikepalai oleh Malik Taus Azazil (Lucifer). Asal semua konspirasi besar didunia ini ialah Perjanjian Jahat yang dibuat Sebelum Dunia.
Objektif utama Golongan Islam Sebenar ialah Dunia Order Baru "Novus Ordo Seclorum" atau "Dunia Pertama" - tanpa Umat Manusia didalamnya. Tentulah ini untuk mencapai aktiviti dikontrakkan utama Perjanjian-perjanjian Jahat yang mereka buat dengan Iblis - merebut Kerajaan Syurga Agung. Imej dikiri menunjukkan simbol Iblis "bercambah" yang sama dinota-nota wang Vietnam, Cambodia dan Amerika Syarikat. Bangsa dajal keturunan Iblis menguasai politik dan kekayaan dunia. Asas kuasa mereka didunia ialah pembohongan. Imej kanan menunjukkan dua dajal Yhodia yang bersaudara (Yagog dan Soros) yang telah menyebabkan Krisis Kewangan Asia pada akhir tahun 1990'an. Mereka berpura-pura berseteru tetapi faktanya ialah Soros tidak boleh melambakkan ringgit tanpa bantuan dari 'orang besar' Malaysia.
NOTA : Dajal-dajal subur atas kebencian diantara Umat Manusia. Mereka dengan mudah memanipulasi Umat Manusia dengan membuat mereka saling benci membenci.


"Dan apabila Kami Beri dajal-dajal (Nas) merasai sesuatu rahmat sesudah mereka ditimpa sesuatu kesusahan, mereka dengan serta-merta melakukan rancangan (konspirasi) menentang Ayat-ayat Kami dengan mendustakannya dan mengingkarinya. Katakan : 'ILLH lebih cepat Merancang (menentang mereka)! Sesungguhnya Rsolh Kami (Anak lelaki Adm [HSNA]) akan menulis tentang komplot-komplot yang kamu telah (dajal-dajal) buat itu. " Ilqrin 10:21.
RANCANGAN YANG PALING JAHAT DALAM SEJARAH * - RANCANGAN YANG MENUJU UTOPIA PUTRAJAYA UNTUK MENDAPATKAN KERAJAAN SYURGA AGUNG TERAKHIR DAN SELAMA-LAMANYA YANG AKAN DIKURNIAKAN ILLH DIEREZ ZION (TANAH MELAYU).
PerkaraPeneranganPenduduk Dunia
KEMUSNAHAN "CHAO"
Peristiwa 11 September, Perang-perang besar, Bunuhdiri diatas gunung, Bumi terbakar, wabak penyakit, kebuluran, dll.Penduduk Dunia dikurangkan kepada sekitar 1 billion.
PEMBERSIHANGlobalisasi, Kerajaan Islam Sebenar Satu Dunia, Cip-bio, Polis dunia, Umat Manusia melarikan diri kehutan-hutan, pemburuan dan pembunuhan Umat Manusia.Penduduk Dunia dikurangkan kepada sekitar 200-300 juta - hanya orang-orang Islam Sebenar.
KEAMANAN "ORDO"Perpindahan Massal keUtopia Putrajaya dan sekitarnya. Amerika, Europah, Afrika dan sebahagian besar Asia akan dijadikan taman-taman hutan dan haiwan.Penduduk Dunia akan bertambah semula.
Nota : Rancangan ini digambarkan didalam iklan 'Nadi Penyatuan Bangsa' ditelevisyen Malaysia

Rancangan dajal-dajal untuk Akhir Dunia dipanggil Novus Ordo Seclorum (Dunia Orde Baru) atau Wawasan 2020 (), dll. Rancangan mengunjurkan pembentukan Kerajaan Islam Sebenar Satu Dunia (atau "Dunia Pertama"). Kemusnahan besar atau Chao (Perang-perang besar, kemusnahan besar, dll Akhir Dunia) akan mengurangkan penduduk dunia kepada lebihkurang 1 billion (dengan kebanyakan Umat Manusia lari didalam hutan-hutan). Kerajaan Satu Dunia sepatutnya adalah evolusi selepas semua wilayah dan negara melepaskan kedaulatan masing-masing. Pada tahap ini, semua pasukan tentera dan polis dibubarkan dan semua jenis senjata akan dirampas. Pembersihan akhir bumi dari Umat Manusia akan bermula+. Satu pasukan keselamatan terdiri dari hanya orang-orang Islam sebenar akan menguasai dunia.
Inilah masanya Umat Manusia yang melarikan diri dipujuk untuk menunjukkan diri tetapi mereka akan ditanam dengan cip-bio. Mereka yang berdegil akan ditangkap dan ditempatkan dikem-kem tahanan Gulag yang banyak disediakan ditempat-tempat seperti Amerika Syarikat (imej kiri) dan akan dibunuh tanpa perbicaraan. Umat Manusia yang telah ditanam cip-bio akan diberi pilihan - samada untuk menyembah Raja Islam Sebenar atau dibunuh (penghinaan terbesar yang dirancang untuk Umat Manusia). Mereka yang tidak mahu menyembah Raja Islam Sebenar akan dibunuh. Langkah terakhir ialah untuk membunuh baki Umat Manusia yang menyembah Raja Islam Sebenar dan dibenarkan hidup sebelum ini. Ini akan sangat mudah kerana cip-bio yang Terbenam.
Perpindahan Massal orang-orang Islam Sebenar keErez Zion (Tanah Melayu) dan sekitarnya akan berlaku selepas hampir semua Umat Manusia terbunuh. Orang-orang Islam Sebenar seperti George W Bush, keluarga diraja British, keluarga diraja Jepun, keluarga Rothschilds, keluarga Rockefeller, keluarga Saud, Saddam, keluarga ben Laden, dll akan berkumpul diErez Zion dan sekitarnya (kecuali Indonesia kerana Indonesia dirancang untuk menjadi taman hutan dan haiwan). Kerajaan Islam Sebenar Sedunia akan berpusat diUtopia Putrajaya diErez Zion. Apabila penduduk Islam Sebenar semakin bertambah, mereka akan berpindah kekawasan-kawasan yang mereka telah jadikan taman-taman hutan dan haiwan.
Apabila kita mendengar pemimpin-pemimpin bercakap tentang globalisasi, kerajaan satu dunia, atau Islam Sebenar (Keamanan Sebenar) sebenanya mereka bercakap mendahului masa yang telah dirancang. Semua ini sepatutnya difasa kedua rancangan mereka, selepas penduduk duni dikurangkan kepada sekitar 200 juta, dengan sedikit Umat Manusia tanpa senjata atau dalam pelarian. Sebenarnya NAFTA, WTO, dll sepatutnya didalam fasa kedua rancangan itu. Orang-orang Islam sebenar ini, walau dengan kepakaran dalam konpirasi-konspirasi, sebenarnya satu kumpulan yang tidak tersusun dan tidak sabar.
Tetapi dajal-dajal Yhodia juga merancang untuk menghapuskan dajal-dajal lain, terbukti dari anggaran Mahathir yang penduduk Erez Zion 70 juta pada 2020 dan dari fakta yang mereka sering menyebut "SatuBangsa". Jika kita teliti sebelah yang mempunyai simbol Yhodia diatas nota satu dollar Amerika, kita akan mendapati seolah-olah dajal-dajal Yhodia (bahagian bercahaya-cahaya diatas) 'terbang pergimeninggalkan' dajal-dajal bukan Yhodia (bahagian tidak bercahaya dibawah). Kemuncak rancangan Novus Ordo Seclorum yang diketuai oleh dajal-dajal Yhodia ialah untuk menghapuskan semua dajal-dajal bukan Yhodia dengan cara yang paling kreatif kedajalannya. Mereka akan tiba-tiba meninggalkan Bumi yang hampir dimusnahkan selepas mereka memperoleh cara untuk pergi keSyurga. Oleh itu dajal-dajal bukan Yhodia akan terperangkap menanti kehancuran yang pasti diatas 'bom jangka' yang hampir meledak, Bumi.
Ini telah tertulis didalam Kitab-kitab; "Pada hari-hari (akhir) itu, kawan menjadi lawan, kecuali orang-orang yang hormat. Wahai hamba-hamba Kami, usahlah kamu takut pada hari-hari itu atau pun bersedih", Ilqrin 43:67-68. "... kamu fikir mereka bersatu tetapi hati mereka berpecah: ini adalah kerana mereka ialah orang-orang yang bodoh", Ilqrin 59:14. ILLH tidak akan Mengurniakan Kerajaan Syurga terakhir dan selama-lamanya kepada dajal-dajal Yhodia yang telah membina utopia diErez Zion. Sebaliknya, utopia mereka akan dimusnahkan dan Umat Manusia akan Dikurniakan Kerajaan Syurga Agung terakhir dan selama-lamanya.
Nota : * Ini adalah Perlekehan Terbesar keatas ILLH diAkhir Dunia yang dirancang Iblis dan dajal-dajal - membuat yang lain untuk saling berbunuhan secara besar-besaran diAkhir Dunia dan akhirnya, memperlekeh besar ILLH apabila ILLH Datang diAkhir Dunia dengan memaksa yang lain menyembah pemegang Perjanjian Jahat tertinggi, membunuh yang lain sehingga pupus supaya hanya mereka yang tinggal diatas bumi dan memaksa ILLH Mengurniakan Kerajaan Syurga terakhir dan selamanya kepada mereka dan Iblis. Mereka tidak akan berjaya untuk melaksanakan sebarang perkara didalam Rancangan Perlekehan Terbesar keatas ILLH mereka. Sebaliknya, mereka akan menerima perlekehan terbesar. Walupun mereka berjaya membohongi ramai Umat Manusia untuk menyembah 'tuhan-tuhan' palsu yang diperbuat dari batu, bulan, matahari, haiwan, dll, mereka tidak pernahberjaya membuat ramai Umat Manusia menyembah 'tuhan-tuhan' palsu dari diri mereka sendiri.
Sering disebut oleh dajal Yhodia Abdullah Ahmad Badawi didalam iklan kerajaan Malaysia ditelevisyen Malaysia dan acara-acara lain ditahun 2004 - "Kita sedang menuju Dunia Pertama". Malah, semasa itu dajal-dajal Yhodia diErez Zion memanggil Parlimen Malaysia dengan bangunan tuanya, "Parlimen Dunia Pertama". Mereka berhenti menggunakan istilah-istilah itu selepas kami mendedahkan apakah sebenarnya 'Dunia Pertama' dilaman web kami. Parlimen itu dipanggil "Parlimen Kelas Pertama" selepas itu.

SWASTIKA-SWASTIKA
Simbol-simbol Dajal-dajal.

KEBANYAKAN PEPERANGAN ADALAH LAKUNAN PEMIMPIN-PEMIMPIN DAJAL YANG BERSEKONGKOL.
Anda mungkin tidak percaya yang Perang Iraq terjadi kerana Saddam Hussin bersetuju untuk berperang. Atau yang Saddam dan George W Bush adalah bersaudara didalam missi yang sama. Tetapi itulah hakikatnya. Didalam sejarah, kebanyakan peperangan tercetus kerana pemimpin-pemimpin negara-negara berlakun yang mereka berseteru. Umat Manusia dibutakan dari terperasan yang Saddam dan Bush adalah dari satu bangsa yang sama atau yang bendera Iraq dan Amerika Syarikat mempunyai bintang Iblis yang sama. Apalagi terperasan yang pemimpin-pemimpin Amerika Syarikat yang bersedih dibelakang George W Bush yang sedang berlakun gembira apabila anak-anak Saddam, Uday dan Qusay, terbunuh. Begitulah juga keadaannya Perang Vietnam, Perang-perang Dunia, Perang Napoleon, Perang Salib, dan banyak lagi.
Dalam Perang Salib yang berlangsung beratus-ratus tahun, semua pihak-pihak yang berperang menjulang Fleur le Lis (Bunga Iblis) dengan warna yang berlainan (hijau/hitam untuk pihak Muslim dan biru/merah untuk pihak Kristian). Semasa Raja Richard sakit, saudaranya Saladin mengubatinya. Dan Saladin selalu berkunjung dikhemah Richard diwaktu malam. Perang Salib adalah peperangan untuk 'tempat-tempat suci' yang ILLH Katakan adalah perkara-perkara kejahatan (Nas). Mereka membohongi Umat Manusia kononnya 'tuhan-tuhan' palsu mereka menyayangi 'tempat-tempat suci' berlainan diJurusalam yang dibina mereka. Mereka juga membohongi Umat Manusia yang jalan keSyurga ialah membunuh orang-orang 'kafir' iaitu Umat Manusia yang menganut agama (kepalsuan) lain dari agama (kepalsuan) mereka. Agama selepas agama datang dan pergi untuk menguasai Jurusalam tetapi tiada Kerajaan Syurga pernah Dikurniakan.
Apabila Saladin ditanya Balian dari Ibelin (juga seorang dajal) berapa nilai Jurusalam, dia pada mulanya berkata "tidak bernilai langsung" dan kemudiannya berkata "segalanya". Hanya Manusia yang faham tata bahasa dajal-dajal boleh memahami apa maksud Saladin. Sebenarnya, Perang Salib, Perang Dunia Pertama, Perang Dunia Kedua dan lain-lain adalah persiapan dan percubaan untuk Perang Dunia Ketiga atau Perang Besar Akhir Dunia untuk menghapuskan semua Umat Manusia. Itulah sebabnya dajal-dajal seperti Mahathir sibuk mengatakan 'Perang Dunia Ketiga'. Tetapi apabila masanya sampai untuk melaksanakan Perang Besar Akhir Dunia yang sepatutnya menjadi induk segala peperangan dimana semua Umat Manusia hapus itu, yang terjadi cumalah Perang Afghan dan Iraq yang sangat kecil.


    
    
  

Golongan Islam Sebenar (dajal-dajal) ada dimana-mana, Swastika-swastika mereka boleh dijumpai dikalangan kommuniti Islam, Katolik, Kristian, Buddha, Tao, Sikh, Shinto, dll sebagai simbol-simbol untuk bendera-bendera, jabatan kerajaan, syarikat-syarikat perusahaan, universiti-universiti, organisasi-organisasi, laman web, dsb. Dan juga didalam 'game show' Roda Impian di Astro, dll. Kebanyakan simbol-simbol terkini menggunakan 8bucu, jalur, jejari, titik, figur, dll. Sebenarnya, simbol-simbol 'tuhan matahari' yang genap adalah Swastika sementara yang tidak genap adalah simbol Iblis.
Dibaris kedua dari bawah (atas) menunjukkan adik tiri Usama dengan satu Swastika dibelakangnya. Seperti orang Islam Sebenar lain, dia akan cuba untuk memastikan adanya Swastika di dalam gambar yang diambil (nota - Swastika dipintu nya adalah rekabentuk perabut biasa sekarang). Swastika Islam Sebenar juga digunakan diatas wang kertas negara yang antara paling Islam Sebenar didunia (dibina dengan prinsip Sufi Islam Sebenar), Amerika Syarikat, sebelum mereka menukarnya kepada simbol Iblis/Syaitan Dunia Order Baru (bawah, perhatikan simbol-simbol Iblis/Syaitan pada huruf 'V'). Sebenarnya, jika anda faham simbol-simbol dajal, anda akan terperasan yang negara Amerika Syarikat dikuasai oleh saudara-saudara Usama Laden, Saddam Hussin dan Ariel Sharon. Begitu juga sebaliknya, Saudi Arabia dikuasai oleh saudara-saudara George W Bush.
Umat Manusia yang dibohongi juga mempamerkan Swastika-swastika yang diberi Swastika oleh Golongan Islam Sebenar. Jika agama anda mempunyai simbol-simbol Swastika, sudah tentu ia adalah satu kepalsuan. Oleh kerana Swastika melambangkan mereka dan mereka ini dari jenis yang suka bermegah-megah, Golongan Islam Sebenar sangat menjolok kreatif mereka dalam rekabentuk, penggunaan dan pameran Swastika-swastika. Apabila Swastika orang-orang Katolik/ Napoleon/ Hitler  tiba-tiba muncul dimana-mana diMalaysia hingga digunakan untuk tanda halal adalahsangat-sangat tidak kena, seolah-olah "makanan itu diluluskan oleh Pope atau Hitler". Imej terkanan dibaris ketiga diatas yang disanjung Umat Manusia Muslim sebenarnya adalah satu simbol Iblis didalam sebuah Swastika.
ishtarinthemiddle.jpg
Swatika-swastika dajal dan simbol-simbol Iblis milik Ishtar diMesopotamia purba.

FON-FON ISLAM SEBENAR.
Semakin hampir kepada Millennium baru, banyak fon-fon Islam Sebenar membanjiri bidang komputer kebanyakannya dengan nama-nama "Ding" seperti WingDing, WebDing, dll. Kalau anda mahu tahu lebih banyak fon-fon simbol Iblis/Syaitan dan Islam Sebenar anda dengan mudah boleh mencarinya dengan menaip "Font Ding" kedalam enjin carian seperti Google. Satu dari laman-laman web yang mempunyai banyak fon-fon simbol Iblis/Syaitan dan Islam Sebenar ialah www.dingbatpages.comDibawah adalah sampel-sampel fon Islam Sebenar yang kami ambil dari laman web itu.
Diatas menunjukkan simbol-simbol Islam Sebenar dalam fonStar Time Too JL.
Simbol-simbol tuhan matahari Golongan Islam Sebenar (dan Iblis/Syaitan) dalam fon runningNCircles.
Simbol-simbol Islam Sebenar dalam fon Quilter's Delight.
NOTA : Simbol-simbol Islam Sebenar dan Iblis/Syaitan selalu datang bersama. Laman web ini kadang-kadang merujuk kepada simbol-simbol Islam Sebenar dan simbol-simbol Iblis/Syaitan disatukan dengan panggilan "Simbol Islam Sebenar" atau "Simbol Iblis/Syaitan" sahaja. Juga, laman web ini kadang-kadang merujuk kepada simbol-simbol mereka itu hanya sebagai "Simbol Islam Sebenar" atau "Simbol Iblis/Syaitan" tanpa dibedakan.


SIMBOL-SIMBOL IBLIS
Simbol-simbol tuan-tuan Dajal-dajal.


Simbol Iblis<>
Golongan Islam Sebenar membohongi Umat Manusia untuk menghormati simbol-simbol 'triniti', 'bintang Daod', dll padahal ia cumalah simbol-simbol Iblis/Syaitan. Diatas ialah apa yang dipanggil 'bintang Daod' dilapangan terbang utama diErez Zion. Dibawah adalah sedikit simbol-simbol Iblis/Syaitan. Logo-logo Diraja England (baris teratas, kiri), Persatuan Pengakap (baris kedua kiri), Malaysian Airlines (baris kedua, kanan sekali), TimeDotCom (baris ketiga, dua dari kiri) adalah cuma simbol-simbol Iblis/Syaitan. Gasing berputar (baris ketiga, tiga dari kiri) ialah simbol Iblis/Syaitan yang dipamerkan di Ka'bah. Simbol Iblis/Syaitan yang paling popular mungkin ialah Bunga Lis (Fleur le Lis atau Bunga Iblis) .
Simbol mata (baris ketiga, kanan sekali) ialah simbol Iblis/Syaitan yang digunakan dalam not-not dollar Amerika Syarikat. Simbol Ying dan Yang adalah simbol Iblis/Syaitan dibuat dengan meletakkan titik-titik didalam huruf yang melambangkan Umat Manusia dalam Kod Kurnia (a). Simbol pentagram (bintang 5) seperti yang terdapat di bendera-bendera Amerika Syarikat, banyak negara-negara komunis, banyak negara-negara Muslim, dll adalah diantara simbol Iblis yang popular. Simbol Aum (baris ketiga, keempat dari kiri) sebenarnya mempunyai 2 simbol-simbol Iblis/Syaitan. Dibaris ketiga kanan sekali ialah simbol Iblis syarikat penerbangan Thai Airways.
Sebenarnya ada banyak lagi simbol-simbol Iblis/Syaitan yang tidak ditunjuk disini. Simbol-simbol tuhan matahari yang mempunyai titik, pancaran, dll. bukan genap tidak melambangkan Golongan Islam Sebenar tetapi Iblis/Syaitan. Huruf 'ankht'  Mesir Kuno adalah simbol Iblis/Syaitan (bukan Golongan Islam Sebenar).
     

    

     

     

LAMBANG KELUARGA (HERALDRIES) DAJAL-DAJAL.
Golongan Islam Sebenar sangat bangga dengan keturunan mereka dan ramai yang mempunyai lambang keluarga. Tidak bermakna yang setiap keluarga yang mempunyai lambang keluarga adalah dari Golongan Islam Sebenar kerana raja-raja Islam Sebenar juga memberi lambang keluarga kepada Umat Manusia juga. Sebagai contoh, Joan of Arc (mungkin seorang Umat Manusia) telah diberi lambang keluarga oleh raja Islam Sebenar Perancis, lengkap dengan simbol-simbol Iblis/Syaitan.
Dibawah adalah sebilangan lambang-lambang keluarga yang kami akan hanya membuat sedikit komen sahaja - semua mempunyai simbol-simbol Iblis/Syaitan dan Swastika. Dibaris kedua kiri menunjukkan 3 simbol Iblis/Syaitan . Kulit kerang dibaris kedua adalah lambang Iblis/Syaitan diatas 8 (jalur kulit kerang). Dibaris ketiga kiri dengan simbol tiga bulan sabit (Islam Sebenar) dan bintang lima (Iblis/Syaitan). Baris ketiga kanan menunjukkan singa melambangkan mereka (4 jari singa) dan Iblis/Syaitan (ekor). Baris dibawah menunjukkan lambang keluarga dari Jepun yang mempunyai simbol-simbol Iblis/Syaitan dan Islam Sebenar - cuba fikirkan sendiri Sekiranya anda pergi ke Al-Azhar di Kaherah anda boleh menjumpai simbol-simbol yang sama dengan yang digunakan oleh lambang-lambang keluarga dibawah.



 

Dibawah adalah imej-imej dari Al-Azhar di Kaherah yang mempunyai banyak simbol-simbol Islam Sebenar dan Iblis/Syaitan yang digunakan didalam lambang-lambang keluarga diatas. Diatas sekali ialah mehrab asal dengan banyak simbol-simbol Islam Sebenar dan Iblis/Syaitan sama dengan yang digunakan di lambang-lambang keluarga diatas. Juga mehrab itu mempunyai logoThai Airways. Bawah kiri adalah foto Al-Azhar dengan Swastika 'tangga' seperti yang digunakan di lambang keluarga baris dua kiri diatas. Bawah kanan menunjukkan ablaq dari Al-Azhar yang mempunyai banyak simbol-simbol Islam Sebenar dan Iblis/Syaitan seperti lambang-lambang keluarga diatas.
YAGOG AKHIR DUNIA
Raja Jahat (Dajal).

"Yagog ialah dajal yang mengambilPerjanjian Jahat Keenam. Perjanjian itu adalah untuk mengatasi ILLH Sendiri".
"Magog ialah dajal yang mengambilPerjanjian Jahat Kelima. Perjanjian itu adalah untuk mengatasi Anak lelaki Adm (HSNA)".
YAGOG DAN MAGOG.

Yagog dan Magog disebut didalam kebanyakan Kitab-kitab. Apakah sebenarnya Yagog dan Magog itu?. Yagog ialah Raja Dajal-dajal yang 'berlagak Tuhan'. DiAkhir Dunia, Yagog akan cuba meniru apa yang akan Dilakukan ILLH kepada Umat Manusia - Mengurniakan Hadiah Syurga dan Mengumpulkan Umat Manusia diPintu Syurga. Yagog akan membina Utopia ("Syurga palsu") untuk dikurniakan kepada dajal-dajal lain dan mengumpulkan mereka diUtopia itu. Pintu Syurga ILLH adalah diDunia Baru tetapi Utopia dajal-dajal dibumi lama yang akan Dimusnahkan ILLH. Magog pula ialah dajal yang 'berlagak Anak lelaki Adm (HSNA)'. DiAkhir Dunia, Anak lelaki Adm (HSNA) akan menghapuskan semua dajal-dajal dan perkara-perkara kejahatan menggunakan bala tentera terkuat (para Mlykt) dan persenjataan terdahsyat (Neraka). Bala tentera itu akan menumbangkan sepasang menara tinggi, Ziggurat Durjana (Msgd ilHrm), perkara yang paling dibenci ILLH dan menghapuskan semua dajal-dajal. Magog pula sepatutnya menumbangkan sepasang menara berkembar tinggi Ziggurat Durjana palsu, Menara Berkembar WTC, untuk memulakan perang besar yang membuat Umat Manusia pupus. Magog juga sepatutnya mempunyai bala tentera yang ramai dan kuat. Dalam rancangan mereka, setelah Magog menghapuskan kebanyakan Umat Manusia, Umat Manusia yang tinggal sedikit akan dipaksa menyembah Yagog sebelum mereka dibunuh.
Yagog Akhir Dunia ialah Dr Mahathir yang membina Utopia diErez Zion. Magog Akhir Dunia ialah Usama Laden. Kedua-dua dari bangsa dajal Yhodia. Bagaimanapun, Magog Usama tidak menumbangkan menara berkembar itu kerana tidak mempunyai keupayaan tetapi hanya mengaku yang dia menumbangkannya. Dajal-dajal Amerika Syarikat menumbangkan menara berkembar itu. Dajal-dajal tahu yang Anak lelaki Adm (HSNA) akan muncul dari kalangan Umat Manusia Muslim. Anak lelaki Adm (HSNA) yang bukan dari keturunan Ibrhim muncul diErez Zion (klik disini) tetapi Magog muncul diTubal (benua kecil India). Anak lelaki Adm (HSNA) tidak menganut sebarang agama ketara (kepalsuan-kepalsuan oleh dajal-dajal) atau setia kepada sebarang negara (persempadanan-persempadanan oleh dajal-dajal) dan tidak mempunyai pengikut. Anak lelaki Adm (HSNA) akan menghapuskan semua agama dan negaraMagog Usama yang berpura-pura menjuarai Islam (sebuah kepalsuan) padahal dia tidak menganut Islam dan cuba mendapat ramai pengikut berpura-pura memusuhi Amerika Syarikat (sebuah negara sekular, bukan agama) yang dipimpin oleh saudaranyaGeorge W Bush yang berpura-pura menjuarai Amerika Syarikat dan negara-negara lain (persempadanan-persempadanan) padahal dia hendak menghancurkan negara-negara itu*. Kedua-dua Magog dan George W Bush juga tidak menganut sebarang agama-agama ketara tetapi menganut Islam Sebenar yang rahsia.
Tetapi siapakan yang dilagakkan oleh George W Bush? Kerajaan Syurga Agung akan Dikurniakan terjadi apabila HSN (Anak lelaki Adm (HSNA)) berkasih sayang dengan YSI Anggellia dan YSI Ilmsih. Imej yang bertajuk 'bersetubuh bukan berperang (make love not war)' dikiri yang kami temui disebuah laman web menolong kami menyelesaikan ini. George W Bush ialah dajal yang bertanggungjawap untuk mengatasi pemegang-pemegang Perjanjian Keempat. George W Bush ialah dajal yang 'berlagak YSI Anggellia dan YSI Ilmsih'. Nampaknya, dajal-dajal dungu memikirkan keadaan Syurgawi Utopia akan terjadi apabila Usama (yang 'berlagak ') menyodomi (meliwat) George W Bush (yang 'berlagak YSI Anggellia dan YSI Ilmsih') dengan Mahathir (yang 'berlagak Tuhan' tetapi tidak mempunyai kedua-dua organ lelaki dan perempuan) melancap (onani) dengan sabun buku! Amat melucukan yang didalam rancangan Wawasan 2020 (Novus Ordo Seclorum) dajal-dajal Usama akan bersodom (berliwat) ria dengan George W Bush. Tentulah YSI Anggellia dan YSI Ilmsih palsu itu (George W Bush) tidak tingal dipulau atau dihantar Syurga.
Dajal-dajal Yhodia yang kelihatan pintar dan menguasai dunia ini sebenarnya tersangat dungu. Mereka hanya menyedari terdapatkesilapan besar dalam model 'Triniti' Kerajaan Syurga Agung palsu mereka ini diakhir tahun 2005 (klik disini), lama selepas mereka meruntuhkan Menara Berkembar WTC diNew York. Mereka masih belum menyedari yang menara-menara itu bukan Ziggurat Durjana (Msgd ilHrm) sebenar dan Yagog mereka telah mendirikan yang sebenar (Menara Berkembar KLCC). Kerajaan Syurga Agung terakhir dan selama-lamanya sebenar akan mempunyai keluarga diraja "Cinta Bertiga" - seorang raja dengan dua permaisuri. Rajanya lulus Perjanjian Kelima sementara permaisuri-permaisurinya lulus Perjanjian Keempat. Dajal-dajal yang ingin memerintah Kerajaan Syurga Agung tidak lulus Perjanjian Pertama yang sangat asas dan tidak boleh berfikir lurus. Mereka adalah seperti orang-orang dungu yang tidak lulus Kelas Satu (Darjah Satu) sekolah rendah (dasar) tetapi hendak mengelola sebuah universiti besar berprestij!
Triniti Kejahatan oleh Iblis - Yagog Mahathir, Magog Usama Laden dan George W Bush. Dajal-dajal dipanggil 'penyodomi-penyodomi/peliwat-peliwat dubur' kerana semua pemegang-pemegang Perjanjian-perjanjian Jahat tertinggi adalah lelaki. Iblis mengatakan yang Perjanjian-perjanjian Jahat itu mencerminkan Perjanjian-perjanjian ILLH. Oleh itu, pemegang Perjanjian Jahat Kelima akan menyodomi pemegang Perjanjian Jahat Keempat untuk mencerminkan pemegang Perjanjian Kelima berkasih sayang dengan pemegang Perjanjian Keempat.
Catatan: Dajal-dajal suka simbol 'sodomi/liwat lubang belakang (dubur)' yang digunakan dengan meluas (Pertubuhan Bangsa-bangsa Bersatu, dll). Simbol 'setubuhi/kongkek/entot lubang depan (pepek, memek)' ialah . Perlawanan Akhir ialah diantara "yang zakarnya/batangnya menyetubuhi/mengongkek/mengentot lubang depan" (yang Baik) melawan "yang zakarnya/batangnya menyodomi/meliwat lubang belakang' (yang Jahat).
Simbol dangan banyak simbol-simbol 'zakar/batang menyodomi/meliwat lubang belakang (dubur)'.
NOTA : Kebanyakan Umat Manusia tidak tahu 'Terror' yang sangat ditakuti pemimpin-pemimpin negara-negara dunia ialah Anak lelaki Adm (HSNA) atau 'MLKSDQ' yang akan membawa mereka keKerajaan Syurga Agung yang terakhir dan selama-lamanya. Mereka juga tidak tahu yang Yagog, Magog dan palsuan YSI Anggellia atau YSI Ilmsih telah lama muncul. Ini mungkin kerana mereka 'terlalu biasa (normal)' kepada Umat Manusia.
* Kitab-kitab menerangkan yang tamadun-tamadun (pemerintahan-pemerintahan negara, agama-agama, dll) akan dimusnahkan diAkhir Dunia oleh Anak lelaki Adm (HSNA). Dajal-dajal memikirkan mereka boleh melakukannya dengan mudah kerana mereka menguasai tamadun-tamadun. George W Bush yang sepatutnya mengetuai pemusnahan tamadun-tamadun ('Pertembungan Tamadun-tamadun') akhirnya mempertahankan tamadun-tamadun. Sebenarnya, pemusnahan tamadun-tamadun adalah termasuk asas-asasnya sekali - dajal-dajal sendiri.
"Dan ada diantara mereka berkata; 'Sesungguhnya aku Tuhan selain ILLH', mereka akan Kami balas dengan Neraka..." Ilqrin 21:29. Yang digarisbawahkan menerangkan tentang Yagog. Yagog sepatutnya berbuat ini sekali lagi dan Umat Manusia akan dipaksa menyembahnya diAkhir Dunia. Beliau gagal untuk berbuat ini diAkhir Dunia.

Yagog ialah raja dajal yang berlagak ILLH. ILLH akan Mengurniakan kota syurgawi (SLM) kepada orang-orang Pilihannya. Yagog mendirikan sebuah Utopia ('SLM palsu') untuk dikurniakan kepada dajal-dajal Yhodiaselepas semua Umat Manusia dan dajal-dajal bukan Yhodia (lihat bawah) dihapuskan didalam rancangan mereka (Wawasan 2020 atau Novus Ordo Seclorum). Ilqrin dengan pintar menyatakan yang dua "orang-orang kota itu (Armageddon)" (dajal Yhodia) akan membina Msgd ilHrm (Ziggurat Durjana), perkara yang Paling Dibenci ILLH, bersama-sama semasa mereka berkrisis. Kedua dajal-dajal Yhodia yang disebut didalam Ilqrin ialah Dr. Mahathir Mohamad dan timbalannya, Anwar Ibrahim.
Kedua mereka bertelagah kerana berebut untuk menjadi Raja selama-lama Kerajaan Syurga Agung terakhir dan selama-lamanya. Dajal-dajal sangat yakin yang mereka akan mendapat Kerajaan Syurga Agung terakhir dehingga kedua mereka berkelahi untuk menjadi ketua diErez Zion. Ini adalah kerana Kitab-kitab menerangkan yang Raja Kerajaan Syurga Agung terakhir akan bangkit diErez Zion. Mereka sangat tidak teratur hinngakan seorang dajal tanpa Perjanjian Jahat Keenam bangkit dan melawan pemegangnya. Yagog sepatutnya mengumumkan yang dia adalah tuhan dan Umat Manusia akan dipaksa untuk menyembahnya diAkhir Dunia.
Mahathir bersara pada penghujung 2003 tetapi terus menjadi Yagog Kerajaan Dajal Sedunia. Penggantinya, dajal Yhodia Abdullah Ahmad Badawi tidak menghabiskan Istiadat Pertabalan Yagog (seorang Yagog perlu mendapat restu dari pemimpin-pemimpin dajal negara-negara anggota tetap Majlis Keselamatan; Cina, Amerika Syarikat, Britain, Perancis dan Russia). Beliau tidak pergi mendapatkan restu dari dajal raja Rusia, Alexander Putin. Yagog Akhir Dunia adalah 'batu penjuru' untuk semua dajal-dajal. Semua dajal-dajal akan dimusnahkan sekiranya Mahathir digantikan oleh dajal lain sebagai Yagog. Mahathir adalah satu-satunya pemegang Perjanjian Jahat Keenam (diterangkan oleh Ayat diatas).
Dalam tempoh 22 tahun pemerintahanya, Yagog Mahathir banyak membuat kerja-kerja untuk menjayakan Utopia Iblis dajal-dajal. Beliau membina kotaraya mega Utopia diPerang Besar (Armageddon). Beliau membangunkan sebuah taman teknologi untuk dajal-dajal memindahkan perniagaan mereka keErez Zion, Koridor Super Multimedia (MSC, dalam Bahasa Aramaik berbunyi "Meshech"). Ramai dajal-dajal melawat Utopia mereka sebelum Peristiwa 11 September. Beliau sebaliknya banyak melawat pemimpin-pemimpin dajal lain selepas Peristiwa itu. Malah, dajal-dajal diErez Zion sangat yakin akan mendapat Kerajaan Syurga Agung terakhir sehingga mereka menayangkan iklan yang sangat menghina Umat Manusia ditelevisyen - "Nadi Penyatuan Bangsa"*.
Beliau mengadakan banyak persidangan-persidangan dajal-dajal untuk menguatkan kedudukannya sebagai pemimpin ulung Kerajaan Dajal Sedunia. Diantaranya ialah satu yang ditaja Jabatan Timbalan Perdana Menteri (dajal Yhodia Abdullah Ahmad Badawi adalah Timbalan Perdana Menteri ketika itu), Forum Islam Antarabangsa Kuala Lumpur 2002 (imej dibawah). Dajal-dajal semasa itu memanggil fahaman keIblisan mereka 'Islam Sebenar' yang dibangga-banggakan oleh Mahathir, George W Bush, Tony Blair, Pope, Lee Kuan Yew dan dajal-dajal lain. Juga, semasa pemerintahannya banyak jabatan kerajaan, syarikat, dll diErez Zion menukar logo-logo mereka kepada simbol-simbol Iblis atau dajal (imej-imej dibawah).
Yagog Mahathir tidak akan dapat mengumumkan yang dia adalah tuhan dan dajal-dajal tidak akan berjaya memaksa Umat Manusia menyembahnya diAkhir Dunia.
Dajal-dajal Yhodia (Judah) berhidung cengkuk berkumpul di'Nefesh Yhudi (Nadi Yhudi)' untuk berjumpa dengan Raja Yagog mereka dan berbincang tentang Kerajaan Islam Sebenar Sedunia (Novus Ordo Seclorum). Kita boleh nampak agenda paling jahat Novus Ordo Seclorum dari foto ini - tidak ada langsung dajal-dajal bukan Yhodia. Novus Ordo Seclorum adalah untuk dajal-dajal Yhodiasahaja.
CATATAN : Sebab kenapa kami menumpukan perlawanan kami kepada Mahathir ialah kami tahu dialah dajal yang rohnya berkobar-kobar mengambil Perjanjian Jahat Keenam Sebelum Dunia. Apabila Abdullah Ahmad Badawi menjalani Isytiadat Pertabalan Yagog, kami kebingungan kerana dia tidak memegang Perjanjian Jahat Keenam. Kami telah dilatih untuk menjejakki dan melawan Yagog, bukan dajal kecil seperti Abdullah Ahmad Badawi. Bagaimanapun, Abdullah Ahmad Badawi tidak menghabiskan Isytiadat itu.
NOTA : * Sekitar Peristiwa 11 September, dajal-dajal diErez Zion juga menayangkan iklan "Children of Tomorrow" (Kentucky Fried Chicken) yang membayangkan Kemeriahan Terbesar semasa Tahun Baru Terbesar (Qymt ilYom) dengan kanak-kanak dajalberbaju putih bergembira. Mereka sangat yakin yang mereka akan mendapat akhir yang menggembirakan.

RAJA YAGOG MEMUJI TUAN-TUANNYA, IBLIS


Kenyatan-kenyataan penuh kedajalan ini dibuat oleh Raja Yagog diperhimpunan Islam Sebenar, Forum Ekonomi Dunia diDavos, Switzerland semasa sessi pleno tentang "Kepercayaan and Pentadbiran didalam Era Baru". Kenyataan-kenyataan ini keluar diakhbar-akhbar Malaysia pada 25 Januari 2003 - diakhbar dibawah tajuk "World turmoil can end under new view based on faith", New Straits Times dibawah tajuk"World living in fear", Utusan Malaysia dibawah tajuk "Dunia diambang perang"dan Berita Harian dibawah tajuk "Dunia dalam ketakutan : Perang diantara Paksi Kejahatan dan Syaitan". Dibawah adalah potongan berita itu.
“Sebenarnya, kita sekarang didalamPerang Dunia Ketiga, bukan perang melawan pengganas tetapi perang diantara pengganas dan Pakatan anti-pengganas Pencinta Keamanan1, perang diantara Paksi Kejahatan dan Syaitan2,” kata Perdana Menteri Dr Mahathir.
Beliau menyatakan yang sekarang tidak ada kepercayaan dikalangan orang ramai, ketakutan dimana-mana.
“Kita takut pengganas, dan pengganas, penyokong mereka dan yang dikatakan penyokong mereka takutkan kita.".
“Kita takut untuk menaikki pesawat, kita takut melawat sesetengah negara, kita takut kelab malam, kita takut surat, bungkusan dan kontena kargo, kita takut serbuk putih, kasut, orang Muslim, pisau pena, pisau dapur, dll.".
“Mereka, pihak yang satu lagi, takut sanksi, kebuluran, kekurangan ubat. Mereka takut penaklukan militer, dibom dan diroket, ditangkap".
"Kuasa-kuasa melawan ‘paksi kejahatan' tidak akan menang kerana sasarannya salah.".
"Ia akan menjadi perang yang panjang kerana kebencian, kemarahan, dendam menguasai hati (mereka). (Kedua pihak) mahu membalas dendam. (Kedua pihak) akan bertindak. Kamu membunuh orang kami, kami akan membunuh orang kamu dan sebaliknya. Dan ini akan berpanjangan. Tidak ada kewarasan dikedua belah pihak."
Kita perlu menggunakan mathematiks sekolah rendah (dasar) untuk menganalisa kenyatan-kenyataan Raja Yagog. "Pengganas danPakatan Pencinta Keamanan anti-pengganas" adalah sama dengan "Paksi Kejahatan danSyaitan". Oleh itu "pengganas" sama dengan "paksi kejahatan". Dan "Pakatan anti-pengganas Pencinta Keamanan" sama dengan "Syaitan". Jadi, Syaitan adalah yangbaik dan Cintakan Keamanan. Raja Yagog dengan bangganya memuji tuan-tuannya, Iblis, dengan pujian kosong. Dia mendapat tepukan bergemuruh sepanjang 7 minit dari dajal-dajal lain selepas itu. Umat Manusia dirujuk sebagai "paksi kejahatan" atau "pengganas-pengganas", seperti biasa. Jika wakil parlimen atau boss anda menghadiri forum ini yang juga dipanggil 'forum ribu jutawan (billionaire)', kemungkinan besar dia ialah seorang Islam Sebenar. Anwar Ibrahim menghadiri forum itu pada tahun 1995 dan 1998.
Apabila beliau kembali keMalaysia, beliau disambut besar-besaran oleh ramai dajal-dajal tempatan, Pakatan untuk KeamananRakyat Malaysia atau Keamanan Malaysia. Tidakkah 'Syaitan' sama dengan 'Pakatan anti-pengganas Pencinta Keamanan'? Juga, Raja Yagog mendedahkan yang dajal-dajal takutkan seseorang dari kalangan Umat Manusia Muslim (Anak lelaki Adm [HSNA]). Peliknya ILLH Meletakkan orang yang paling sederhana dan waras didalam sejarah dikalangan apa yang dipanggil mereka 'ekstremis-eksremis agama'.
Nota : * Beliau tahu siapakah yang menjadi sasaran betul itu tetapi beliau tidak pernah memberitahu dajal-dajal lain. Tentulah beliau tahu yang beliau dijadikan sasaran oleh sasaran itu.
Laman ini membahagikan orang kepada DUA golonganOrang-orang keturunan Iblis yang telah melanggar Perjanjian Pertama tergolong dalam satu golongan, dipanggil 'Dajal-dajal (Nas)', 'yang Dilaknat', 'yang Bersalah', 'yang Tidak Amanah', 'Golongan Atas', 'Golongan Islam Sebenar', dsb. Orang-orang yang lain tergolong dalam satu golongan lagi, dipanggil 'Umat Manusia (Insn)', 'Anak-anak Adm (Bni Adm)', 'yang Tidak Bersalah', 'yang Amanah', dsb.
Tiada Hak Dituntut.
ISLOWHORN @ ILLH (YSI HSN) DAN HANYA ISLOWHORN @ ILLH (YSI HSN) MENGETAHUI SEGALANYA

2 comments:

tangan kiri said...

Soalan hamba nak tanya..
siapa tuhan kamu ILLH ke?
kamu ini agama apa ya..
kamu membuat rujukan dimana sebelum menulis blog?

saya rasa kamu ni terlalu taksub dengan konspirasi sehingga buat kamu jadi bodoh singga tidak berfikir dengan baik...

End of Era said...

"Di bawah ini dipetik daripada web bekas penganut agama Vatican di Indonesia yang sekarang ini sudah bertaubat (harap-haraplah)...... "

- Ini pon dah salah, aku malas komen apa2 tp jika tak faham baik jangan taruk kat blog...cuma nak bgtau beliau bukan bekas atau masih penganut agama vatican.

Cacamarba pon bukan penulis sebenar...tak perlu tanye dia, dia cuma copy paste jer.
Aku pon bukan penulis benda nih.

Yang lain malas nak cerita, ramai manusia sememang nyer malas nak memikirkan tapi asyik bermusuhan sesama manusia tanpa menyedari dajal2 punye perancangan.

QYMT sudah pasti akan datang, tapi tak siapa yg tahu kecuali Tuhan Pencipta Alam. Kebenaran pasti memihak yang Benar.