Pages

Monday, May 17, 2010

STRATEGI YAHUDI BERJAYA: MENUKAR AQIDAH UMMAT ISLAM.

Assalamualaikum.

Alhamdulillah lahun ni’matu walahul fadl walahuthana’ ul hasan, sholawatullah hil barrurrihim wal malaikatul muqarrabil, wa ala alihi wa shohbihi ajmai’en. Amma ba’ad.

Bersyukur ke hadrat Allah kerana pada bulan Ramadhan ini telah banyak dikurniakan kemenangan; sejak di zaman Junjungan Besar Nabi Muhammad Shollahualaihiwasallam hingalah di zaman kita ini. Bulan yang penuh barakah, maghfiroh dan rahmah; menjadi saksi kemenangan yang berpanjangan kepada pejuang2 Islam yang benar2 berada dalam sunnah yang shohih; dan yang dimaksudkan dengan sunnah yg shohih itu adalah berada dalam AQIDAH dan SYARIAH yang SHOHIH. (ASWJ=Ahlul Sunnah Wal Jama’ah)
Sekian lama saya tidak berpeluang untuk menulis atas sebab2 yang tidak dapat dielakkan; maka dengan peluang yang ada ini saya akan membincangkan beberapa perkara;

1) Strategi Yahudi yang Berjaya.
2) Kejahilan Masyarakat/Ummat Islam.
3) Mudda’ie (syeikh) Aiman Wahabi Dihalau dari UIA.
4) JAIS Menjelaskan Kesesatan & Mengharamkan Wahabi.
5) Penyelesaian Daripada Pihak2 Berkuasa.
6) Apa yang Anda Boleh Bantu.

Pertama, Strategi Yahudi yang berjaya. Sememangnya Kaum Kuffar tidak akan membenarkan ummat Islam dalam keredhaan Allah dan aman serta makmur. Sekian lama mereka berfikir, mengkaji dan berusaha untuk menghancurkan ummat Islam, namun kebanyakannya gagal dan jika berjaya hanya sementara; kemudian akan dibongkar oleh Ulamak2 Islam ASWJ.

Antara satu pembongkaran terbaru oleh ulamak ASWJ adalah fenomena timbulnya kaum sesat yang Aqidah mereka anuti sama 100% dengan Aqidah Yahudi dan Nasroni. Mereka mendakwa bahawa wujudnya tempat bagi Allah (seperti berpegang bahawa Allah itu duduk atau bersemayam di atas arasy). Selain itu untuk mudah mengenali ajaran sesat ini adalah seperti berikut;  bahawa mereka sahaja yang mengikut Al-Quran dan As-Sunnah, Kebenaran hanya di pihak mereka, Kesesatan di pihak ASWJ (Asya’irah dan Maturidiyyah), segala amalan yang kita pelajari/warisi atau diturunkan/diajar oleh ulamak2 silam adalah bid’ah dan sesat, mereka sahaja mempunyai dalail (plural of dalil) yang arjah lagi ashoh (paling shohih), mereka memecah belahkan ummat Islam dan lebih teruk lagi apabila institusi kekeluargaan juga kian retak dan rosak, anak dan bapa boleh bergaduh, suami isteri boleh tidak bertegur sapa, di masjid2 ada dua imam, mengkritik masyarakat umum membuta tuli, bongkak dan bangga dalam kesesatan, berani mengisytiharkan tidak mahu talqin waktu mati kelak, mereka mengeluarkan fahaman2 bercanggah dengan Ijma’ Ulamak ASWJ sepanjang zaman; seperti; mengharamkan bacaan tahli, menafikan kenabian Nabi Adam, mengharamkan ziarah Nabi Muhammad SAW, lebih teruk lagi apabila Aqidah songsang mereka ini disebarkan secara meluas di IPTA2/IPTS2/Ma’had2/SMKA2/Buku2/Seminar2/Khusus Solat dan Mufti di tanah air pun ada yang menjadi pendokong kuat Aqidah songsang ini;(Dr Mohd Asri Zainal Abidin).
Saya rasa cukup jelas kecelakaan yang dibawa oleh kumpulan terpesong ini; bagi pandangan saya, ini adalah salah satu rancangan dan stategi Yahudi untuk menghancurkan Ummat Islam khususnya di Tanah air kita/Malaysia. Yahudi dan sekutunya amat bangga dengan kejayaan ini, namun janji Allah; bahawa yang batil itu tidak akan kekal dan akan lenyap; Insya Allah: Amin!
Ramai yang bertanya bagaimana Aqidah wahabi ini sama seperti aqidah yahudi, apakah buktinya, kenapa kami tidak tahu pun, kami tak nampak salah pun, apa bezanya dengan ASWJ, kami lihat mereka ini kuat solat berjemaah, ibadah pun banyak; jawapannya masuk ke persoalan kedua.

Kedua, Kejahilan Masyarakat/Ummat Islam. Suka saya di sini untuk mengimbau kembali secara ringkah sejarah penjajahan. Lazimnya semua masyarakat sedar dan tahu bahawa penjajahan di Tanah Melayu bermula sejak kejatuhan Kesultanan Melaka. Bermula dari itu, pihak kuffar merancang dan mengkaji cara untuk menghancurkan ummat Islam di Tanah Melayu, namun kebanyakannya hanya sia2 atau kesannya amatlah sedikit. Tetapi, sejak penjajahan British; kejayaan kaum kuffar semakin ketara dan ini hanyalah juga dengan Kuasa Allah SWT.
Antara kejayaan yang paling ketara adalah menjadikan Ummat Islam di Tanah Melayu jahil dan terus buta dalam Agama mereka. Kaum Kuffar sudah mengagak bahawa kejahilan ini akan banyak membantu agenda2 mereka di waktu depan. Cuba saudara lihat, berapa ramai ummat Islam yang benar2 memahami ajaran Islam yang shohih dari kaca mata yang sebenarnya. Malah terlalu ramai golongan tua (50-80) yang jahil buta dalan Aqidah, syariah dan Tasawwuf Islam; jika tidak yakin, cuba buat kajian/survey dengan menemu ramah masyarakat umum rata2 tempat; seperti di KLCC atau mana2 shopping kompleks. Jika ini keadaan mereka, bagai mana pula keadaan mereka yang berumur (25-49). Sudah pasti lebih teruk, jika ada yang berubah hanyalah peratusan yang amat kecil berbanding peratus penambahan dalam kejahilan.
Saya berpendapat bahawa, kejahilan inilah yang menjerumuskan ummat islam ke dalam kancah kufur/sesat seperti; wahabi, ayah pin, nabi melayu, arqam, syiah, liberal, secular, sister in islam dan pelbagai golongan sesat. Mungkin ada dikalangan mereka yang berniat yang murni, baik dan ikhlas, tetapi kebanyakannya adalah musush Islam yang bertopengkan Islam. Namun kejahilan membawa mereka ke dalam KUFUR. Maka mereka ini tetap dilabelkan KAFIR/KUFUR. Oleh demikian, tidak ada kemaafan atas kejahilan mereka dalam Aqidah yang shohih dan wajib bagi setiap individu untuk mempelajari dan mengamalkan Aqidah yang Shohih (ASWJ).
Berbalik kepada persoalan di akhir permasalahan pertama; yang mampu dan yang layak menghukum kesesatan wahabi, adalah Ulamak2 ASWJ, bukan orang awam, bukan golongan yang professional (PROTAZ), bukan kaum yang membaca buku tanpa guru seperti Albani. Kesimpulannya, kejahilan Ummat Islam menjadi bala’ ke atas Ummat Islam sendiri, sehinggakan Tuhan yang disembah pun tidak kenal, bagaimana mahu dikatakan Islam. Saranan saya, setiap individu wajib mempelajari dan benar2 memahami Ilmu fardu Ain dan yang terpenting adalah Ilmu Aqidah. Tetapi yang paling penting daripada yang terpenting itu adalah mempelajari Ilmu Aqidah daripada Ulamak ASWJ yang Shohih, thiqah dan mengambil dari gurunya yang juga thiqah. Bukan dari guru yang hanya belajar Phd atau pun hanya membaca/menelaah buku2 tanpa bimbingan guru mursyid thiqah.
Ketiga, Mudda’ie (syeikh) Aiman Wahabi Dihalau dari UIA. Ini berlaku pada awal bulan Ramadhan ini dan kisah ini berlaku dan dilihat dengan mata kepala; lebih mudah lagi kawan saya sendiri yang melakukannya. Inilah cerita beliau; “Walaupun pada awalnya ada sedikit gentar disebabkan saya ini tidak memiliki ilmu pertahanan diri, saiz badan yang kecil jika nak dibandingkan dengan wahabi2 yang khusyuk mendengar kesesatan Aiman itu. Namun perasaan berani timbul apabila memikirkan tanggungjawab terhadap agama apatah lagi apabila Aiman ini telah menyumbang kepada kesesatan pelajar2 Melayu di UIA dengan menghancurkan Aqidah ASWJ ditukar kepada Aqidah Wahabi@Yahudi.”
Seterunya dibawah ini email sahabat saya selepas kejadian itu:
“Merujuk kejadian di atas, telah berlaku depan mata saya sendiri bagaimana seorang syeikh besar wahabi “Aiman” dihina dan dihalau keluar dari kolej tersebut.

SECARA RINGKAS TETANG PERANAN AIMAN DI UIA!
Untuk pengetahuan sahabat2 sekalian; “Aiman” ini telah dihantar dengan tujuan khusus menyebarkan dakyah2 sesat wahabi yang membawa kepada kekufuran secara; lafaz dan juga I’tiqod. Pada awal kedatangannya dulu, ramai juga pelajar2 melayu terpengaruh dan menjadi pendokong kuat ajaran wahabi ini. Namun kebelakangan ini makin kurang orang yang terpengaruh dengannya apabila kekufuran jelas dalam bab Aqidah dan juga “syaz” dalam bab syariah. Sekarang ini pula si Aiman Wahabi ini telah diharamkan memberi apa-apa jua program di dalam UIA. Alhamdulillah, pihak pengurusan atasan telah sedar betapa dahsyatnya kebinasaan yang dibawa oleh Wahabi ini. Kaum sesat wahabi (pengikut2 wahabi) amat menyanjung tinggi guru sesat ini (aiman) tidak ada yang berani mempersoalkan Aqidah Yahudi yang disebarkan oleh Wahabi Aiman.
KEJADIAN AIMAN DIHALAU!!!
Waktu itu jam 12.00am, ada seorang hamba Allah tersempak dengan aiman sedang menyampaikan ajaran sesat (wahabi) dan dalam majlis itu hampir 15 orang arab wahabi khusyuk mendengar. Hamba Allah ini terkejut bagaimana wahabi ini boleh bebas dalam UIA. Kemudian, dia pun masuk dengan lalu berkata”excuse me brothers, do you conduct any program? Arab Wahabi: No, we just have a discussion. Then the Guy said: in UIA, if you gather more than 10 people it’s considering a program and you don’t have any permission to do the program here. Besides, this guy “Aiman” has been banned by the UIA to enter and conduct any program, therefore you should stop NOW! Otherwise I’ll report to the UIA authorities” maka berlakulah pertengkaran di antara seorang Ahlul sunnah dan 13 orang arab wahabi. Lalu keluarlah wahabi2 itu dengan secara terpaksa dari tempat itu.
Wahabi2 suruh hamba allah itu minta maaf sbb aiman itu nak balik esk hari, nanti aiman tu terasa hati. Hamba allah itu jawab dengan mudah, biarlah dia terasa hati; kerana ummat islam di Malaysia amat membenci Aiman wahabi ini lagi pun yang buat salah kamu bkn aku.
Mengikut kata hamba Allah ini; dia berterus terang sebab apa dia bertindak sedemikian: ”I know this guy aiman; he has corrupted Malaysian students with the deviant teaching of Wahabism, which lead to Kufr. ”
Masya Allah, pelbagai cara jika Allah mahu menghina musuhnya.

Keempat, JAIS Menjelaskan Kesesatan & Mengharamkan Wahabi. Alhamdulillah ramai yang telah sedar dan berani mengutuk perbuatan tercela Kaum wahabi ini. Moga Allah sentiasa menjaga Ummat Islam khususnya di Malaysia dan menghancurkan Kaum Wahabi Kuffar ini khususnya di Malaysia. Amin Ya Allah Ya Rabbal Alamiin. Lihat di sini:

Kelima, Alhamdulillah sudah banyak agensi2 kerajaan terutamanya jabatan2 mufti negeri2 di Malaysia, semoga kerja mereka itu memberi manfaah pada mereka di Akhirat kelak dan Ummah Islam. Saya berharap semua jabatan2 kerajaan bersatu padu membanteras dan memberi kerjasama dengan pihak2 yang berusaha menentang kesesatan wahabiyyah ini.
NGO2 dan Parti2 Politik dinasihatkan agar tidak memberi ruang untuk kesesatan wahabi/syiah/Liberal Islam bertapak dalam agensi mereka, kerana kaum tersebut akan cuba mengambil kesempatan terhadap peluang bodoh pihak tertentu berikan. Saya tidak mahu sebut pihak mana yang memberi ruang ini, cukup sekadar memberi peringatan, jika tidak ada perubahan mungkin akan di iklankan melalui media massa dan juga saluran media elektronik. Wahabi boleh menghancurkan organisasi mereka. Oleh demikian, fikirlah secara rasional dengan menggunakan ukuran syarak yang shohih dan yang telah ditetapkan oleh Ulamak2 Muktabar ASWJ.

Keenam dan yang terakhir, Apa yang Anda Boleh Bantu.
1.      Tambahkan ilmu anda dengan mempelajari daripada Ulamak2 ASWJ yang shohih dan bukan dengan mereka: (Abdullah yasin, Husin yee, DR MAZA, Dr Radhi, Rasul dahri, Mazlee malik, Sifu matric UIA PJ, Arif UKM, Fauzi deraman, Al-ahkam.net, hafiz pilot, PROTAZ, Al-Jauzi, Al-Qayyim, Majalah i, Albani, bin baz, uthaimin, muhd abd wahab, ibn taimiyyah, mat johari, azwira, mana2 ulamak fasid wahabi)
2.      Sebar2 kan maklumat keesesatan wahabi.
3.      Ajarkan anak2, kaum keluarga anda Aqidah yg shohih.
4.      Buat blog sebar maklumat secara pantas/emailkan pada kwn2 jika kasih pada mereka.
5.      Sentiasa berdoa agar sentiasa dalam Aqidah ASWJ yg shohih dan bukan wahabi yg mengaku (salafi@ASWJ)
6.      Buatlah apa jua yang anda mampu untuk menyekat WAHABI di Malaysia, jika anda tangguhkan atau ambil sikap tidak peduli; maka tunggulah hingga anda akan ditanya pada akhirat kelak.

Akhirkalam, inilah nasihat dan idea yang dapat saya kongsi bersama demi kebaikan ummah Islam.
Segala salah silap saya; saya pohon jutaan keampunan daripada Allah SWT, jika apa yg saya katakana ini salah, diminta memberi komen, namun komen bukan daripada kaum kuffar.
Selawat dan salam ke atas Junjungan Besar Nabi Muhammad Shollahualaihiwasallam
Wassalam


5 comments:

Anonymous said...

Why have you taken out my post? It was very helpful information and i promise atleast 1 person found it helpful unlike the rest of the comments on this web site. I'll post it again. Sick of getting low amounts of useless traffic for your website? Well i wish to tell you about a new underground tactic that makes myself $900 on a daily basis on 100% AUTOPILOT. I possibly could be here all day and going into detail but why dont you merely check their website out? There is really a great video that explains everything. So if your serious about making easy money this is the site for you. Auto Traffic Avalanche

Anonymous said...

Why have you removed my post? It was very useful information and i promise atleast one person found it helpful unlike the rest of the comments on this web site. I'll post it again. Sick and tired of obtaining low amounts of useless traffic to your site? Well i wish to tell you about a fresh underground tactic that produces me personally $900 every day on 100% AUTOPILOT. I could truthfully be here all day and going into detail but why dont you merely check their site out? There is really a great video that explains everything. So if your seriously interested in making easy money this is the site for you. Auto Traffic Avalanche

Anonymous said...

Hi, Just returned here to remind you regarding Mobile Monopoly. It is a great technique and WILL make you money, especially seeing as you own a web site. Take a quick look at the video, the system is about using Mobile Advertising which is brand new and an unexposed market where you can make thousands by doing hardly any work. I assure you that after you watch their short video it will change you and it will start making you think. http://mobile-mastermind.com

Anonymous said...

Hi, i simply wanted to come here to let you know of a very inexpensive service that posts comments like this on millions of Wordpress blogs. Just why you may ask, well you may wish to sell a product or service and target webmasters or simply just improve the quantity of backlinks your web site has that will increase your Google rankins which will then bring your web site more visitors and money. Take a fast look at this website for more info. http://hellomotow.net/backlinks

Unknown said...
This comment has been removed by the author.