Pages

Friday, January 21, 2011

Penari gelek menangis isu Perdana Menteri Itali



KARIMA EL MAHROUG


MILAN - Seorang penari gelek, Karima El Mahroug berusia 18 tahun menangis semasa dia diwawancara oleh sebuah stesen televisyen berhubung skandal seks Perdana Menteri Itali, Silvio Berlusconi yang semakin 'panas', lapor sebuah akhbar semalam.
Karima membuat pengakuan dalam temu ramah itu bahawa Berlusconi tidak pernah menyentuhnya walaupun terdapat dakwaan bahawa dia pernah memberitahu seorang rakan bahawa mereka pernah melakukan hubungan seks.
Sebelum ini seorang rakan Karima, Caterina Pasquino berkata, penari gelek itu memberitahunya bahawa mereka makan bersama, menari dan melakukan hubungan seks selain menerima wang dengan nilai besar daripada Berlusconi.
Namun, dalam temu ramah itu, Karima tidak bermalam di rumah perdana menteri tersebut dan beliau dibantu tanpa Berlusconi meminta balasan.
Karima menangis semasa menegaskan bahawa dia bukannya seorang gadis teman sosial dan memberitahu dia dirogol oleh bapa saudaranya semasa berumur sembilan tahun.
"Semasa saya berumur 12 tahun, bapa saya menuangkan minyak panas pada tubuhnya apabila saya memberitahunya saya memeluk agama Kristian dan saya masih mempunyai parut di kepada dan bahu saya," kata Karima.
Dia turut menafikan meminta wang sebanyak lima juta euro (RM20.57 juta) daripada Berlusconi untuk menutup mulut berhubung skandalnya dengan perdana menteri tersebut.
Berlusconi kini disiasat berhubung skandal seksnya dengan Karima semasa dia berumur 17 tahun oleh pihak pendakwa raya Milan.
- Agensi

No comments: