Pages

Friday, June 5, 2015

Nak sewa keluarga

Colorado: Seorang pelajar di sini yang membesar di pusat penjagaan akan memperoleh apa yang diinginkan - keluarga untuk menyambut hari jadinya.
Natalie Carson, 19, menjadi tumpuan di Amerika Syarikat selepas mengiklankan dalam Craigslist.com dengan berkata, dia tidak pernah gembira pada setiap hari jadinya dan mahu menyewa keluarga untuk meraikan acara itu bulan ini.
Semalam, stesen KMGH-TV melaporkan, sudah ada keluarga yang sedia memenuhi impian Natalie.
Menurut iklan yang disiarkan bulan lalu, Natalie berkata, dia diambil daripada ibu bapanya yang bermasalah ketika masih kanak-kanak dan membesar di sebuah pusat penjagaan itu. Dia tidak pernah diambil sebagai anak angkat sehingga hari ini.
Menurut Natalie, dia bersedia membayar keluarga itu AS$8 (RM30) sejam untuk meraikan hari jadinya bersama-samanya.
“Saya hanya mahu sehari untuk merasa diri saya penting dan istimewa, walaupun hakikatnya tidak begitu. Saya tidak pernah rasa gembira pada hari jadi saya sebelum ini. Tetapi, tahun ini, saya mahu sesuatu yang dapat membahagiakan saya,” katanya.
Natalie berkata, dia menerima banyak tawaran, termasuk daripada keluarga di negeri lain yang sanggup membiayai kos penerbangannya untuk hari itu.
Katanya, dia memilih satu keluarga dari Colorado untuk meraikan hari jadinya dan meminta ia diadakan secara tertutup.
Artikel ini disiarkan pada : Jumaat, 5 Jun 2015 @ 7:04 AM


NATALIE
- See more at: http://www.hmetro.com.my/node/55798#sthash.aKGMSNTr.dpuf

No comments: