Pages

Friday, April 19, 2013

Warga emas diarah kembalikan bayaran khidmat seks



Tokyo: Seorang wanita berusia 77 tahun yang menerima wang berjumlah AS$4 juta (RM12 juta) sebagai bayaran khidmat seks dan romantik daripada seorang lelaki diarah membayar balik wang itu oleh mahkamah di Jepun.

Wanita berkenaan menerima bayaran sekitar 400 juta yen daripada lelaki berusia 77 tahun itu dalam masa tujuh tahun.


Akhbar Sports Nippon melaporkan, lelaki berkenaan menyangka bayaran itu hanya pinjaman yang diberikan kepada wanita berkenaan yang menggunakannya untuk membeli beberapa kereta mewah dan sebuah kondominium.

“Dia tidak mempunyai keupayaan atau niat untuk membayar semula hutang itu,” kata sebuah mahkamah di Shizuoka, tengah Jepun itu.


Mahkamah sebelum ini diberitahu bagaimana wanita berkenaan yang namanya tidak didedahkan, menggunakan pujuk rayu untuk memaksa lelaki berkenaan memberikannya wang berkenaan. Ia termasuk berbogel di kamar hotel dan meminta lelaki terbabit memandikannya.


Pasangan tua itu mula berpacaran pada Jun 2000 dan wanita berkenaan berulang kali meminta wang daripada mangsa yang menurutnya untuk membayar hutang kepada lelaki lain.

Mangsa yang identitinya juga tidak didedahkan terpaksa menjual tanah yang diwarisinya serta meminjam untuk memenuhi permintaan wanita terbabit.


Wanita berkenaan sebaliknya menggunakan wang berkenaan memberli beberapa kereta mewah, termasuk sebuah Jaguar, satu BMW, dan sebuah Mercedes Benz selain sebuah kondominium. - Reuters

No comments: