Pages

Tuesday, May 4, 2010

2012 = Freemasonry And Illuminati

2012 = Freemasonry and Illuminati
Banyak betul spekulasi tentang kiamat dan propaganda-propaganda tertentu disebalik filem 2012 yang sempat aku baca baru-baru ni.Separuh menyimpul filem tu best..ade juga menzahirkan kekhurafatan disebalik..tak kurang yang yang sekadar melampiaskan kebosanan semata..Sekadar filem picisan yang ringankah 2012.Barangkali?
Percayakah kalian pengeluar filem terlampau ini Columbia Tristar tiada yang lain melainkan sekutu paling kuat Illuminati – Secret Society in The Masons Family dalam bidang perfileman?Si Roland Emmerich itulah boneka yang diguna pakai oleh pentadbir peringkat tertinggi Freemasons untuk memanipulasi fikiran sejagat dengan sentuhan artistiknya disamping menyampaikan mesej-mesej rahsia kepada mereka yang berkenaan.Mujur saja si Roland itu belum cukup syaitan untuk diangkat menjadi golongan pentadbir dalam secret society itu.
Seperti kalian sedia saja maklum,oleh kerana kalendar Maya akan tamat pada 21 dec 2012,makanya boneka-boneka The False Messiah ini juga mengadakan cerita konspirasi ini iaitu kiamat pada 2012.Walhal,konspirasi disebalik jauh lebih rumit dan menyeluruh.Ia bukan semudah itu.
The Unfinished Pyramid Pada Duit Kertas 1 Dollar : Ludah Amerika
The Unfinished Pyramid Pada Duit Kertas 1 Dollar : Ludah Amerika
Illuminati merancang melakukan “Penazian” negara-negara Barat pada tahun 2012 dan akan menghukum semua orang beriman, dengan alasan berperang melawan terorist serta akan menghancurkan perekonomian dunia.
Zagami, seorang keturunan keluarga Illuminati, pada bulan Jun tahun lalu telah menukar agama, dan memilih Islam sebagai agama barunya. Kemudian dia nekad melakukan counter attack terhadap Illuminati. Sewaktu beliau masih sebagai anggota keluarga Illuminati, Ia mempunyai banyak pengalaman mengikuti berbagai upacara setan yang menakutkan, upacara magic hitam (sihir jahat), pengendalian fikiran (mind control) dan penyeksaan yang dilakukan di dalam lingkungan Loji tertutup…
Pada setiap Sabtu ia menyimpan daftar nama-nama anggota Freemasonry tingkat tinggi dan dipanggil sebagai Illuminati Confessions, mereka menyatakan persediaan berperang melawan para pengikut setan Illuminati. Di samping melakukan kawalan secara ketat, Zagami juga memberikan nombor telefon peribadi untuk menjawab berbagai pertanyaan penting mengenai ketulusannya melakukan hal tersebut.
“Zagami menjelaskan bahawa sekarang adalah akhir zaman, dan ini bukan main-main, tegasnya, Hal itu disampaikannya pada tanggal 3 Januari 2007 dalam sebuah wawancara di tempatnya.
“Perlu diingat bahawa akan terjadi perubahan posisi kosmik pada 21 Desember 2012, dimana situasi itu memerlukan waktu 6 tahun kepada kita untuk mempersiapkan diri…
Jadi, sebaiknya waktu itu dipersiapkan diri kita masing masing, kemudian semuanya bangkit melawan Illuminati dan memertahankan hak kita di bawah perlindungan dari Allah s.w.t sebelum Illuminati mengambil mengambilalih dan memulakan penganiayaan terhadap orang-orang beriman. …
Siapkan senjata kamu untuk mempertahankan keyakinan atau kita juga akan hancur binasa. Ini perang melawan Syaitan, jadi, wahai penduduk bumi belah Barat, (termasuk di Timur juga) sedarlah, atau kamu akan bangun dari mimpi buruk di pagi hari bulan Desember 2012.
“Mulai tahun 2010 Anda akan mula merasai perubahan suasana secara besar-besaran, akan tetapi pada tahun 2012 anda akan melihat dengan jelas berakhirnya peradaban ini dengan mata kepala kita sendiri …
Akan terjadi menyeluruh PENAZIAN negara-negara Barat pada tahun 2010, sebelum itu ekonomi akan mula jatuh ke tahap yang teruk yang kesannya akan dirasakan setiap orang. Kemudian ketegangan sosial akan memuncak ketahap yang belum pernah terjadi sebelumnya, dan pada akhirnya menjadi konflik dalaman pada tahun 2012, iaitu PERANG SAUDARA”
“Apakah anda bersedia mati untuk Allah dan dengan keyakinan agama Islam untuk melakukan perubahan positif untuk dunia, ataukah anda semua hanyalah sekumpulan pengecut yang berada di bawah kekuasaan syaitan, atau hanya tahu cakap saja dengan tidak ada bukti nyata”
Zagami, sebagai mantan anggota the Comitato Esecutivo Massonico – Masonic Executive Committee (MEC) of Monte Carlo, beliau juga sebagai anggota Freemasonry tingkat 33, dan sebagai salah seorang pimpinan dalam kelompok Loji setan P2 (Propaganda 2) Freemasonry. Dia adalah seorang “pemimpin” yang dipersiapkan untuk mengambil alih pimpinan Illuminati dari “raja” Licio Gelli yang sudah tua.
Illuminati layaknya seperti kumpulan-kumpulan besar. Tiada masalah jika keluarga Chicago, London atau New York yang melakukan tugas. Mereka merupakan lingkaran keluarga yang hidupnya diabadikan untuk kepentingan tujuan yang sama, iaitu menguasai dunia dengan sistem Luciferian.
P/s : Illuminati ialah secret society yang mendokong satu cabang perjuangan Freemasons dalam persediaan menyambut kedatangan Dajjal.Illuminati ditugaskan menghanyutkan umat manusia dengan menyebarkan ajaran sesat,menyediakan hiburan yang tiada tolok banding dan menghilangkan jati diri anak-anak muda dalam menuju The New World Order.
P/s : Banyak lagi secret society yang lain seperti The Priory of Sion,The Bilderberg Group,The Lion Grooup etc..Terlalu banyak..So kita kena sentiasa alert dengan tipu daya Dajjal
sumber:
http://www.zubairmedia.com/2009/12/08/2012-freemasonry-and-illuminati.html

No comments: