Pages

Tuesday, May 4, 2010

ILLUMINATI/FREEMANSON


ILLUMINATI/FREEMANSON


ini adalah satu kumpulan atau organisasi yang ingin memerintah dunia..tapi dia orang bukan nye memerintah macam perdana menteri yang ade2 tu...cara dia orang agak berbeza...sebab dia orang tidak pon menunjukkan muka dia orang sendiri...




kumpulan ini sinonim dengan lambang 1mata atau pon piramid...pasal logo ni nanti aku terang kan lagi....ahli2 illuminati ini akan memilih orang2 elit/orang2 penting di setiap pelusuk dunia sebagai patung dia orang (memberi arahan)...dia orang ingin memerintah degann cara 'NEW WORLD ORDER'


tujuan utama illuminati ini adalah mempersiap kan diri dia orang untuk kebangkitan Dajjal..dia orang mmperhambakan diri kpd syaitan dengan mmbuat ritual2 yang dipelajari mereka..
dan mengaburi mata semua orang kat dunia ni dengan tipu helah mereka...


illuminati akan mnyelinap dan memukau kita (tanpa kita sedari) melalui:
-hiburan
-sukan
-seks
-teknologi

senjata yg paling bahaya dia orang ada sebenar nye ada disetiap rumah kite sume...ape die?TV....tv sangat la berguna bagi dia orang sebab nye dia orang la yang pegang media ni...so ape2 statement yang dikeluar kat kt tv,paper or radio orang akan percaya dan berita tu akan trsebar dengan cepat nye...dan statement tu adalah tipu muslihat mereka

dan untuk pengetahuan kau orang tahun 1995 seseorg (aku xingat name die) telah mencipta satu card game(macam Yu-Gi-Oh tu) yang berasaskan ILLUMINATI: New World Order card game



d bawah ni adalah gambar2 yang menunjukkan tempat dia orang menyembah Dajjal...




kalo korg nk tau...bnde2 mcm gamba kt atas ni adalah tempat2 mereka memuja/melakukan ritaul2 sperti mnyembah syaitan dan mnunggu kluar nye Dajjal..


ok..pasal AJL
korg pon ada baca dalam paper rase nye(kalo korg baca la) Migguan...
ni link die bg sesape yg blom tau or baca pape lg :


ape yg korg rase bile baca AJL ari tu ada unsur2 illuminati...?
kebetulan? tu la kebanyakan nye jwapan dr org2 yg aku pnh tnye...
sbb pe org ckp kebetulan je tu...?sbb org2 awam dah terbiasa dgn bnde2 camtu,so bile org tgk mata 1,lantai checkers(hitam putih), ppuan baju merah tu sume org akan ckp..."knape ngn bnde2 tu?biasa la tu...."
ini lah yg illuminati tu nak kan...org dah trbiasa dgn 'barang2' dorg..senang die nk buat keje tanpa d gangu....

so ..senang cerita semua org dah pon masuk ke perangkap/tipu muslihat dajjal ni...
kat malaysia ni baru cikit je yg aku nampak...

kite beralih ke luar negara...masih ingat lg tarikh 9/11/2001?
yup...tarikh tu la WTC dan pentagon d serang 'terorist' konon nye...tp tu sume keje org dalam...ramai yg dah tau...sbb banyak dah org buat kajian psl 9/11 ni...kalo aku ckp yg benda ni dah pon d rancang 5 tahun seblom nye mcm mne?
ingt x psl card game NEW WORLD ORDER yg aku ckp sblom ni?



INGAT! card game ni d cipta tahun 1995~!
dan benda tu dah pon berlaku tahun 2001...
bnyak lg card2 yg ada dan kalo korg tgk sndri pon korg trkejut...
ape yg aku boleh ckp adalah card tu lah salah satu contoh apa yg akan berlaku d masa hadapan...apa yg berlaku d masa hadapan bkn lah satu sihir...tetapi rancangan yg telah pon d rancang dgn teliti nye oleh org2 illuminati ni...

ni contoh2 card yg aku sempat(yg aku larat sebenar nye,penah nk upload bnyk2) upload:

earthquake

tv boleh meracuni oatak kita~!

surat berantai

ni sume keje dorg...then die akan salah kan terorist..tujuan dorg untuk menindas islam

dorg mngawal bank dunia..ekonomi dunia..




bnyk lg rancangan dorg ni...
bwh ni gamba gereja kt amerika(ape yg akan berlaku nnt?)


DAN...rancangan terakhir dorg....


nabi palsu...d mana 'Dajjal itu akan meniru nabi pnyelamat(nabi isa) yg turun dr langit untuk mmbantu umat islam...'

semoga kita brada d pihak yg benar nanti bkn nye d pihak yg PALSU!..insyaAllah..

kalo aku nk cerita kan pasal illuminati ni trlalu panjang....
illuminati ada kaitan dgn kematian mcheal Jackson,britney mnjadi gila?
sekutu bush, terorist?islam? 

so aku syor kan kt korg untuk menonton video 'The Arrival' dr u-tube..yg mana mnerang kan apa itu illuminati...tentang kebenaran...tentang Dajjal...tentang imam mahdi...tentang nabi isa...harap korg ada masa tgk the arrival tu sbb ianya PENTING~!


ni link die...slamat mnonton :)





sesungguh nye tidak akan berlaku kiamat sebelum kamu melihat 10 tanda:



1.    Asap



2.    Dajjal



3.    Binatang melata di bumi



4.    Terbitnya matahari sebelah barat



5.    Turunnya Nabi Isa A.S



6.    Keluarnya Yakjuj dan Makjuj



7.    Gerhana di timur



8.    Gerhana di barat



9.    Gerhana di jazirah Arab



10.    Keluarnya api dari kota Yaman menghalau manusia ke tempat pengiringan mereka.




Dajal maksudnya ialah bahaya besar yang tidak ada bahaya sepertinya sejak Nabi Adam A.S sampai hari kiamat. Dajal boleh membuat apa saja perkara-perkara yang luar biasa. Dia akan mendakwa dirinya Tuhan, sebelah matanya buta dan di antara kedua matanya tertulis perkataan 'Ini adalah orang kafir'.



Asap akan memenuhi timur dan barat, ia akan berlaku selama 40 hari. Apabila orang yang beriman terkena asap itu, ia akan bersin seperti terkena selsema, sementara orang kafir pula keadaannya seperti orang mabuk, asap akan keluar dari hidung, telinga dan dubur mereka.



Binatang melata yang dikenali sebagai Dabatul Ard ini akan keluar di kota Mekah dekat gunung Shafa, ia akan berbicara dengan kata-kata yang fasih dan jelas. Dabatul Ard ini akan membawa tongkat Nabi Musa A.S dan cincin Nabi Sulaiman A.S.



Apabila binatang ini memukulkan tongkatnya ke dahi orang yang beriman, maka akan tertulislah di dahi orang itu 'Ini adalah orang yang beriman'. Apabila tongkat itu dipukul ke dahi orang yang kafir, maka akan tertulislah 'Ini adalah orang kafir'.



Turunnya Nabi Isa. A.S di negeri Syam di menara putih, beliau akan membunuh dajal. Kemudian Nabi Isa A.S akan menjalankan syariat Nabi Muhammad S.A.W.



Yakjuj dan Makjuj pula akan keluar, mereka ini merupakan dua golongan. Satu golongan kecil dan satu lagi golongan besar. Yakjuj dan Makjuj itu kini berada di belakang bendungan yang dibangunkan oleh Iskandar Zulqarnain. Apabila keluarnya mereka ini, bilangannya tidak terhitung banyaknya, sehingga kalau air laut Thahatiah diminum nescaya tidak akan tinggal walau pun setitik.



Rasulullah S.A.W telah bersabda, "Hari kiamat itu mempunyai tanda, bermulanya dengan tidak laris jualan di pasar, sedikit saja hujan dan begitu juga dengan tumbuh-tumbuhan. Ghibah menjadi-jadi di merata-rata, memakan riba, banyaknya anak-anak zina, orang kaya diagung-agungkan, orang-orang fasiq akan bersuara lantang di masjid, para ahli mungkar lebih banyak menonjol dari ahli haq"



Berkata Ali bin Abi Talib, Akan datang di suatu masa di mana Islam itu hanya akan tinggal namanya saja, agama hanya bentuk saja, Al-Quran hanya dijadikan bacaan saja, mereka mendirikan masjid, sedangkan masjid itu sunyi dari zikir menyebut Asma Allah. Orang-orang yang paling buruk pada zaman itu ialah para ulama, dari mereka akan timbul fitnah dan fitnah itu akan kembali kepada mereka juga. Dan kesemua yang tersebut adalah tanda-tanda hari kiamat."



Sabda Rasulullah S.A.W, "Apabila harta orang kafir yang dihalalkan tanpa perang yang dijadikan pembahagian bergilir, amanat dijadikan seperti harta rampasan, zakat dijadikan seperti pinjaman, belajar lain daripada agama, orang lelaki taat kepada isterinya, menderhakai ibunya, lebih rapat dengan teman dan menjauhkan ayahnya, suara-suara lantang dalam masjid, pemimpin kaum dipilih dari orang yang fasiq, orang dimuliakan kerana ditakuti akan tindakan jahat dan aniayanya dan bukan kerana takutkan Allah, maka kesemua itu adalah tanda-tanda kiamat."

tanda2 lain...orang akan berlumba2 membina banggunan pencakar langit dan membanggakan nya...


skarang ni dah trlalu banyak pencakar langit dan yg paling tggi adalah menara BURJ di DUBAI..


menara ni mula d bina tanpa sbarang masalah...tetapi bila ianye mencapai 600meter keadaan d Dubai berubah...kabus+asap yg bgitu tebal sehingga ahli kaji cuaca tak dapat mnerangkan nye....dan kabus itu masih lg mngelilingi kawasan berhampiran menara BURJ tu...





agak mnyeram kan bila tgk keadaan kt dubai tu mcm tu..brkabus..



sama?


harap2 semua ni dpt d jd kn pngajaran...tuk diri sndri dan semua org.... :)

Read more:http://blogs.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendId=277379573&blogId=528365202&__preferredculture=en-US&__ipculture=en-US#ixzz0my20VySb

No comments: