Pages

Monday, September 12, 2011

Lelaki tatu tukar nama King of Ink Land



GAMBAR menunjukkan Matthew Wheeler duduk di rumahnya di Birmingham, Britain.


BIRMINGHAM, Britain - Seorang lelaki yang memenuhi hampir keseluruhan badannya dengan lukisan tatu mengejutkan rakan-rakannya selepas dia secara rasmi menukar namanya kepada King of Ink Land atau raja tatu, lapor sebuah akhbar semalam.
Lelaki berusia 31 tahun itu, Matthew Wheeler, yang berasal dari sini, menghabiskan masa hampir 300 jam serta membelanjakan £20,000 (RM95,438) selama tiga tahun untuk mengubah badannya menjadi sebuah kanvas lukisan tatu berwarna warni.
Kini Wheeler turut mengejutkan keluarga dan rakan-rakannya apabila dia meminta mereka memanggilnya dengan nama baharu tersebut.
"Seni lukisan pada tubuh saya bukan sekadar tatu. Ia adalah cara hidup saya," kata Wheeler.
"Saya mahu tubuh saya unik, justeru apa salahnya jika saya turut menukar nama saya," tambahnya. - Agensi

No comments: