Pages

Saturday, October 2, 2010

Selebriti sapu gel tegangkan payu dara





2010/10/02


  • Foto
  • Foto
Kelly Brook, Scarlett Johansson guna produk terbukti berkesan
Foto

LONDON: Kecantikan diri adalah aset penting kepada golongan selebriti dan ramai di kalangan mereka bersedia melakukan apa saja, bagi memastikan dapat mengekalkan bentuk tubuh menarik dan sentiasa langsing.
Hakikat ini mendorong tiga aktres terkenal, Kelly Brook, Scarlett Johansson dan Eva Mendes menggunakan sejenis gel dikenali ‘Boob Job Gel’ yang dapat mengekalkan ketegangan payu dara.
Syarikat pengeluarnya, Rodial, mendakwa gel berkenaan yang dijual pada harga £125 (RM611.50) sebotol mampu meningkatkan ketegangan payu dara sehingga dua sentimeter jika disapu setiap hari selama lapan minggu.

“Penggunaan gel ini adalah satu kaedah cepat dan selamat berbanding pembedahan plastik. Ia amat sesuai untuk menghadiri majlis glamor,” kata jurucakapnya.

Rodial mencadangkan pengguna menyapu gel berkenaan dua kali sehari selama 56 hari dan memberi jaminan mereka akan memperoleh payu dara ‘berisi’, gebu dan tegang hingga ke paras dua sentimeter daripada biasa.

Jurucakap itu berkara penyelidik yang menghasilkan Boob Job amat bangga dengan produk berkenaan.
“Ia pasti akan memberi perubahan besar kepada kehidupan wanita. Kami mahu menawarkan kepada mereka alternatif yang pantas dan selamat berbanding pembedahan membesarkan payu dara yang mahal dan menyakitkan.

“Setiap tahun beribu-ribu wanita menjalani pembedahan payu dara untuk mendapatkan bentuk yang mereka inginkan, tetapi gel keluaran Rodial menawarkan saiz payu dara yang lebih besar tanpa memerlukan pembedahan,” katanya.

Jurucakap itu berkata ‘Boob Job Gel’ dihasilkan daripada pati akar tumbuhan di Asia yang dapat membantu menegangkan kulit dan lapisan lemak di bawahnya.

“Pengguna dinasihat menyapu Boob Job di sekeliling payu dara dengan urutan lembut sehingga ia diserap sepenuhnya. Satu botol gel ini boleh digunakan selama sebulan, tetapi kebanyakan selebriti menghabiskannya dalam tempoh sebulan,” katanya. – Agensi

No comments: