Pages

Saturday, September 10, 2011

Ratu Cantik Colombia yakin akan menang



RATU cantik Colombia, Catalina Robayo menyertai pusingan awal pertandingan Ratu Cantik Universe di Sao Paulo, Brazil kelmarin.


SAO PAULO - Ratu Cantik Colombia, Catalina Robayo yakin dia akan menang mahkota Ratu Cantik Universe Dunia yang akan diadakan pada Isnin ini, lapor sebuah akhbar semalam.
"Setiap orang (peserta) mempunyai hak untuk memikirkan dan bertanding mengikut cara mereka.
"Saya akan bertanding dan saya bakal memenanginya. Jika tidak, saya tidak akan bertanding," katanya kepada majalah mingguan Elenco.
Menurutnya, dia telah berlatih lebih tiga bulan lalu untuk memastikan tubuhnya berada dalam keadaan sempurna.
Dia membuat kenyataan itu walaupun berdepan kontroversi kerana dia diberikan amaran oleh pihak penganjur pertandingan Ratu Cantik Universe Dunia kerana tidak memakai seluar dalam.
Menurut laporan berita FOX411, Catalina yang berusia 22 tahun tampil dalam acara rasmi pertandingan itu tanpa memakai seluar dalam.
Dia dilaporkan tidak memakai seluar dalam dalam satu sidang akhbar.
Laporan berkenaan yang memetik sumber-sumber menyatakan, peserta tersebut perlu diberitahu bahawa dia mesti memakai seluar dalam dan perbuatan yang dilakukannya itu adalah tidak senonoh.
Menyentuh mengenai laporan itu, Catalina berkata, dia tidak faham kenapa isu tersebut masih menjadi kontroversi selepas lebih seminggu gambar yang menunjukkannya tidak memakai seluar dalam dirakamkan.
"Kita semua membuat kesilapan. Ia akan membantu saya supaya lebih berhati-hati," katanya.
Dalam pertandingan itu, Malaysia diwakili oleh Deborah Henry. - Agensi

No comments: