Pages

Saturday, July 3, 2010

Unsur Masonic dan pengaruh gerakan Illuminati dalam Industri Muzik Malaysia





Pendedahan pemerhatian teliti yang membuktikan bahawa terdapat unsur-unsur Masonic yang jelas dalam penganjuran Anugerah Juara Lagu 24 baru-baru ini, meningkatkan lagi keyakinan kita bahawa Yahudi sedang dalam usaha untuk menjajah minda masyarakat dunia dengan kaedah separuh sedar. Siapakah di sebalik tabir AJL ini?

Kemungkinan artis di Malaysia termasuk di dalam kategori ke 3 iaitu mereka tidak sedar mereka berkhidmat untuk Si Mata Buta ini. Berikut adalah screenshot yang kami ambil dari AJL baru-baru ini. Unfinished PyramidAll Seeing Eye dan Checkered Floor jelas kelihatan bagi mereka yang peka dengan perkara sebegini.
Checkered Floor!



Lantai petak putih hitam sebenarnya untuk apa? Untuk main pijak-pijak ke. Warna macam tahi cicak. Lantai ini digunakan oleh Mason-mason (Ahli Freemason) di dalam ritual-ritual mereka. Ini sebagai pertemuan antara 2 alam, iaitu alam nyata dan alam ghaib. Mereka berhubung dengan syaitan-syaitan melalui lantai ini menggunakan sihir terlarang, Kabbalah. Kabbalah dan Freemason tidak dapat dipisahkan. Warna putih mewakili alam kita dan warna hitam mewakili alam ghaib. 

Di Ibu Pejabat CIA 
Di Lodge Freemason
Kenal artis dari seberang.orang lagu mereka batu ( Rock ). Nama kumpulan sungguh meragukan kita sebagai orang islam. Nak kata Islam ke mereka ni. Di rumah vokalisnya, juga mempunyai lantai petak hitam putih ini. Sila tonton video klip dari The Lucky Laki, Superman dan perhatikan di akhir-akhir video ada 'scene’ Ahmad Dhani dan anaknya di rumah.
Persembahan dalam keadaan gelap.cahaya lampu hanya warna putih.
Jelas gambar diatas. Piramid yang masih belum siap. Pakaian yang pakai Dato Siti. Hitam-putih. Contoh paling mudah untuk Unfinished Pyramid, ada pada wang USD 1.

Rihanna dan Unfinished Pyramid
Teka-teki akan terjawab nanti.pembaca semua nak tahu kenapa piramid ni belum siap. Piramid belum siap atau kita boleh panggil Unfinished Pyramid ini. Arkiteknya belum nak siapkan sepenuh piramid ni. Rancangan arkitek piramid untuk membuat semua manusia pada penciptanya. Pada akhir zaman nanti arkitek akan keluar untuk menyiapkan sepenuhnya.Siapakah arkiteknya? Jawapannya
ada di atas unfinished pyramid itu sendiri. One Eye
!



All Seeing Eye di AJL
Secara tak langsung. Penyanyi di atas melaksanakan perintah Mata Buta. Lambang ini jelas menunjukkan. Kita diperhatian oleh All Seeing Eye. Maaf jangan anda buat tak nampak pula atau masih lagi nak buat bodoh. Konsert 8 jam tanpa waktu Asar dan Maghrib tinggal begitu sahaja. Anda fahamkan maksud lambang All Seeing Eye ini.
Adakah semua ini kebetulan yang besarCheckered Floor, All Seeing Eye, Unfinished Pyramid, Joachim and Boaz. Kami tinggalkan persoalan besar ini kepada anda untuk menilainya.
We Just Only Show You The Door But You The One That Will Choose It.

Pintu A: Teruskan dengan dunia anda sekarang dan terus berada di dunia yang cantik tetapi penuh dengan kepalsuan. 

Pintu B: Mulai sedar dari tidur yang lena dan berada di dunia yang nyata
dan sebarkan.

Fikirkan semula

Menurut Wes Penre, beliau mengkaji dan mengesan bahawa industri muzik di Barat sebenarnya dikawal oleh suatu kelompok Yahudi ekstrimis iaitu gerakan Illuminati yang bertapak sejak 1770-an. Wes Penre meninggalkan bidang muzik dengan menumpukan kepada kajiannya dan aktiviti dakwah agama Kristian. Katanya,
“I am one of those who at that time didn’t understand why my revealing lyrics and melodic songs were not appreciated by the big Record Companies. Now I know better. And no matter what some people might think, I am NOT a bitter, failed musician, who wants to “get even” with the Industry. I live a life I am very happy with, and even if I had the chance again, I would not sign up to be a professional musician. In a better world I would, but I will NOT sacrifice my body and soul to make big bucks for the Illuminati.”
“……so when I write this, I am one of the few who exposes this without having a religious or personal agenda. Whatever you may think of the following, it will definitely open your eyes, and next time you see an interview with one of those artists, listen to a concert, or listen to a CD, you will recognize some of what is written here. Again, my intention is not to have you stop listening to music. I still find much of the rock music being great, and I listen to it daily – but with a new insight …”

Untuk menjadi ahli-ahli muzik di bawah syarikat-syarikat rakaman gergasi, anda mesti bekerja sebagai pembawa agenda Illuminati, yang mana bermatlamat mengawal pemikiran seluruh populasi dunia, atau dalam erti kata lain, anda mesti bersedia untuk digunakan sebagai hamba mereka sebelum memulakan kerjaya. Namun demikian, ini tidak bermakna semua artis diserap masuk sebagai pembawa agenda mereka, tetapi mereka terikat dengan peraturan-peraturan dalaman industri tersebut. Dalam dunia sebenar, anda bebas melakukan apa saja sebagai seorang artis, sama ada untuk meluahkan perasaan anda melalui muzik anda. Tetapi jika anda mahu membuat perkara tersebut dalam industri muzik barat, anda mesti menyesuaikan diri dengan kehendak kelompok-kelompok Yahudi ini. Sehinggalah sekarang, industri hiburan dan Holywood adalah dua contoh industri yang dikawal sepenuhnya oleh Illuminati.

* Artis-artis terkenal, yang mendapat publisiti meluas, mereka sendiri sebenarnya adalah mangsa aturan kelompok Yahudi (Illuminati) ini, artis-artis ini diberi personaliti yang berbeza-beza dan semuanya dikawal oleh seorang Programmer yang bertindak sebagai pengurus mereka. Semuanya ini dilakukan untuk memastikan artis-artis tersebut sentiasa berada di atas landasan matlamat Illuminati, oleh sebab itu artis-artis tersebut terpaksa mengikut sahaja apa yang direncanakan ke atas mereka. Jika mereka cuba lari dari landasan Illuminati atau tidak mengikut perancangan yang ditetapkan, mereka akan dibelot, dihalang dari membuat rakaman album, atau dibuang dari industri atau mungkin dibunuh. Sebab itulah artis-artis terkenal di Amerika mempunyai statistik kes-kes bunuh diri yang tinggi, yang sebenarnya bukanlah bunuh diri tetapi dibunuh menggunakan helah tertentu. Contoh terdekat seperti yang berlaku kepada bekas gitaris kumpulan rock terkenal, Metallica tahun 1980-an dahulu yang dijumpai mati di sebuah bilik hotel. 



Kebanyakan artis-artis Amerika terlibat dengan pertubuhan-pertubuhan rahsia seperti Church of Satan. Artis-artis ini mengamalkan upacara-upacara penyembahan berhala dan ilmu hitam di Church of Satan sebagai syarat untuk kekal popular seperti Marilyn Monroe, Ozzy Osborne, Led Zepellin, Michael Jackson, The Eagles dan banyak lagi. Wes Penre juga berjaya mendedahkan apakah yang sebenarnya berlaku disebalik sifat glamour yang dimiliki artis. 
Mungkinkah artis Malaysia suatu masa nanti akan terlibat sama secara langsung dalam gerakan rahsia Illuminati bagi mempengaruhi dan menjajah minda masyarat dunia dalam agenda strategi membina New World Order!

Buat masa ini, jika adapun, saya yakin yang terlibat hanyalah segolongan kecil, yang mencatur dari atas dengan mewujudkan tanda-tanda asas Masonic sebagai permulaan kepada percaturan yang lebih serius. Malangnya, masih ramai mahasiswa yang hanyut dalam serangan pemikiran hedonisme tanpa mengkaji dengan lebih lanjut implikasinya, apatah lagi tentang perancangan jahat terancang di sebaliknya yang cukup licik.
UTM, bila nak jemput Ustaz Shaari untuk dedahkan perancangan jahat Illuminati, kisah 2012 atau Kuasa Kepimpinan Sultan Muhammad Al-Fateh? Boleh juga jemput Muhammad Nurani Maarif untuk membedah buku Membongkar Misteri Dajjal (HR Sdn Bhd). Saya yakin, paling kurang 500 mahasiswa akan bagi sambutan untuk ceramah pendedahan seperti ini :)
MOHD HAFIZUL HILMI 

No comments: