Pages

Monday, January 17, 2011

Berlusconi didakwa simpan 14 wanita muda



Karima El Mahroug


LONDON 16 Jan. - Perdana Menteri Itali, Silvio Berlusconi yang sedang disiasat berhubung skandal seks dengan remaja dari Maghribi, menyimpan sekurang- kurangnya 14 wanita muda glamor lain di beberapa pangsapuri berpagar di luar Milan.
Independent melaporkan, wanita-wanita jelita itu bukan sahaja tinggal di kediaman itu tanpa perlu membayar sewa tetapi pemimpin itu turut memberi wang tunai yang banyak kepada mereka sebagai ganjaran menyediakan perkhidmatan seks.
Mereka ditempatkan di Milano Due yang merupakan sebuah kompleks kediaman berpagar pertama di Itali, yang dibina oleh Berlusconi ketika dia menjadi pemaju hartanah muda pada 1970-an yang turut dilengkapi taman yang indah.
Kompleks itu turut dilengkapi tempat letak kereta bawah tanah, pasar raya, bar dan kemudahan-kemudahan lain. Ia lambang kemewahan paling menonjol di Milan ketika itu.
Setelah menceburi industri penyiaran, Berlusconi kemudian menjadikan tempat itu sebagai ibu pejabat bagi operasi stesen televisyennya, Mediaset.
Tetapi sejak beberapa tahun kebelakangan ini, ia disyaki telah dijadikan ibu pejabat dan 'markas' kegiatannya itu.
Akhbar Corriere della Sera mendedahkan kehadirannya di situ yang menjadi satu lagi tamparan yang mencemarkan imejnya sebagai Perdana Menteri, ketika beliau sedang bersiap sedia untuk membela dirinya dalam skandal seks yang boleh mengugat karier politiknya.
Para pendakwa di Milan mahu Berlusconi segera didakwa berhubung perlakuan seksnya dengan seorang pelacur bawah umur.
Karima El Mahroug, penari belet remaja dari Maghribi yang mengguna nama Ruby Rubacuori turut mendedahkan mengenai kewujudan pangsapuri- pangsapuri berkenaan. - AGENSI

No comments: