Mail Online melaporkan, Ikram Salhi berjaya menarik sebuah kereta Mercedes-Benz sejauh 9.7 meter melalui jalan rata dalam satu program realiti televisyen, World’s Most Talented.
Pengacara rancangan berkenaan, Jonathon Ross memberitahu para penonton, aksi menarik kenderaan merupakan perkara biasa di Maghribi terutamanya bagi kalangan kaum lelaki, tetapi jarang sekali kaum wanita terlibat dalam aksi berkenaan.
Ketika ditemubual Ikram berkata, dia tidak mengalami sebarang kesakitan ketika menarik kereta tersebut, walaupun rambutnya kelihatan ditarik kuat.
“Saya langsung tidak berasa sakit, malah bangga dapat mewakili negara saya dalam program ini. Apa yang saya lakukan adalah untuk negara dan kaum wanita di Maghribi.
“Saya mula melakukan aksi berani seperti ini sejak berusia sembilan tahun lagi dan barang yang paling berat saya tarik adalah sebuah kereta pacuan empat roda Range Rover,” jelasnya.