Pages

Sunday, November 6, 2011

Justin Bieber jadi mangsa penipuan




2011/11/06

BIEBER (kanan)  mengulas isu terbaru dirinya kepada tiga pengacara NBC, kelmarin.
BIEBER (kanan) mengulas isu terbaru dirinya kepada tiga pengacara NBC, kelmarin.
Bekas teman lelaki wanita tuduh bayi anak penyanyi dedah pembohongan

LOS ANGELES: Wanita berusia 20 tahun yang mendakwa idola remaja dunia, Justin Bieber adalah bapa kepada anaknya memberitahu bekas teman lelakinya bahawa dia dan bukan Bieber adalah bapa kepada bayi itu.
“Dia pulang ke sini dari California memberitahu dirinya hamil anak saya dan saya berkata ia mustahil, anda berada di California selama dua bulan dan hanya pulang ke sini selama seminggu,” kata penduduk John Terranova, 19, mengenai Mariah Yeater, bekas teman wanitanya.
Kasihan. Bieber bekerja keras untuk kerjayanya dan untuk menangani perkara ini. Dia (Yeater) hanya mahukan publisiti di luar sana. - Lacy Jensen, Teman John Terranova
Yeater menuduh penyanyi Kanada itu adalah bapa anaknya dan menyaman Bieber untuk mendapatkan wang saraan bayi itu. Bieber, 17, menafikan sekeras-kerasnya dakwaan Yeater dan menyifatkannya sesuatu yang karut.

Terranova mengecam dakwaan Yeater bahawa Bieber yang ketika itu berusia 16 tahun menyebabkannya hamil pada Oktober 2010 ketika sesi seks 30 saat selepas penyanyi itu membuat persembahan di sini.

“Saya tahu ia bukan Justin Bieber,” kata Terranova. “Dia hanya mahukan wang. Ia satu penipuan.”

Terranova berkata, dia berkasih dengan Yeater selama hampir empat tahun selepas bertemunya di sebuah sekolah tinggi di Las Vegas yang menempatkan pelajar yang dibuang dari sekolah lain.
Katanya, dia memutuskan hubungan dengan Yeater selepas mendapat tahu bekas teman wanitanya itu menipunya.

“Selepas saya memberitahunya ia bukan anak saya kerana dia hanya berada di sini selama seminggu, dia memberitahu saya, bahawa dia hamil sebelum kami berpisah,” kata Terranova dari Las Vegas kepada akhbar The New York Post.

“Namun, ia tidak masuk akal kerana dia memiliki satu nota doktor mengatakan kehamilannya tidak mencukupi untuk mendakwa saya bapa kepada bayi itu.”

Teman wanita Terranova ketika ini, Lacy Jensen, yang juga hamil, bersetuju.

“Kasihan. Bieber bekerja keras untuk kerjayanya dan untuk menangani perkara ini. Dia (Yeater) hanya mahukan publisiti di luar sana,” kata Jensen.

“Dia seorang kaki kikis dan hanya mahukan seseorang menjaganya. Dia seorang yang gemar berparti di merata tempat.”

Yeater ditahan atas tuduhan memukul Disember lalu kerana didakwa menampar Terranova dalam kejadian berpunca daripada cemburu selepas kembali dari California dan mendapat tahu bekas teman lelakinya sudah ada teman wanita baru.

Yeater dijangka muncul di mahkamah Las Vegas atas tuduhan pelanggaran undang-undang pada 12 Disember, tiga hari sebelum Bieber membalas tuntutan untuk menjalani ujian sama ada beliau bapa anak wanita itu di sebuah mahkamah di San Diego selain isu wang saraan kepada bayi lelaki empat bulan itu, Tristyn. – Agensi
Berita Harian Online | Justin Bieber jadi mangsa penipuan:

'via Blog this'

No comments: