Pages

Friday, December 10, 2010

Pengantin baru berang kualiti rendah kostum Avatar



DUA pekerja perhutanan yang memakai kostum seperti watak dalam filem Avatar bergambar bersama beberapa pengantin wanita di banjaran gunung Wu Lingyuan, selatan China baru-baru ini.


BEIJING - Beberapa pengantin perempuan berasa marah selepas mendapati dua pekerja di banjaran gunung Wu Lingyuan, selatan China tidak memakai kostum sebenar watak makhluk biru dalam filemAvatar, lapor sebuah akhbar semalam.
Pengantin-pengantin perempuan itu menyangka kostum yang dipakai dua pekerja itu adalah tulen menyebabkan mereka sanggup mengeluarkan perbelanjaan untuk pakej perkahwinan di kawasan tersebut.
Banjaran gunung Wu Lingyuan itu dikatakan digunakan oleh James Cameron untuk menghasilkan set planet fantasinya dalam filem arahannya, Avatar.
Seorang pengantin perempuan, Xiao Tsao berkata: "Dua Navi (lelaki yang memakai kostum watakAvatar berkualiti rendah) merupakan pekerja perhutanan yang cuma memakai seluar dalam panjang dan topeng tidak tulen. Ia amat menyedihkan."
Namun, seorang jurucakap pihak berkuasa perhutanan berkata: "Kami bukannya pakar dalam bidang kesan khas. Apa yang kami beri keutamaan ialah kecantikan lanskap keindahan kami." - Agensi

No comments: