Pages

Monday, August 15, 2011

Penculik hantar SMS ‘salam sayang’





KUALA TERENGGANU – Keluarga kepada gadis yang berjaya diselamatkan selepas menjadi mangsa culik selama lima jam oleh tiga lelaki pada Jumaat lalu bimbang dengan kemungkinan seorang daripada suspek yang masih bebas akan membalas dendam.
Bapa mangsa, Suhaimi Mustafa, (gambar) 36, berkata, dia kini terpaksa lebih berhati-hati dan sentiasa menjaga keselamatan anak-anak terutama Noredreen Natasya, 15, yang masih takut.
Ia berikutan seorang daripada suspek yang masih bebas itu bertindak berani dengan menghantar sistem pesanan ringkas (SMS) kepada Noredreen petang kelmarin.
“Saya ingatkan dia (suspek) akan menjauhkan diri daripada Noredreen tetapi dia masih berani menghubungi anak saya,” kata Suhaimi ketika dihubungi Kosmo! di sini semalam.
Justeru, Suhaimi berharap polis segera memberkas suspek itu.
Dalam kejadian pada pukul 9.15 malam Jumaat lalu, Noredreen melalui detik-detik cemas apabila diculik tiga pemuda berdekatan rumahnya di Alor Peroi, Besut dekat sini.
Bagaimanapun, gadis itu bernasib baik apabila dia ditemui semula di sebuah rumah dalam daerah Pasir Puteh, Kelantan pada hari sama.
Mangsa berjaya ditemui apabila dia menghubungi seorang rakannya dengan menggunakan telefon bimbit miliknya.-kosmo

No comments: