Pages

Tuesday, November 30, 2010

PENDEDAHAN RICHARD KOSHIMIZU TENTANG KEJAHATAN YAHUDI



Postby ABU SIRR 
Image

ABU SIRR wrote:Allah s.w.t mengingatkan kita dalah surah Al-Hujuraat, ayat 6 yang bermaksud:
Wahai orang-orang yang beriman! Jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidikilah (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum dengan perkara yang tidak diingini - dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) - sehingga menjadikan kamu menyesali apa yang kamu telah lakukan.


ADL/SWC berusaha untuk menghindari masyarakat dunia dari mengetahui berlakunya penggunaan Bom Hidrogen di WTC oleh Yahudi MEGA POWER. Oleh demikian mereka pun me LABEL kan RICHARD KOSHIMIZU sebagai Anti Semetik sebagai strategik untuk mengalih perhatian dunia dari fakta sebenar. Kalau anda ingat lagi, dulu pernah juga Tun Mahathir dapat chop mohor lagu nie... Jadik, jangan ler kiter cuba tiru perangai canggih bangsa Yahudi nie pulak. 

Image ImageImage

WTC Sindrom adalah masalah berkaitan dengan kesan racun akibat debu atau asap, akibat gejala letupan WTC. Tritium (Radioisotope) yang menetap di dalam organ pernafasan dan terus menghasilkan Beta Ray untuk satu dekad dalam tubuh mangsa. Mangsa ketika ini terkena sinaran bi-produk dari H. Bom.

Image
Image

Patut ler pun mamat Jepun bengang habis kat Yahudi nie... Negara & bangsa dia pun, udah ghaser penangan bom atom.

No comments: