Pages

Saturday, January 10, 2015

Imbang tong gas atas kepala sambil kayuh basikal



LELAKI ini juga mempunyai kemahiran mengimbangi badan ketika basikalnya berhenti tanpa perlu menurunkan kaki ketika berada di simpang jalan. - AGENSI


SAO PAULO, Brazil – Satu rakaman video yang menunjukkan seorang lelaki menunggang basikal sambil mengimbangi sebuah tong gas kosong di atas kepalanya kini menjadi sensasi di internet.
Penonton yang melihat rakaman tersebut seakan-akan tidak percaya dengan kemahiran lelaki tersebut kerana secara bersahaja mampu mengimbangi tong gas di atas kepalanya tanpa apa-apa alat sokongan sambil menunggang basikal.
Aksi lelaki itu yang menunggang basikal di sebatang jalan raya di sini dirakamkan oleh seorang penunggang motosikal yang terpegun dengan kebolehannya.
Ketika dia menghampiri lampu isyarat, lelaki itu masih mengimbangi tong gas di atas kepalanya selain mampu mengimbangi badan ketika basikalnya berhenti di persimpangan jalan tanpa menjatuhkan kakinya.
Aksi tersebut dikatakan hanya mampu dilakukan oleh seseorang yang mempunyai kemahiran sangat tinggi dan kini berjaya menarik minat seorang pengarah filem. – Agensi


Artikel Penuh: http://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2015&dt=0110&pub=Kosmo&sec=Dunia&pg=du_03.htm#ixzz3OMyyctgx 
Hakcipta terpelihara 

No comments: