Pages

Saturday, January 23, 2010

Apa kata mereka mengenai yahudi?





Sejak berkurun abad lamenye ramai diantare2 tokoh2 dunia telah memberikan amaran awal mengenai bahaye kewujudan kaum yahudi kepade dunia...so jom kite tengok ape kate mereka.

"Orang yahudi sepatonyedilarang berdagang...menjual-beli atau menjadi tukang emas kerane mereka sangat suke menipu dengan memalsukan bahagian bawah barangan mereka yang diperbuat dari emas. Mereka adelah seperti belalang atau ulat yang sentiase merayap membawe bencane dinegare Perancis". - Napoleon Bonaparte

george washington

"Mereka(yahudi) berkerja menentang kite lebih berkesan daripade musuh ketat kite sendiri. Mereka itu beratus kali lebih berbahaye terhadap kemerdekaan negare kite. Malangnye kite gagal memburu mereka habis-habisan sebagai pembawe penyakit yang mengancam kebahagian Amerika". - Presiden Amerika 1732 George Washington dalam bukunye yang bertajuk Maxims.

"Lelaki yang membunuh Presiden Abraham Lincoln ialah John Wolk Boothes seorang yahudi tetapi perkare itu disembuyikan". - Dalam buku The Secret of World Goverment.

"Yahudi mempengaruhi minda anda memandang dunia tidak seperti keadaan sebenar tetapi memakse anda melihat menurut keinginan mereka....". - Seorang pejuang kemerdekaan Kanada dalam bukunye The Effective Judaism.

benjamin

"Saye amat bersetuju dengan pendapat George Washington bahawe kite mesti lindungi bangse kite yang masih mude dari pengaurh dan jarum yang penuh muslihat. Bahaye itu adelah yahudi. Jike kamu tidak mengusirnye keluar...dalam tempoh kurang dari 200 tahun...anak cucu kite akan bekerja dipelbagai bidang untuk menghidupkan mereka(yahudi) sedangkan mereka tinggal dalam gedung kewangan hanye mengosok tangan. Saye peringatkan kamu...jike tidak diusir yahudi untuk selame-lamenye sudah tentu anak cucu kamu akan mengutuk kamu hingge kamu sudah berade dalam kubur...". - Presiden Amerika 1787 Benjamin Franklin.

Rekod cemerlang kaum yahudi

Kaum yahudi sering kali mencetuskan huru-hare disetiap tempat yang mereka tinggal ini membuatkan mereka menjadi kaum yang paling cemerlang kerane mempunyai rekod diusir keluar dari paling banyak dalam sejarah peradaban dunia antarenye ialah :

* Tahun 1290 yahudi dihalau keluar dari England.
* Tahun 1306 mereka dihalau keluar dari Perancis.
* 1370 yahudi dihambat keluar dari Belgium.
* Dalam tahun 1380 mereka telah diusir keluar dari Czechoslovakia.
* 1444 dihalau keluar dari Netherland.
* Tahun 1540 dihalau keluar dari Itali.
* Tahun 15?? dihalau keluar dari Rusia.
* 1551 dihalau dari Jerman.

Nasi dah jadi bubur...cakap banyak pon tarak guna...nasihat demi dari tokoh2 seperti George Washington dan Benjamin Franklin bagai mencurah air didaun keladi tiade siape yang amik kisah dan akhirnye Amerika Syarikat sepenuhnye telah dikuasai oleh kaum yahudi...pengaruh mereka sangat kuat sehingge merubah semua sistem pentadbiran mereka. Seperti artikel aku yang lalu ramai diantare rakyat Amerika yang beragame kristian mempercayai bahawe kononye nombor 13 membawe nasib malang kepade mereka tetapi lain pule ceritenye bagi kaum yahudi.Nombor 13 merupekan nombor faveret bagi kaum ini dan ini juge merupekan bukti dimane kaum yahudi sepenuhnye telah menguasai sistem pentadbiran Amerika.

the seal

* 13 bintang diatas kepale burung helang membentuk bintang David.
* 13 garis diperisai burung helang.
* 13 daun zaitun dikaki kanan burung helang.
* 13 biji buah zaitun dicelah2 daun zaitun.
* 13 batang anak panah.
* 13 huruf dalam perkataan "E PLURIBUS UNUM".

piramida

* 13 huruf dalam perkataan "ANNUIT COEPTIS".
* 13 lapisan batu yang membentuk piramid.

Satu kebetulan yang betul2 kebetulankan muehehehehe!!...korang perasaan tak ape yang istimewa sangat kat kaum nie sehingge dorang boleh survive hingge ke tahap skung? BERSATU...

No comments: