Pages

Saturday, April 23, 2011

Hayama tak sangka filem erotik laris





SATU adegan Hayama dan Hara  dalam filem 3D Sex and Zen: Extreme Ecstasy.
SATU adegan Hayama dan Hara dalam filem 3D Sex and Zen: Extreme Ecstasy.

Filem lucah 3D raih RM6.61j atasi Avatar 


HONG KONG: Sebuah filem komedi erotik 3D dilabel sebagai filem lucah, memecahkan rekod pemecah panggung serta menyebabkan peminat filem tidak sabar menanti kemunculannya sekali gus menjadikan pelakon utama, Hiro Hayama menyesal tidak menuntut bayaran lebih.
Ditanya minggu lalu, Hayama yang berasal dari Jepun berkata: “Apabila saya bersetuju memegang peranan itu saya tidak sangka ia mendapat sambutan sehebat ini.
“Saya menyesal tidak menuntut bayaran lebih. Jika saya tahu filem ini akan menarik banyak perhatian, saya sepatutnya menuntut bayaran lebih tinggi,” katanya. 


Filem Kantonis berjudul 3D Sex and Zen: Extreme Ecstasy itu mengumpul AS$2.2 juta (RM6.61 juta) dalam tempoh dua hari tayangannya. 


Ramai beratur untuk menyaksikan filem yang memaparkan pelakonnya berbogel dan adegan berasmara belakang tabir namun tidak menunjukkan bahagian tubuh utama. 


Berhubung rahsia filem itu tidak menunjukkan kemaluan pelakonnya, Hayama menjelaskan: “Pertama, kami perlu memastikan kemaluan tidak muncul dalam layar, justeru pelakon lelaki guna pita perekat untuk sembunyikan zakar. 
“Kulit yang diletakkan pita menjadi gatal, saya terpaksa berjumpa pakar kulit kerana masalah itu,” katanya. 


Kutipan AS$2 juta filem itu adalah tujuh kali ganda kutipan filem seram Hollywood, Scream 4, yang mengumpul AS$320,000 (RM962,128.02) dalam tempoh sama tayangan. 


Filem itu turut dibintangi pelakon lucah Jepun, Saori Hara dan Yukiko Suo serta aktres Hong Kong Vonnie Liu, mengisahkan ahli akademik ‘terjebak’ di rumah pelacuran milik rakannya. 


Sama ada beliau ‘terganggu’ ketika berlakon bersama pelakon wanita yang berbogel, Hayama berkata: “Tiada sebarang reaksi fizikal. Walaupun berdepan dengan aktres bogel, ada berpuluh krew di set penggambaran. 


“Apabila kamera bergerak, saya perlu memfokuskan aksi, ekspresi, gerakan dan kedudukan kamera. Memang tidak rasa apa-apa,” katanya. 


Filem itu mencatat rekod selepas mengatasi sains fiksyen 3D 2009 Avatar arahan James Cameron yang mengutip HK$2.63 juta (RM1.02 juta) pada hari pertama tayangannya. – Agensi , bharian

No comments: