Pages

Friday, September 23, 2011

Carla tak sabar nak minum arak, merokok semula


CARLA...dijangka bersalin enam minggu lagi.
CARLA...dijangka bersalin enam minggu lagi.
PARIS: Wanita pertama Perancis, Carla Bruni-Sarkozy, berkata dia tidak sabar untuk melahirkan anak supaya dapat minum arak dan merokok semula.
Bekas model dan ahli muzik berusia 43 tahun itu memberitahu akhbar Le Parisien, dia begitu bosan kerana tidak dapat minum arak dan merokok sepanjang lapan bulan hamil.
“Terus terang saya katakan saya tidak dapat sabar lagi. Saya menghabiskan banyak masa dengan duduk atau baring. Saya tidak boleh minum arak atau merokok. Saya tidak sabar untuk bersalin,” katanya.

Carla dijadual melahirkan kandungannya enam minggu lagi. Ia anak keduanya dan yang pertama dengan Presiden Nicolas Sarkozy.


Carla mempunyai anak, Aurelien yang dilahirkan pada 2001 hasil hubungan dengan bekas teman lelakinya, Raphael Enthoven.

Rakan Carla memberitahu akhbar itu, kerana dia hamil selepas usia 40 tahun, doktor menasihatinya supaya banyak berehat. — Agensi

No comments: