Pages

Monday, March 25, 2013

Kenapa Syiah?


Kami (Muslim-Sunni) tidak pernah memulakan peperangan dengan kamu,
Syiah memulakan peperangan terhadap ISLAM dari dalam ISLAM itu sendiri,
Apa cara yang lebih hebat memusnahkan ISLAM? TAPI membunuh secara halus dari dalam ISLAM itu sendiri.
Mereka itulah yang digelar SYIAH!!

-Sejak (317 H), Mereka menyerbu Makkah, rumah Allah, memusnahkan sudut kanan Al-Kaabah, dan memusnahkan pintunya dan mencuri batu hitam (Hajar Aswad) selama 22 tahun, mereka hanya mengembalikan batu itu dalam keadaan pecah kepada 8 bahagian.

-Doa mereka sentiasa syirik, apabila kami katakan "Ya Allah", mereka berkata "Ya Husain", Adakah Husin RA lebih gagah atau lebih kuat daripada Allah? Nauzubillah

--Mereka bersumpah atas nama Omar ibn al-Khattab, kerana beliau telah membuka "Parsi" dan membunuh seorang lelaki yang mengaku sebagai Tuhan "Zardusht", tetapi mereka masih meraikan hari lahirnya pada setiap tahun, walaupun di negara kita, Nuruz Eid, dan anda boleh melihat mereka melompat masuk ke dalam api.

--Mereka mengatakan bahawa ibu kita "Ayishah" R.A. adalah kafir dan melakukan zina, tetapi mereka sendiri membenarkan ia (zina) untuk diri mereka (Syiah Mut'ah) sepanjang masa!

-Mereka membunuh hampir semua Muslim-Sunni di Iran, kini, hanya terdapat 1 Juta Muslim-Sunni bersembunyi di Iran.

-Mereka menyerang Iraq dan memudahkan meyerang Iraq dan Afghanistan

-Mereka masih memberi Bashar Assad bantuan berupa, senjata, tenaga manusia, wang dan petrol untuk membunuh Muslim-Sunni di Syria.

-Mereka mempunyai Tentera pengganas di Lubnan yang bersedia untuk menyerang mana-mana negara Muslim-Sunni atas arahan dari Ayatu AlMu'tah.

--Mereka tmenyokong kumpulan pengganas Syiah di Yaman (Al-Houthi) untuk menyerang Saudi dan membebaskan Masjid Al-Haram daripada Ahli-Al Sunnah.

-Mereka sedang menyebarkan Syiah di negara-negara Asia, untuk membekalkan kumpulan mereka dengan senjata untuk membina Tentera Mahdi, yang akan membunuh Ahli-Al Sunnah apabila Imam Mahdi mereka akhirnya keluar dari gua di Iraq!!

-Syiah = Sejarah (Mut'ah, Zina, najis, syirik, pengkhianatan, penipu dan pembunuhan). 

No comments: