Pages

Monday, September 7, 2015

Senjata anti-Islam lengkap ayat dari Injil

lorida: Sebuah syarikat pengeluar senjata yang juga terkenal kerana membenci Islam menghasilkan senjata yang diberi nama ‘ AR-15 ‘Crusader’ Rifle (Raifal Perang Salib AR-15) yang direka khas supaya tidak ada umat Islam dapat menggunakannya.
Senjata itu dibuat lengkap dengan ayat yang dipetik dari kitab injil berbunyi: ‘Blessed be the Lord my Rock, who trains my hands for war, my fingers for battle.’
Jurucakap syarikat berkenaan yang juga bekas komando tentera laut Amerika Syarikat, Ben ‘Mookie’ Thomas memberitahu akhbar Orlando Sentinel: “Tidak akan ada umat Islam yang berani menyentuh senjata ini.
“Sudah sekian lama saya impikan untuk memiliki satu senjata yang jika digunakan oleh orang Islam, ia akan meletup seperti kilat dan membunuhnya.”
Pengarah eksekutif Majlis Perhubungan Muslimin Amerika Syarikat cawangan Florida Hasan Shibly menyelar pembuatan senjata itu dengan bertanya: “Adakan ia direka untuk pengganas Kristian?”
Menurut Hasan, daripada 205 pembunuhan beramai-ramai di Amerika Syarikat, hanya satu yang membabitkan seorang Muslim.
Senjata itu dijual dengan harga AS$1,395 (RM6,000) setiap satu dengan jaminan sepanjang hayat daripada syarikat berkenaan. - Agensi
Artikel ini disiarkan pada : Isnin, 7 September 2015 @ 6:55 AM


SENJATA yang direka bukan untuk orang Islam.
- See more at: http://www.hmetro.com.my/node/75679#sthash.mBhOV1u8.dpuf

No comments: