Pages

Tuesday, November 30, 2010

PENDEDAHAN RICHARD KOSHIMIZU TENTANG KEJAHATAN YAHUDI



Image

Tawakkal (ayat seribu dinar)

وَمَنْ يَتَّقِ اللَّهَ يَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجًا * وَيَرْزُقْهُ مِنْ حَيْثُ لَا يَحْتَسِبُ وَمَنْ يَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ إِنَّ اللَّهَ بَالِغُ أَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللَّهُ لِكُلِّ شَيْءٍ قَدْرًا

“Dan sesiapa yang bertaqwa kepada Allah (dengan mengerjakan suruhan-Nya dan meninggalkan larangan-Nya), nescaya Allah akan mengadakan baginya jalan keluar (dari segala perkara yang menyusahkannya)”, (At talaaq, 2) Serta memberinya rezeki dari jalan yang tidak terlintas di hatinya. Dan (ingatlah), sesiapa berserah diri bulat-bulat kepada Allah, maka Allah cukuplah baginya (untuk menolong dan menyelamatkannya). Sesungguhnya Allah tetap melakukan segala perkara yang dikehendaki-Nya. Allah telahpun menentukan kadar dan masa bagi berlakunya sesuatu".(At talaaq, 3)

"Demi masa, sesungguhnya manusia itu sentiasa dalam kerugian melainkan mereka yang beriman dan beramal soleh serta berpesan-pesan dengan kebenaran dan berpesan-pesan dengan kesabaran." (Surah Al-'Asr; 1-3)


UGUTAN DARI YAHUDI
Image

ZIONIST JEWS HAVE THEIR OWN KNOW HOW TO SHUT YOUR MOUTH UP. AFTER QUIETING YOU, ZIONISTS WOULD WITHOUT HINDRANCE MOVE AROUND TO SEEK THEIR OWN BENEFIT. NO ONE CAN MAKE NOISE. DRUG, SWINDLE, MURDER.....ANYTHING CAN BE DONE AND THEY ACTUALLY DO.

Image
Image




RICHARD KOSHIMIZU JAWAB BALIK
Image

Perancangan anda akan dilengahkan oleh kami, pejuang Jepun. Anda tidak akan dimahkotakan sebagai diktator dari ONE WORLD. Jadi, berhentilah sekarang juga. Anda akan menyerah kalah pada semua perancangan anda dan meminta untuk diampuni. Lepaskan seluruh dunia dan biarkan yang lain hidup tenang. Tuhan telah menentukan untuk memberikan jenis orang yang sentiasa tetap, penuh istirehat. Anda tidak perlu perduli tentang masa depan spesis manusia dan planet. Ini bukan lagi pekerjaan anda. Dan kami menjamin agar anda tidak akan diganggu sepanjang anda tidak mengganggu kami. Terima kasih untuk tidak mengganggu masa depan peradaban kita lagi kerana kami akan menangani masalah ini dengan baik hati nurani serta ikhlas.Thank you in advance.

Image

No comments: