Pages

Friday, June 5, 2015

Restoran ‘Saya Tak Tahu’

Rochester (New York): Sebuah restoran baru yang menyediakan masakan Cina dibuka di sini baru-baru ini.
Namanya ‘I Don't Know’ (Saya Tidak Tahu).
Pemiliknya Jessie Dong memberitahu akhbar Chronicle of Rochester, dia mendapat ilham mengguna nama pelik itu daripada sikap anaknya yang sentiasa memberi jawapan ‘Saya tidak tahu’ apabila ditanya mengenai masakan yang hendak disediakannya.
Katanya, apabila tiba masa untuk menamakan restoran itu, keluarganya juga memberi jawapan ‘Saya tidak tahu.’
“Kerana itu saya memberi nama ‘I Don’t Know,’” kata Dong yang berasal dari Guangdong, China. - Agensi
Artikel ini disiarkan pada : Jumaat, 5 Jun 2015 @ 6:58 AM


RESTORAN Saya Tidak Tahu yang baru dibuka di New York.
- See more at: http://www.hmetro.com.my/node/55788#sthash.THa7uPZU.dpuf

No comments: