Pages

Friday, April 19, 2013

Jadi gelandangan



SEJAK kebelakangan ini penampilan pelakon Macaulay Culkin semakin jauh daripada aura seorang bintang filem terkenal. Pelakon filem Home Alone itu selalu dilihat muncul dalam keadaan berserabut seperti orang gelandangan.
Seperti dilaporkan oleh The Sun, seorang wartawan olahraga bernama Marley Spindley melihat bintang ini berjalan di Shoreditch, London, United Kingdom baru-baru ini. Wartawan tersebut nyaris tidak mengenali kelibat Culkin yang ketika itu sedang bersama rakannya, Drew.
“Pada mulanya saya tidak mengenalinya sebab saya ingat dia hanya gelandangan yang sedang menghisap rokok. Kami sempat berbincang sebentar. Saya memang tidak akan tahu kalau Drew tidak mengatakan bahawa lelaki di sampingnya itu ialah Macaulay Culkin," ungkap wartawan itu.
Penampilan mengejutkan itu memang berkali-kali ditunjukkan oleh aktor berusia 32 tahun ini. Awal tahun lalu, dia sempat muncul dengan tubuh kurus keringnya yang cukup menghibakan.
Pelakon filem yang berlakon pada usia kanak-kanak itu dikatakan kelihatan begitu selepas kerjayanya sebagai pelakon semakin merudum sejak kebelakangan ini.


Artikel Penuh: http://www.utusan.com.my/utusan/Hiburan/20130418/hi_02/Jadi-gelandangan#ixzz2QsYH0cBX
© Utusan Melayu (M) Bhd 

No comments: