Pages

Saturday, June 26, 2010

Adobe Photoshop freemason

Perisian grafik ini selalu saya guna.gambar bersaiz amat mudah dikecilkan dengan perisian grafik ini.namun tahukah anda tentang perisian grafik ini.saya bukan pakar sangat tentang bidang grafik.setakat nak ubah suai gambar tu bolehlah.
Kenapa versi 7 pun masih lagi menunjukkan mata yang satu? masihkah mata Dajjal telah dibutakan sebelah.jadi tinggal satu.golongan Freemason mahu mengusai ekonomi.sebab tu ada diantara mereka bergiat dalam bidang perniagaan.
Harga adobe seperti tidak masuk akal.tidak sesuai langsung dimiliki oleh para pelajar.jika mereka membeli bermakna  Freemason dapat mengembang pengaruh mata satu di Malaysia.Freemason sekarang sedang mengumpulkan banyak tenaga.sebab tahun ni ada pakej untuk pelajar IPTA atau yang belajar selepas SPM.
Versi 6 yang sudah jelas menunjuk mata satu dan padang pasir.versi 7 mereka ( Freemason ) hanya menggunakan mata satu dan kanta sahaja.apa sahaja yang Freemason lakukan.Maha Berkuasa tetap tahu.
PS : Hampir 6 tahun sudah mata saya dikaburi oleh Freemason.jahat sungguh Freemason ini.selepas saya harapkan ada Perisian grafik yang setanding dengan Adobe Photoshop Freemason.keluaran Muslim tak kisah bangsa apapun.
Related posts:
  1. Secret Sign- Lambang Masonic Di Sejadah Setiap hari sembahyang.kita masih tak perasan pada perkara kecil.sebab kecil...

No comments: