Pages

Thursday, December 15, 2011

Dihimpit si gebu


Oleh RAIS YEOP JOHARI


ANGGOTA polis memeriksa dokumen 14 wanita China yang ditahan di sebuah pusat hiburan di Taman AST, Seremban semalam.


SEREMBAN – Keseronokan 10 lelaki miang yang dihimpit gadis gebu ketika berjoli di sebuah pusat hiburan langsung tidak berbaloi apabila kesemuanya ditahan bersama 14 wanita China di Taman AST di sini kelmarin.

Lelaki-lelaki bermata keranjang dan wanita berusia di antara 19 dan 57 tahun tersebut ditahan pada pukul 9.30 malam oleh sepasukan polis Cawangan Kongsi Gelap, Perjudian dan Maksiat (D7) Ibu Pejabat Polis Kontinjen negeri sebaik mendapat maklumat awam.

Difahamkan, kesemua wanita tersebut cuba melarikan diri melalui jalan tikus sebaik menyedari premis itu diserbu tetapi kecekapan polis mengawal keadaan mengatasi segala-galanya.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Negeri, Asisten Komisioner Hamdan Majid berkata, pemeriksaan mendapati 11 daripada wanita tersebut masuk ke sini menggunakan pas pelajar, dua pas lawatan manakala seorang lagi mempunyai permit perkahwinan.

“Selain itu, kita turut menahan seorang penjaga premis berusia 37 tahun manakala kesemua pelanggan yang ditahan telah dibebaskan selepas kita berpuas hati dengan keterangan mereka,” katanya di sini semalam.

Kosmo! Online - Negara:

'via Blog this'

No comments: