Pages

Thursday, September 9, 2010

Ibu bapa pelacur minta maaf




JENNIFER THOMPSON



LONDON - Ibu bapa keluarga pelacur Jennifer Thompson telah membuat permohonan maaf secara terbuka kepada isteri Wayne Rooney, Coleen ekoran kelakuan anak perempuan mereka, lapor sebuah akhbar semalam.
Bapa Jennifer, Hamish dan isterinya Dana Thompson menyatakan mereka terkejut untuk mengetahui bahawa anak perempuan mereka yang berumur 21 tahun tidur dengan Rooney yang merupakan bintang skuad England dan Manchaester United (MU).
Dalam satu kenyataan, pasangan itu berkata: "Ekoran beberapa laporan akhbar, kami mahu meminta maaf kepada Coleen dan keluarganya.
"Kami tidak mempunyai idea mengenai sebarang dakwaan yang dibuat itu."
Pasangan itu meminta maaf selepas Rooney bersedia untuk berdepan dengan isterinya buat kali pertama selepas dakwaan bahawa dia menipunya dengan melanggan pelacur.
Sebelum ini media membongkar kisah Rooney yang melanggan Jennifer semasa isterinya sarat mengandung anak pertama mereka.
Coleen bersetuju untuk menemui suaminya itu selepas Rooney kembali semula dari Switzwerland.
Pada perlawanan kelmarin, Rooney menjaringkan gol bagi membantu England menewaskan Switzerland 3-1.
Beberapa rakan memberitahu, pertemuan antara Rooney dengan isterinya itu mungkin bertujuan untuk meneruskan atau menamatkan perkahwinan mereka.
Coleen mahu mengetahui hubungan antara suaminya dengan pelacur tersebut.
Satu sumber berkata: "Coleen bersetuju untuk menemui Rooney. Dia berasa amat kecewa tetapi bersedia mendengar keluhannya. - Agensi

No comments: