Pages

Sunday, March 14, 2010

Bagaimana terjadi situasi santau, saka, polong, hantu dll



Air - Komputer Ancient yang Terhebat!! 
credits to Dato' H07..



Hakikatnya molekul air merupakan penyimpan memori yang paling hebat tiada tandingan. Kehebatan air ditunjukkan melalui beberapa perkara yakni :


i. Allah bersemayam di atas Arasy yang diperbuat dari air

ii.Air adalah punca kehidupan iaitu:

-Persenyawaan
-Kehidupan embrio
-Organ berada dalam air
-Proses kimia badan berlaku dengan kehadiran air



Badan kita pun sebahagian besarnya air. Rupa/wajah air yang telah dikristalkan telah dikaji oleh Seorang professor Jepun yang berubah-ubah mengikut apakah 'gelombang' kehidupan yang diterima dan disimpannya. Jika air menerima ayat-ayat Al-Quran atau lagu yang meningkatkan spiritual maka ia akan membentuk 'rupa' tertentu yang membuktikan sifat 'memory storage'nya.


Cuma apa yang mungkin tak difahami oleh Professor itu dan pengkaji air ialah air merupakan 'laluan jaluran tenaga hayat' manusia.


Jadi semua benda hidup pernah 'dilalui' air sejak mula kejadian makhluk bernyawa di planet bumi.
Air yang ada di permukaan bumi sama ada dari tasik, sungai, laut atau pun dari perpeluhan manusia, mayat manusia yang reput dan air liur yang kita ludah akan tersejat di udara dan terkondensasi menjadi awan. Proses 'penyejatan' ini akan 'membersihkan' memori-memori yang ada dalam air.


Iblis, syaitan dan jin merupakan makhluk yang 'tidak mendapat jasad' dalam alam ilusi matrix manusia ini kerana mereka hanya mempunyai satu atau dua elemen dari elemen asas bumi iaitu air, tanah, api dan angin.


Contohnya syaitan hanya unsur api sahaja. Dia berkuasa dalam alam matrix lain. Jin sebahagiannya mungkin unsur lain yang berupa elemen angin.


Malaikat pula tiada ke-empat-empat unsur ini tetapi dialah cahaya/tenaga/kuasa untuk menggerakkan semua sifat ini agar dapat menjalankan tugasnya seperti menurunkan hujan dan menghantar isyarat elektrik saraf dalam badan manusia.



Lihatlah betapa hebatnya penggunaan air ini.


-Penilik nasib akan mengambil mana-mana 'memori air ini' dari mana-mana molekul air yang pernah melalui 'kehidupan' seseorang bila diketahui nama, tarikh lahir ataupun cebisan-cebisan tisu dirinya.


-Air digunakan untuk 'menyimpan tenaga doa' agar dipindahkan kepada 'tenaga hayat badan' dan dengan cara ini 'syaitan-syaitan yang berada dalam 'sel-sel darah merah' tak dapat memasuki sel badan manusia dan seterusnya merosakkan DNA manusia. Inilah punca penyakit.



Menurut kajian pakar imunisasi manusia, beberapa saat setelah kita dilanda 'stress' yang melampau, sistem pertahanan badan iaitu antaranya kiraan sel pertahanan badan berkurangan. Ini menyebabkan seseorang mulai selsema dan organ-organ badan cepat rosak. Kajian terkini menunjukkan bahawa 90% penyakit adalah akibat stress berpanjangan!

[[i] Last edited by ryant at 18-8-2008 10:59 PM [/i]]
ryant Post at 18-8-2008 10:55 PM
Pengamal santau akan 'mengarahkan' jin/syaitan tertentu untuk mengambil 'memori hayat' seseorang yang dituju seperti cebisan kuku, kulit atau rambut yang ditanggal dengan sengaja. Contoh melalui potongan kuku. Cebisan-cebisan yang dipotong melalui tertib yang tak betul (contonya hari Rabu) akan kehilangan 'protection shield'. Syaitan akan memasukkan 'information code' yang akan diselitkan dalam DNA cebisan tadi. Kemudia 'genetic code' baru yang terubahsuai akan 'dimasukkan semula dalam sel-sel baru' badan penerima'. Apabila ini berlaku, akan terhasilah tisu-tisu baru yang tak sempurna yang akan menyebabkan kerosakan organ badan.


Hal yang sama berlaku apabila syaitan-syaitan yang berada dalam sel darah merah akan menembusi sistem saraf pusat yang utama iaitu otak. Otak yang tidak cukup 'perlindungan' dari syaitan akan menyebabkan entiti ini 'menyuntik' impuls baru yang akan 'menjana' imej-imej baru dalam otak. Katakanlah imej yang dimaksudkan merupakan 'hantu'. Maka hantu adalah 'real' . Jika impuls sesat itu dimasukkan dalam bahagian kawalan bau atau pendengaran di otak. Maka kita akan terbau seperti manyat dan mendengar bunyi pula. Manusia-manusia yang kuat 'minda' dan 'jaluran tenaga hayat' tak nampak, bau atau mendengar perkara yang sama. Apabila 'hantu' tadi dalam keadaan 'mencekik leher' orang yang dihasut/dirasuk syaitan tadi akan berasa takut , bahagian otak yang mengawal kecemasan akan menghantar hormon adrenalin yang banyak ke bahagian otot pernafasan bahagian leher tadi. Hormon ini akan menyebabkan pengecutan dan orang tadi merasa merasa 'tercekik' dan sesak nafas !!



Pakar pengkaji reaksi otak, mengesan perubahan kimia luarbiasa dalam otak manusia yang mengawal deria seperti penglihatan, pendengaran dan bau apabila pesakit skizofrenia atau sawan mula 'diserang'. Perubahan kimia ini berkemunginan besar adalah disebabkan gangguan impulse syaitan tadi.


Jadi hantu, polong, hantu bungkus malah saka fizikal tak wujud. yang wujud adalah hasutan/software pemusnah dari iblis,syaitan dan jin !!Iblis dan syaitan adalah 'saintis' yang paling genius kerana telah lama hidup . Mereka boleh mencipta formula yang hebat-hebat. Ada di antara informasi tadi akan 'mengarahkan organ-organ badan 'mencipta' dan menggabungkan elemen-elemen logam , proten dll dalam badan untuk mencipta/membina bahan-bahan seperti paku, miang buluh dan lain-lain lagi. Buktinya apabila dibacakan doa pemulih, pesakit akan memuntahkan semua bahan-bahan tadi. Adakalanya selepas sebulan , hal yang sama berlaku. Ini adalah kerana 'memori santau' itu masih ada dalam DNA sel-sel badannya.



Hal yang sama juga berlaku pada Saka..saka juga adalah bentuk informasi/software yang yang amat canggih..Ia bukan sahaja boleh 'generate' untuk menampakkan hantu2 tadi malah boleh menggunakan 'tenaga hayat' pewarisnya untuk mendapat tenaga luar biasa, menampakkan hal-hal ghaib (membuka laluan). Dalam keadaan yang lebih teruk, software saka akan menghalang 'Aku' dalam diri 'menguasai' jasadnya. Software tadi menjadi 'pengantara' agar entiti tertentu dari 'darkside' untuk mengambil alih kehidupannya !!! Saka ini 'sangat menjadi' kerana moyang penerimanya telah 'menjalankan' 'ritual' tertentu agar 'software itu di 'install' dalam DNAnya. Dalam keadaan tertentu waris yang cukup 'syarat' atau 'variables/pemboleh ubah' akan mengaktifkan software tersebut menyebabkan body 'terkeliru' dan ter'default' software saka untuk kuasai jasad !!!

Semuanya kerana energy yang melalui AIR.....

No comments: