'Saya buang air, bayi saya terkeluar'
Elois (kiri) dan Marie.
ESSEX - ENGLAND. Dua tahun lepas, Marie Delanote terkejut apabila kepala bayinya terkeluar ketika beliau sedang membuang air kecil.

Menurut Dailymail, wanita tersebut, yang kini berumur 34 tahun memberitahu bahawa anaknya, Eloise, 3, lahir 4 bulan lebih awal.

"Saya tak sangka saya akan bersalin seawal itu kerana sebelum ini tiga anak lain dilahirkan secara normal (tempoh lengkap)," kata Marie.

Menurutnya, beliau dikejarkan ke hospital sebelum itu kerana berasa tak sihat.

"Ketika itu, saya tidak rasa apa-apa kerana bayi saya sangat kecil," kata Marie berkenaan kelahiran Eloise di dalam tandas hospital.

Menurut doktor, Eloise terkena jangkitan Streptococcus A dan B. Dua luka berdarah juga ditemui di bahagian otak bayi tersebut.

Bagaimanapun, bayi tersebut selamat dan sihat selepas empat bulan.

"Eloise sangat istimewa" akhiri Marie.