Pages

Sunday, January 22, 2012

Lebuh raya mula sesak




SESAK Beginilah keadaan trafik di lebuh raya PLUS berhampiran kawasan Rehat dan Rawat Sungai Buloh (Arah Utara) semalam.


KUALA LUMPUR - Trafik menghala keluar ibu negara bergerak perlahan sejak lewat petang kelmarin dan semalam berikutan warga kota mula meninggalkan kediaman masing- masing untuk bercuti sempena Tahun Baru Cina yang akan disambut mulai esok.
Jurucakap PLUSLine ketika dihubungi berkata, berlaku peningkatan trafik di beberapa lokasi di Lebuh Raya Utara-Selatan menghala ke arah utara dan selatan.
Beliau berkata, antara laluan yang dilapor bergerak perlahan adalah dari Nilai ke Seremban, Kota Damansara ke Bukit Lanjan, Sungai Buloh ke Bukit Tagar dan Hentian Rehat dan Rawat Tanjung Malim ke arah utara.
PLUSLine menasihatkan pengguna lebuh raya supaya merancang perjalanan mereka dengan bijak bagi mengurangkan risiko kemalangan dan kesesakan pada musim perayaan ini.
Bagi maklumat lanjut, orang ramai boleh menghubungi talian 1800-88-0000 atau melayari Twitter PLUS di www.twitter.com/plustrafik.

No comments: