Pages

Friday, August 8, 2014

Terkahwin kakak sendiri


Sao Paulo, Brazil: Seorang wanita yang mencari ibunya selepas terpisah sejak kecil terkejut apabila mendapat tahu dia sebenarnya bersekedudukan dan berkahwin dengan adik lelaki kandungnya.

Adriana, 39, dan suaminya Leandro, 37, yang sudah berkahwin sejak tujuh tahun lalu juga mempunyai seorang anak perempuan berusia enam tahun.

Pasangan itu yang enggan mendedahkan nama keluarga masing-masing berusaha mencari ibu mereka sebelum ini yang dianggap kebetulan bernama Maria.

Mereka ditinggalkan ibu ketika masih kecil.



Namun kedua-duanya jauh sekali tidak menyangka ‘Maria’ sebenarnya orang sama.

Adriana yang juga jurujual kosmetik kali terakhir melihat ibunya ketika berusia setahun dan sejak itu dibesarkan ayahnya.

Pada masa sama, pemandu lori Leandro yang dibesarkan ibu tirinya tahu dia ditinggalkan ibu kandung ketika berusia lapan tahun.

Leandro membesar di Sao Paolo manakala Adriana meninggalkan bandar itu bekerja sebagai pembantu rumah dan selama 15 tahun dan mempunyai tiga anak.

Dia menemui Leandro 10 tahun lalu selepas bercerai dengan bekas suaminya lalu pulang ke Sao Paolo.

Mereka hidup bersama tidak lama kemudian dan Adriana menghubungi stesen radio tempatan untuk terus mendapat bantuan mencari ibunya.

Adriana dan Maria akhirnya ditemukan dalam rancangan temu bual radio namun pada akhir rancangan berkenaan, si ibu mendedahkan dia juga mempunyai anak lelaki bernama Leandro.

Mereka akhirnya menyedari Leandro adalah kekasih Adriana menyebabkan dia menangis.

“Saya tidak percaya ini berlaku.

Sekarang saya takut pulang kerana bimbang Leandro membenci saya sedangkan saya terlalu mencintainya,” katanya.


Bagaimanapun, Leandro dan Adriana kemudian berkata mereka tidak akan berpisah.


- Agensi

Artikel ini disiarkan pada : 2014/08/08

No comments: