Pages

Sunday, November 20, 2011

Demi Moore didakwa biseksual



GAMBAR FAIL 11 Januari 2011
menunjukkan aktres Demi Moore
bersama suaminya aktor Ashton di satu majlis di Los Angeles, Amerika Syarikat.


LOS ANGELES, Amerika Syarikat (AS) - Aktres Demi Moore menceraikan Ashton Kutcher, selepas suaminya curang tetapi isu perceraian mereka sebenarnya lebih rumit, lapor akhbarMailOnline semalam.

Moore dan Kutcher dipercayai membuat persetujuan untuk mempratikkan 'perkahwinan terbuka' dengan isterinya dibenarkan mempunyai hubungan intim bersama wanita lain sekali gus membayangkan aktres berusia 49 tahun itu seorang biseksual.

Sumber yang rapat dengan pasangan itu memberitahu: "Moore tertarik dengan wanita selain lelaki, justeru dia tidak mendapat kepuasan batin sepenuhnya daripada hubungan suami isteri," kata sumber itu.

Menurut sumber sama, Moore juga tidak menghalang Kutcher, 33, menjalinkan hubungan dengan wanita lain sepanjang perkahwinan lain.

"Kedua-duanya saling menghormati berhubung hak masing-masing. Mereka menjalani kehidupan rumahtangga yang menyeronokkan," jelas sumber.

Namun, katanya, Moore mungkin menuntut cerai kerana malu kecurangan suaminya didedahkan media AS.

Kutcher dilapor meniduri seorang wanita kaki parti, Sara Leal pada hari ulang tahun keenam perkahwinannya bersama Moore pada September lalu.

Moore mengumumkan berpisah dengan suaminya pada Khamis lalu. Pasangan itu memiliki harta sepencarian berjumlah AS$290 juta (RM917.5 juta). - Agensi

Kosmo! Online - Dunia:

'via Blog this'

No comments: