Pages

Saturday, April 21, 2012

PM Singapura buka akaun Facebook

Kosmo! Online - Dunia:



AKAUN Facebook Hsien Loong tertera pada skrin sebuah komputer di Singapura semalam.(Lee Hsien Loong (gambar kecil))


SINGAPURA - Perdana Menteri Singapura, Lee Hsien Loong melancarkan laman Facebook miliknya semalam untuk berkomunikasi dengan rakyatnya.
Pembukaan akaun di laman itu dibuat selepas semakin ramai rakyat Singapura melepaskan kekecewaan terhadap pemerintah menerusi media sosial.
Hsien Loong, 60, berkata, beliau memutuskan untuk membuka akuan Facebook selepas didorong oleh rakan-rakan kabinetnya yang telah menggunakan laman rangkaian sosial popular tersebut.
"Saya berharap anda akan menemui laman Facebook saya sebagai menarik. Saya akan menggunakan ia bagi bercakap mengenai beberapa perkara yang saya lakukan dan fikirkan tetapi saya juga inginkan pandangan anda.
"Marilah kita gunakan laman ini untuk membantu membangunkan idea dan memahami tentang perkara yang boleh dilakukan bersama bagi memperbaiki kehidupan kita.
"Sebagai pengguna baharu Facebook, saya menghargai pendapat, cadangan dan yang paling penting, kesabaran anda," katanya dalam mesej pertamanya di Facebook.
Dalam tempoh beberapa jam selepas dilancarkan, laman Facebook beliau mendapat lebih 400 komen. - AFP

'via Blog this'

No comments: