Pages

Monday, May 3, 2010

Bab 5 - ILLUMINATI: Li & Kennedy Bloodline



LI BLOODLINE (Kunci Illuminati di Asia)
Nama orang Cina terbina daripada dua atau tiga abjad simbol. Satu kajian di Peking pada 1970-an mengenai nama orang Cina menunjukkan, sebelum 1966 kira-kira 90 peratus daripada nama orang Cina mempunyai tiga simbol. Namun hari ini, separuh daripada populasi masyarakat Cina hanya menggabungkan dua simbol untuk membentuk nama mereka.
Simbol pertama bagi nama orang Cina adalah daripada nama keluarga Xiang bagi Cina etnik Han iaitu majoriti masyarakat Cina hari ini. Bagi yang menggabungkan tiga simbol, abjad di tengah biasanya mewakili nama generasi terdahulu dan ada juga yang merupakan nama yang diberi kepada individu.
Bagi orang Han, terdapat lebih 3,500 nama keluarga yang digunakan. Tetapi tiga nama keturunan yang merupakan jumlah terbesar dalam masyarakat Cina di seluruh dunia hari ini seperti Li ( ) juga dengan ejaan Lee dalam tulisan rumi, Zhang ( ) dan Wang ( ), bilangan orang Cina yang berketurunan Li mewakili 22 peratus daripada keseluruhan orang Cina di seluruh dunia.
li
Simbol nama Li atau Lee
Nama keturunan atau keluarga Cina yang kerap diguna di negara-negara Barat pula adalah Chan, Lin, Li, Wong, Huang, Mei, Yang, Chin, dan Fong. Manakala di Tanah Besar China pula, nama keluarga Chen, Li, Zhang, He, dan Huang adalah yang paling besar peratusnya.
Nama keluarga Li adalah sangat popular di China dan serata dunia dan setiap orang Cina yang membawa nama Li menganggap mereka adalah bersaudara, mempunyai pertalian darah walaupun pada hakikatnya ia tidak semestinya mempunyai hubungan darah. Bahkan ada di antara dua individu yang menggunakan nama Li akan mengahwinkan anak-anak mereka dengan keluarga lain yang turut mengguna nama Li bagi tujuan mengikat hubungan darah. Ia adalah budaya yang tersendiri yang diamalkan oleh masyarakat Cina berketurunan Li di China. Malah ia juga sama dengan amalan keturunan Collin, berkahwin sesama keturunan sendiri untuk mengekalkan garis darah.
Menurut kamus nama orang Cina iaitu Xing Zuan, sejarah keturunan Li mempunyai sejarah yang panjang dan bermula dengan Maharaja Zhuanzu pada sekitar tahun 2000 SM. Juga direkodkan dalam Xing Zuan, ketika zaman Dinasti Tang (618 hingga 906 SM), kira-kira 15 pembesar dianugerahkan nama Li sebagai nama keturunan, bahkan keturunan Dinasti Tang juga menggunakan nama Li apabila Li Shimin menjadi Maharaja.
Malah ada juga teori mengatakan keturunan Cina yang mewarisi nama Li (Lee) terutama di Eropah dan Amerika turut beberapa kali mengalami perubahan menjadi Lim dan Lei. Lain-lain teori pula mengatakan keturunan Li turut berpecah kepada beberapa nama keluarga lain menjadi Liew dan Chin atau Xin (mungkin nama Chin atau Xin terhasil selepas gabungan antara simbol-simbol lain dengan simbol Li menerusi perkahwinan sehingga membentuk nama Chin) selain Lim dan Lei.
Juga terdapat teori-teori yang mengatakan nama orang Cina boleh dibentuk menjadi nama-nama lain selepas dua atau tiga nama digabungkan dalam satu simbol menjadi satu nama baru.
Terdapat tiga nama Li yang menonjol dalam dunia moden iaitu iaitu Li Ka Shing, Li Peng dan Lee Kuan Yew. Kita fokus kepada Li Peng dan Lee Kuan Yew.
Li Peng dikenali sebagai salah seorang tokoh dalam kerajaan Red China (1928-1976) atau dikenali sebagai Askar Merah Komunis China ketika China dikenali dengan nama People’s Republic of China. Ketika period pemerintahan Red China, direkodkan Rockerfeller dan Rothschild mempunyai hubungan dengan Red China, juga direkodkan Li Peng pernah bertemu Rockerfeller dan Rothschild di New York. Timbul persoalan, kenapa Li Peng yang berfahaman komunis bertemu Rothschild dan Rockerfeller di New York sedangkan Amerika hingga kini dikenali sebagai Negara kuasa besar yang menentang komunis (atau hanya sekadar berdrama seperti membenci komunis?).
david-rockerfeller-li-chiang
David Rockerfeller dalam satu pertemuan dengan Li Chiang, bekas pemimpin Red China
Ideologi Red China memainkan peranan penting bagi keluarga Li dalam menjayakan New World Order menerusi komunisme di tanah besar China.
Li Peng merupakan anak kepada seorang berfahaman komunis. Li Peng menerima pendidikan di Moscow, Soviet Union (kini Rusia) dan diasuh seperti golongan elit yang lain supaya menjadi pakar dalam selok belok komunisme.
(Komunisme adalah satu ideologi yang terhasil selepas pertemuan Anne Collin, Pierre du Pont dan beberapa keturunan Illuminati yang lain termasuk golongan pecahan Merovingian Rusia atau saki baki Tsar dalam pertemuan yang diadakan di Jerman untuk mencapai objektif New World Order, ideologi ini kemudian diserap masuk ke Jerman dan Rusia sehingga membentuk Nazi dan Soviet Union, seterusnya ke China membentuk Red China)
Pada 1976, Lee Kuan Yew mengadakan pertemuan dengan ketua kerajaan Red China, Mao Tse Tung yang juga mempunyai pertalian darah dengan keturunan Li.Intipati sebenar pertemuan itu pula tidak mempunyai penjelasan kukuh, ia hanya dikenali sebagai pertemuan untuk merapatkan hubungan sejarah antara perdagangan China dengan Singapura ketika sebelum era kolonialisme di Tanah Melayu.
Mao juga melantik Li Ta Chao sebagai ketua komunis di utara China semasa peperangan antara puak pro-demokrasi. Li Ta Chao juga adalah ahli pertubuhan rahsia Red Spears, kita lebih kerap menggunakan istilah kongsi gelap apabila merujuk kepada kegiatan rahsia masyarakat Cina, ia sebenarnya lebih sesuai dinamakan pertubuhan rahsia yang mempunyai agenda besar dan berbahaya kepada penganut agama Allah.
Kembali kepada era kemerdekaan China daripada penjajahan British, tokoh yang terkenal dalam sejarah kemerdekaan China moden ialah Sun Yat Sen. Tokoh ini yang merupakan pemimpin kepada 268 cawangan pertubuhan rahsia di China, Amerika, Singapura dan Malaysia (Tanah Melayu ketika itu) seperti pertubuhan Chung Wo Tong, Tai Luk Shan dan Kwok On Wui, dia juga memainkan peranan besar dalam menggulingkan pemerintahan sistem monarki di China dan menubuhkan republik. Sun Yat Sen juga mempunyai hubungan yang baik dengan Amerika dan menerima pendidikan barat.
sun-yat-sen
Dr. Sun Yat Sen
Secara sulitnya, Sun Yat Sen juga direkodkan sebagai ahli Freemason menurut sumber-sumber Freemason, dia adalah individu terpenting dalam penyebaran fahaman komunis di sekitar Asia termasuk di Malaysia (sila baca semula buku sejarah Malaysia mengenai bab kemunculan komunis di Malaya, dan fahami sentimen apakah yang diperjuangkan oleh Parti Komunis Malaya).
chin-peng
Chin Peng (nama sebenar ialah Ong Boon Huat), Ketua Parti Komunis Malaya yang pernah menjalankan agenda komunis di Malaysia
KENNEDY BLOODLINE
Keturunan Kennedy mengalami banyak proses pecahan menerusi perkahwinan dengan keturunan-keturunan lain seperti Bailey, Booth, Buckley, Collin, Hatfeild, Humphrey, Freeman, James, Phelps, Reagan, Russel, Smith dan Fitzpatrick.
Perkahwinan antara keturunan Kennedy dengan keturunan Collin, Freeman, Russel dan lain-lain tidak perlu disebutkan di sini kerana yang penting ialah menjejak perkahwinan antara Kennedy dengan Fitzpatrick.
Fitzpatrick menurut satu sumber, dikatakan berasal daripada garis keluarga yang mempunyai pengaruh di Ireland dan mempunyai pecahan lain di Perancis, malah dikatakan mempunyai pertalian dengan golongan Yahudi yang terlibat dengan komplot mengubah Taurat dan Zaboor di Babilon.
Dalam rekod lain pula, keturunan Kennedy turut mengahwini keturunan Onassis yang mempunyai pertalian darah dengan keturunan Auchincloss, iaitu salah satu keturunan Illuminati dari Scotland (bukan dari senarai Top 13 Illuminati).
Nama keturunan Kennedy berasal daripada nama O’Kennedy, Cinneide dan Caeneddi dari Ireland. Keturunan ini menjadi semakin berpengaruh pada abad ke-17 apabila berpecah kepada tiga pecahan utama iaitu Don, Fionn dan Rua. Kemudian keturunan ini berhijrah ke Scotland, England dan Perancis bermula tahun 1600, mereka terus berkahwin dengan orang tempatan dan menukar nama keturunan.
Menurut buku The Widow’s Son: The Historical Illuminatus Chronicles yang ditulis oleh seorang Freemason bernama Robert A. Wilson, dia mengaitkan Brian Caeneddi sebagai Kennedy pertama yang dikenalpasti dalam gerakan Illuminati di sekitar Eropah dan Amerika. Malah dikatakan Caeneddi yang menjadi Kennedy juga mempunyai hubungan darah dengan Merovingian.
Pada 22 November 1963 di Dealy Plaza, Dallas, Texas, Presiden Amerika ke-35 iaitu John. F.Kennedy (JFK) dilaporkan mati selepas ditembak dalam satu majlis perarakan. Siasatan yang dilakukan oleh beberapa badan berkuasa khas iaitu Jawatankuasa Warren dan US House Select Committee on Assasination (HSCA) mendapati Kennedy ditembak mati oleh Lee Harvey Oswald. Namun, Lee Harvey Oswald pula ditembak mati oleh seseorang sebelum dia sempat dibicarakan. Kemudian pada 1979, timbul pertikaian apabila National Academy of Science memperoleh bukti meragukan terhadap plot kematian Lee Harvey Oswald dan juga bukti tidak munasabah terhadap siasatan terdahulu oleh HSCA dan Jawatankuasa Warren berkaitan kematian Lee Harvey Oswald sebelum sempat dibicarakan.
jfk
John F.Kennedy
Mengapa JFK dibunuh? Cuba fahami maksud ucapan JFK ini yang diucapkan kepada pihak media di Waldorf-Astoria Hotel, New York pada 27 April 1961: Ucapan itu adalah punca JFK dibunuh:
“For we are opposed around the world by a monolithic and ruthless conspiracythat relies primarily on covert means for expanding its sphere of influence, on infiltration instead of invasion; on subversion instead of elections; on intimidation instead of free choice; on guerillas at night instead of armies by day.
It is a system which has conscripted vast human and material resources into the building of a tightly knit, highly efficient machine that combines military, diplomatic, intelligence, economic, scientific and political operations.
Its preparations are concealed, not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised.
“No expenditure is questioned. No rumor is printed. No secret is revealed. It conducts the cold war, in short, with a wartime discipline no democracy would ever hope or wishes to match.
“Nevertheless, every democracy recognizes the necessary restraints of national security and the question remains whether those restraints need to be more strictly observed if we are to oppose this kind of attack as well as outright invasion.”
Dan mengapa pula Kennedy mendedahkan konspirasi itu? JFK menjadi individu pertama yang mendedahkan konspirasi rahsia secara terbuka dan menjadi kunci kepada terbongkarnya gerakan Illuminati pada zaman moden. Namun, dia segera dibunuh bagi menutup gerakan Illuminati. Jawapan kepada mengapa JFK mendedahkan konspirasi itu, ia kekal misteri namun ia menjadi petunjuk kepada satu clue. Clue tersebut ialah.. setiap Presiden Amerika termasuk Kennedy memegang semua rahsia gerakan Freemason dan Illuminati sejak dari awal penubuhan Amerika kepada kemerdekaannya sehingga hari ini. Ia terkandung dalam dokumen yang hanya disebut sebagai ‘The President’s Book’. Buku itu akan diperturunkan kepada setiap Presiden yang baru, yang mengandungi sebab mengapa mereka dilantik sebagai presiden, kepada siapa mereka bekerja, dan untuk apa mereka bekerja. Presiden ialah ‘The Secret Keeper’ dan ‘The Official Hand for The Hidden Hand’.
Dan jawatan Presiden Amerika bukan dipilih secara pilihanraya, ia telah ditentukan dan dipilih daripada kalangan keturunan elit Illuminati. Pilihanraya di Amerika bukan satu proses demokrasi yang dimegahkan mereka, mereka sendiri tidak mengamalkan demokrasi.
Kempen demokrasi yang disebar ke Iraq, Afghanistan dan lain-lain negara hanya satu ilusi, ia adalah alasan untuk menakluk setiap daerah ‘suci’ di negara-negara yang dijajah, Iraq mewarisi tanah Babilon dan Sungai Tigris, Palestin mewarisi Kuil Sulaiman dan Jerusalem. Dan mereka kini merancang menyerang Iran yang mewarisi pengetahuan salasilah ahlul biaiti untuk memusnahkan harapan terakhir Islam iaitu kelahiran Imam al-Mahdi dari salasilah Nabi Muhammad, dan Mesir yang sudah lama tunduk dengan kekuasaan Amerika juga mewarisi Sungai Nil. Amerika menceroboh negara Islam atas alasan untuk menghidupkan demokrasi padahal Amerika sendiri bukanlah sebuah negara demokrasi. Amerika adalah sebuah negara Dinasti Illuminati !!! Presiden yang dilantik adalah yang sudah ditentukan !!!

israel_flag_large
Bendera Israel
Kenapa Amerika dan Zionis mahukan Babilon, Sungai Tigris, Sungai Nil, Kuil Sulaiman dan Jerusalem? Jawapannya berada pada bendera Israel dimana garisan biru di atas secara samar bermaksud Sungai Tigris (mereka sudah berjaya membonekakan Iraq untuk memperluas jajahan ke Sungai Tigris), garisan biru di bawah pula ialah bermaksud Sungai Nil (Mesir juga sudah lama tunduk dengan Amerika) dan bintang David di tengah pula mewakili Jerusalem yang terletaknya Kuil Sulaiman, warisan monumen yang menyimpan rahsia besar (rahsia itu juga sudah digali dan diambil) rahsia yang disembunyikan Nabi Sulaiman, putera Nabi Daud (David) di bawah salah satu bangunan istana.
map
Kedudukan: Sungai Tigris berada pada garisan biru dekat Al-Mawsil, Sungai Nil berada pada garisan biru dekat el-Minya dan Jerusalem terletak di Israel

Perancangan mereka kini di peringkat akhir iaitu selepas Sungai Tigris, Sungai Nil dan Jerusalem sudah berjaya dikuasai. Ia adalah kerana Tanah Yang Dijanjikanterletak di kawasan antara jarak dari sempadan Sungai Nil hingga sempadan Sungai Tigris dan Jerusalem adalah ibu kotanya. Dan mereka hanya menunggu masa untuk mentabalkan Dajjal, seorang lelaki misteri bermata satu sebagai raja. Masa itu sudah terlalu hampir!!!

No comments: