Pages

Tuesday, January 12, 2016

2 calon payung emas

Taif: Dua wanita yang bermadu bertindak meminang dan mengahwinkan suami mereka yang sudah tua sebagai cara untuk menzahirkan cinta mereka kepadanya.
Awad bin Owaimier Al Dhuwaibi yang berusia 70-an berkata, dia amat terkejut apabila dua isterinya menawarkannya isteri ketiga.
“Saya mula menyangka mereka berjenaka. Tetapi mereka yakinkan saya bahawa mereka ikhlas.
“Mereka memberitahu bahawa mereka mahu mencari isteri muda untuk saya kerana mereka sayangkan saya dan mahukan saya gembira,” kata Awad kepada akhbar Okaz.
“Mereka mengadakan majlis kahwin itu minggu lalu dan saya kini berbulan madu. Saya tidak akan lupa apa yang mereka lakukan kepada saya,” katanya kepada wartawan di Taif, bandar di barat Saudi. - Agensi
Artikel ini disiarkan pada : Isnin, 11 January 2016 @ 7:01 AM


- See more at: http://www.hmetro.com.my/node/106299#sthash.4tvpVuU4.dpuf

No comments: